Wahi 11.09.2006 17:55:35 | |
---|
En katsonut, vaikutti tylsältä. Hoho, Brainiac on jotain niin uskomatonta paskaa. Vähän kuin britti-versio Mythbustersista. "Testit" on ihan älyttömiä ja kaiken lisäksi todella lyhyitä. Discoveryltä tulee paljon parempaakin ohjelmaa. Shine on You crazy Diamond. |
VeeKoo 11.09.2006 21:39:20 | |
---|
Oli tää Einsteini nyt paljon parempi kun Brainiac. Britit osaa tehdä kaiken huonosti.. "Kun oikein kovaa nussitaan niin akatkin on vain tiellä" -Marko L. |
THE RIPPER 11.09.2006 23:48:35 | |
---|
Oli tää Einsteini nyt paljon parempi kun Brainiac. Britit osaa tehdä kaiken huonosti.. joo paitsi miksi se einstein oli pölliny puolet sen shown tempuista samana päivänä neloselta näytetystä brainiacs sarjasta? einstein teki ne viel huonommin, ei kannata darrassa ottaa lasia vettä. jos suussa ei oikein mitää makua ole. sillä se vesi toi ainakin minulla bissen maun suuhun, ja koko päivän kestävä ketjureaktio alkoi |
Veikko 11.09.2006 23:51:26 | |
---|
Tällänen on juuri sopivaa hömppää pyhäiltain ratoksi. "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
sticky fingers 12.09.2006 08:44:25 | |
---|
joo paitsi miksi se einstein oli pölliny puolet sen shown tempuista samana päivänä neloselta näytetystä brainiacs sarjasta? einstein teki ne viel huonommin, Saattaa olla, että ohjelmat on kuvattu jonkin verran aiemmin. Huono ohjelmasuunnittelua, siis. Elämä on kovaa, osta kypärä... |
Hohhoijaa 12.09.2006 11:46:14 | |
---|
Käsittämätöntä tuubaa. Professorihahmo oli teennäinen, juontaja sietämätön ja kokonaisuus aiheutti myötähäpeän väreitä. Nikulan piilovittuilu ja huuli kyllä hymähdytti paikoittain. |
PH 13.09.2006 09:39:17 (muokattu 13.09.2006 09:41:25) | |
---|
Antamanne palautteen perusteella en taida vaivautua katsomaan. Onneksi Mythbusters jatkuu 11.10 lähtien joka keskiviikko klo 23.00 - 00.05. Huonoon aikaan kyllä. "Sure, Kill Bill's a violent movie. But it's a Tarantino movie. You don't go to see Metallica and ask the fuckers to turn the music down."
- Quentin Tarantino |
Lennu 13.09.2006 09:47:16 | |
---|
Kun näin ekan mainospuffin, niin päätin että pakko tsekata, vaikuttaa niin kehnolta. Suurena huonon huumorin ystävänä olin pettynyt. Proffa oli sen verran sentään köpö, että pieniä myötähäpeän tunteita sain, mutta kyllä koko homman olis voinu tehdä vieläkin huonommin. Ei hyvä, en kannata. "Lennua mukaillen: "kosketinsoittaja soittaa kyseiselle musiikkityylille ominaisia kuvioita kyseiselle tyylilajille ominaisella kosketinsoittimella". - Epämuusikko |
zirkonium 13.09.2006 09:52:29 | |
---|
Miksi Jone Nikulan täytyy olla joka ohjelmassa? Joku päivä kun vähiten osaan pelätä se on varmaan jo uutisiakin lukemassa. Turha äijä. On ollu jo. Ei tosin ankkurina vaan säämiehenä Maikkarin 25-vuotisjuhlallisuuksissa jokunen viikko sitten. Einstein oli väkinäinen ja epäonnistunut ohjelma. Jone Nikula päti vähän liikaa ja luonnottoman ruskea Karita Tuomola esitti tyhmää: "mä tiedän et tää on väärin mut vastaan silti B etten sano samaa kuin Jone". Myötähäpeä oli suurin silloin kun "hajamielinen professori" unohti mitä oli tekemässä ja juontaja huokaili "ärsyyntyneesti". |
Hetken katoin. Vaikutti vähän kahden euron Mythbustersilta. Anyone using any such item
will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours |
tillotson 17.09.2006 19:53:50 | |
---|
Pitää itekkin kattoa tänään, vieraina anne mattila ja kirkan paska. |
PH 17.09.2006 20:49:09 | |
---|
Katson nyt tuota ohjelmaa, ja voin kyllä todeta että olisi sittenkin pitänyt jättää väliin. Tuo onneton professorin irvikuva on niin epähauska kuin olla ja voi. Epäonnistunut ohjelma. |
Dunga 17.09.2006 21:01:52 | |
---|
Onhan nuo kaikki testit ja temput mielenkiintoisia mutta toteutus on kökköä ja proffa hieman ärsyttävä. Paskallakin on tekijänsä. |
Tympee Huttunen 17.09.2006 21:28:12 | |
---|
Ei oikein banaanitemppu onnistunut:D |
Härski 17.09.2006 21:48:24 | |
---|
Joo, systeri haukkui ohjelman pystyyn jo viikko sitten ja pitihän se sitten katsoa, että onko näin. No näinhän se oli. Aivan käsittämätöntä paskaa. Se proffa oli jotenkin sympaattisen oloinen ja hyvin onnistuttu luomaan, mutta kaikki muu, aliravitusta juontajasta lavasteisiin ohjelma oli osapuilleen täydellisen epäonnistunut. |
greshgurt 18.09.2006 01:20:00 | |
---|
Joo, systeri haukkui ohjelman pystyyn jo viikko sitten ja pitihän se sitten katsoa, että onko näin. No näinhän se oli. Aivan käsittämätöntä paskaa. Se proffa oli jotenkin sympaattisen oloinen ja hyvin onnistuttu luomaan, mutta kaikki muu, aliravitusta juontajasta lavasteisiin ohjelma oli osapuilleen täydellisen epäonnistunut. No, oikeastaan tuo ohjelma pitää (ja sen voi) katsoa ainoastaan tuon professorin takia. Ja ehkäpä vain ja ainoastaan siksi, että hänen nimensä on melkein kuin Einstein. Tiede on jännää ja Einstein oli hieno mies. En katsonut tämän illan jaksoa. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
zirkonium 18.09.2006 11:12:00 | |
---|
Eilen jonkun toisen kanavan mainoskatkolla huomasin että taas tulee Einstein. Ei sillä, en jäänyt katsomaan, mutta käväisi vaan mielessä että miksi ne käyttää hehkulamppua sarjan "logoesineenä"? Se on puffeissa professorilla kädessä ja sillä merkataan kilpailijoiden valitsemat vastaukset ruudulla näkyvissä vaihtoehdoissa. Niin siis sitä minä vaan että eihän Einsteinilla ollut mitään tekemistä hehkulampun keksimisen kanssa. Okei, valokemiassa on olemassa mittayksikkö joka on nimetty herran mukaan, mutta itse lampusta ei Einstein voi kunniaa ottaa. Nojoo anteeksi ettei ole muuta tekemistä kuin nussia pilkkua. |
Johnny Buzz 18.09.2006 13:24:08 (muokattu 18.09.2006 13:24:18) | |
---|
Eilen jonkun toisen kanavan mainoskatkolla huomasin että taas tulee Einstein. Ei sillä, en jäänyt katsomaan, mutta käväisi vaan mielessä että miksi ne käyttää hehkulamppua sarjan "logoesineenä"? Se on puffeissa professorilla kädessä ja sillä merkataan kilpailijoiden valitsemat vastaukset ruudulla näkyvissä vaihtoehdoissa. Niin siis sitä minä vaan että eihän Einsteinilla ollut mitään tekemistä hehkulampun keksimisen kanssa. Okei, valokemiassa on olemassa mittayksikkö joka on nimetty herran mukaan, mutta itse lampusta ei Einstein voi kunniaa ottaa. Nojoo anteeksi ettei ole muuta tekemistä kuin nussia pilkkua. Ootko ikinä lukenu sarjakuvia? Milläs siellä symbolisoidaan tapahtumaa, jossa sarjakuvan hahmo saa idean/ keksii uutta? Oisko hehkulamppu mitään? |
zirkonium 18.09.2006 14:04:39 | |
---|
Ootko ikinä lukenu sarjakuvia? Milläs siellä symbolisoidaan tapahtumaa, jossa sarjakuvan hahmo saa idean/ keksii uutta? Oisko hehkulamppu mitään? Toki. Tuo ohjelma vaan ei varsinaisesti kannusta moisiin "älynväläyksiin", kun Kirkalta kysellään että "Mikä sulaa mahahapoissa nopeiten, a) purukumi b) ankan liha c) partakoneenterät." Jos kyseessä olisi esim. fysiikan tai kemian tietokilpailu niin hehkulamppu olisi ihan passeli. Mutta koska ei ole, ja koska ohjelman nimikin on Einstein, ja koska se käyttää "Einsteinin" naamaa niin hehkulamppu ei vaan liity. Mut ymmärrän kyllä pointtisi, itse vain toivoisin ohjelman sisällöntuottajilta ja graffandusaajilta parempaa yleistietoa. |
Dunga 18.09.2006 14:11:16 | |
---|
Toki. Tuo ohjelma vaan ei varsinaisesti kannusta moisiin "älynväläyksiin", kun Kirkalta kysellään että "Mikä sulaa mahahapoissa nopeiten, a) purukumi b) ankan liha c) partakoneenterät." Jos kyseessä olisi esim. fysiikan tai kemian tietokilpailu niin hehkulamppu olisi ihan passeli. Mutta koska ei ole, ja koska ohjelman nimikin on Einstein, ja koska se käyttää "Einsteinin" naamaa niin hehkulamppu ei vaan liity. Mut ymmärrän kyllä pointtisi, itse vain toivoisin ohjelman sisällöntuottajilta ja graffandusaajilta parempaa yleistietoa. Voi Moro. :-------------------D Paskallakin on tekijänsä. |