Aihe: Ghost Whisperer - Aavekuiskaaja
1
juuso a
11.09.2006 13:44:52

Tänään Nelosella klo 19 alkaa uusi sarja Aavekuiskaaja. Katsoin jokin aika sitten ensimmäisestä kaudesta kolme ensimmäistä jaksoa maistiaisina. En tiedä muodostinko niiden pohjalta mielipiteeni liian äkkinäisesti, mutta vaikutti liian löysälle kamalle mun makuun. Jotenkin odotin enemmän kauhuelementtejä. Kukaan nähnyt sarjaa vielä pidemmälle?
"The only thing Columbus discovered was that he was lost! " -Windom Earle
Mohla
11.09.2006 18:33:53

Minä taas odotan enemmänkin sellaista "Näkijä" tyyppistä sarjaa tästä. Pitää tsekata, vaikuttaa kiinnostavalta.
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
sn
11.09.2006 18:41:20
No jos tämä on se missä on Jennifer Love Hewitt niin ainakin mun liha on sen verran heikko että pakko se on kattoa.
juuso a
11.09.2006 18:41:59 (muokattu 11.09.2006 18:43:29)

Minä taas odotan enemmänkin sellaista "Näkijä" tyyppistä sarjaa tästä. Pitää tsekata, vaikuttaa kiinnostavalta.

Näkijä on kyllä ihan helvetin hyvä sarja. Tämä vaikutti jotenkin köyhän miehen (tai naisen) Mediumille höystettynä liialla sokerivellillä. Mutta kuten sanoin, ehkä mun pitäisi ensin katsoa toi kausi kokonaan ennen lopullista tuomiota.

E: Jennifer on kyllä hottis..
Mohla
12.09.2006 11:43:56

Musta toi eka jakso vaikutti oikein lupaavalta. Juuso on vaan liian skeptinen kun yksikään sarja ei kuitenkaan yllä Twin Peaksin tasolle ;)
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
juuso a
13.09.2006 11:32:43

Twin Peaksiin nyt ei uskolla mitään sarjoja edes vertailla. Jäävät kumminkin kakkoseksi.
Jani The Rock
13.09.2006 13:20:13

Miksi pitäisi aina vertailla?

Carnivále on parempi kuin Twin Peaks.

Ootko gänässä?

Aika laimeeta meininkiä oli tuo Aavekuiskaaja.
"Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner
carnation
13.09.2006 13:46:30
Ootko gänässä?

En ole gänässä.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)