Aihe: Keskustelua Ibanez Talmaneista (sähköisistä)
1 2
Rot Gut
12.06.2006 13:00:58 (muokattu 12.06.2006 13:01:48)
Mitäs mieltä olette siitä Noodlesin signaturemallista? Vaikuttais ihan pätevältä peliltä.

E: Kirjoitusvirhe.
benny
12.06.2006 14:48:32

Mitäs mieltä olette siitä Noodlesin signaturemallista? Vaikuttais ihan pätevältä peliltä.

E: Kirjoitusvirhe.

Se on ruma. Se alempi "sarvi" on niinku kauheinta mitä oon nähnyt. Ei oo ihanan pyöreä niinkuin sen kuuluu.
shitfuck inc.
Vapour
13.09.2006 10:22:34
Hei kaverit! Missä näitä keppejä pyörii? Oon kaasuttanut huulipuikko -Talmaneja likipitäen 5 vuotta, aina missaten näitä joko myöhästymällä päivän, tai olemalla alapäästä avonaisena. Meinasin joskus teininä ehkä 10v takaperin ostaa Levytukun tarjouksesta tuollaisen, joko hile-, tai viilutetun mallin, mutta olin silloin tiukasti hevirokkari tyyliin "iha paskat säröt, niinq"

Snif.
Ihmisillä, jotka pelkäävät menettävänsä kasvonsa, ei ole kasvoja, mitä menettää. -Allekirjoittanut.
Fortune
13.09.2006 10:45:24
Hei kaverit! Missä näitä keppejä pyörii? Oon kaasuttanut huulipuikko -Talmaneja likipitäen 5 vuotta, aina missaten näitä joko myöhästymällä päivän, tai olemalla alapäästä avonaisena. Meinasin joskus teininä ehkä 10v takaperin ostaa Levytukun tarjouksesta tuollaisen, joko hile-, tai viilutetun mallin, mutta olin silloin tiukasti hevirokkari tyyliin "iha paskat säröt, niinq"

Snif.

Käytettyinä pyörii silloin tällöin, itse ostin japsi-TC530:n aikanaan 200 eurolla ja teetin siihen nauharemontin. Lipstickit, linnunsilmävaahterakaula ja loistopeli.

Sitten ostin Gibsonin ja hullu myin tuon Talmani rahapulassa jollakin 230 eurolla. Katunut olen aina, täällä Joensuussa sekin kai jossain on, en vain kuollaksenikaan muista, minkä nimiselle ihmiselle sen aikanaan Espoosta käsin lähetin. Ostaisin heti takaisin, jos löytäisin.
Look behind you, a three-necked guitar!
wilo
13.09.2006 11:47:55
Käytettyinä pyörii silloin tällöin, itse ostin japsi-TC530:n aikanaan 200 eurolla ja teetin siihen nauharemontin. Lipstickit, linnunsilmävaahterakaula ja loistopeli.

Hehe, mä tein just samalla tavalla! -paitsi nauharempan lisäksi laitatin emg:n mikit.
No, skitta on myyty jo aikaa sitten. Muistoksi jäi sentäs joitakin kuvia: http://kitara.kaappi.net/talman530/index.htm .
lindo
15.09.2006 16:44:17

http://my.opera.com/2N3904/albums/

Viddu, Ibanez Studio!
Torilla oli tollanen kai pari vuotta sitten ja aika halvalla vielä, mutta kun ei ollut rahaa niin ei ollut... nyt kyllä vituttaa.
Kaverilla oli kerran tollanen myös, kauan sitten, ja myi pois. Muistan että oli aika kaulapainoinen.
Rok rok
lindo
15.09.2006 16:47:37
en vain kuollaksenikaan muista, minkä nimiselle ihmiselle sen aikanaan Espoosta käsin lähetin. Ostaisin heti takaisin, jos löytäisin.

Mulla se on. Saat tonnilla :P

Aprilliä ...

Oliko paha? Tsori.
Rok rok
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)