Aihe: Tanssi-musa liikkuminen
1 2 3 4 5
Ukko
12.09.2006 16:44:42

Toinen huvitusmuoto että jaksoi oli se että soittelin joko skaaloja tai sovittelin tuttuja lastenlauluja /joululauluja tms. kappaleiden sekaan. Kerran soitin yhteen biisiin yli 50:llä syntikka soundilla soolot ja säestykset. Siitä vaan nappulasta 1:stä alkaen ettenpäin niinpaljon kuin kerkisi. Bändikavereilla ja yleisöllä ei ehkä ollut kovin hauskaa. Oli vaan pakko tehdä jotain että jaksoi illan kerrallaan.

Minä, joka teen erittäin vähän keikkaa, duunaan kanssa kaikkea pientä pimeää vähän joka toiseen biisiin. Jotkut sen huomaa ja hymähtävät. Jotkut ei huomaa mitään. Voihan ne hymähtäjät tietysti nauraa ihan muuten vaan meikän soitolle :(
Coelhinho21
12.09.2006 19:14:09

Oma lukunsa on sovitut koreografiat, jotka esim. Varjokuva toteuttaa mallikkaasti. Olin heidän keikalla parisen kuukautta sitten ja lavaliikehdintä oli mielestäni tosi hyvännäköistä. Heillä kun esim. rokettirollit rullaa muutenkin ihan vitun maukkaasti ja sitä vielä maustetaan sovituilla maneereilla niin on se vaan hienoa että jotkut jaksaa hioa pieniä yksityiskohtia. Mut sehän se tekee hyvästä tosi hyvän.

Komppaan.. Jokaisen henkilökohtainen juttu tietysti (Liisan / Lassen Koiraan ei ehkä kaikille sovi Kemppisen Lauran Tenavatähdessä lanseeraama koreografia..?) ja ehkä vähän riippuu minkälaista settiä ollaa vetämässä. Hyvät bileet kun on ja jengi tanssii rokkenrollia, vaikka ehkä vähän kornia, niin hetken tuntee olevansa isompiki stara, ku kiikkuu biisin loppusävelille rumpulavalle ja bändi on mukana, kun sieltä hyppää alas..
Kesä on filosofia ja asenne kysymys..varsinkin näillä leveysasteilla ja tähän aikaan vuodesta..
baron
12.09.2006 19:58:28

Mä oon aina haaveillut, että mä hyppään stagelta lavalle selälleen kiipparit mahan päällä soittamaan piisin loppuhuipennuksen, mutta treenaus vielä käynnissä, ei mee vielä tyylikkäästi.
"Speaking about music is like dancing about architecture"
Ukko
12.09.2006 20:00:14

Mä oon aina haaveillut, että mä hyppään stagelta lavalle selälleen kiipparit mahan päällä soittamaan piisin loppuhuipennuksen, mutta treenaus vielä käynnissä, ei mee vielä tyylikkäästi.

Joo. Sun pitää enssin antaa niiden katkenneiden kylkiluiden parantua viime harkkojen jälkeen. Mites se revennyt perna ?
Mikko T.
12.09.2006 20:37:10

Vois olla hyvä vetää treenin merkeissä ensin muutama kerta vaikkapa metrin ponnulta veteen.
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
Mikko T.
12.09.2006 20:37:53

Mites se revennyt perna ?

Maksahan on tämän palstan kaiffareilta menny aikaa sitte..
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
KoskPaavo
13.09.2006 00:01:17
Oivaltavat efektisoundit kesken vanhojen biisien piristävät. Joku "douu"-sähkörumpu vaikka kohtaan "kesän kukat taas puhkeaa kukkaan", tai thunderia "Sade"-biisiin
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
kuunsirppi
13.09.2006 11:39:07

Meidän kitaristi soittaa välillään selällään maaten ja sitten jonku pirun kinkkisen soolon vetää kitara tuolla niskan takana. Kyllä noikin saa aikaan pientä huomioo yleisön joukossa.
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen!
baron
13.09.2006 11:47:40

Meidän kitaristi soittaa välillään selällään maaten ja sitten jonku pirun kinkkisen soolon vetää kitara tuolla niskan takana. Kyllä noikin saa aikaan pientä huomioo yleisön joukossa.

Toi kiipparit niskan takana vois olla aika näyttävä temppu!
Coelhinho21
13.09.2006 11:52:23

Toi kiipparit niskan takana vois olla aika näyttävä temppu!

Entäs flyygeli..
(liian lyhyt tai typerä kirjoitus..)
Kesä on filosofia ja asenne kysymys..varsinkin näillä leveysasteilla ja tähän aikaan vuodesta..
Musiikkia korville
13.09.2006 12:17:31

Entäs flyygeli..

Tai rummut...
...ja tätä mieltä on MK.
BigPapa
13.09.2006 13:06:04 (muokattu 13.09.2006 13:06:16)

Soittakaa huuliharppua niskan takana.....se on magee juttu...
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
jykke65
13.09.2006 15:26:26

Kyllä täällä ollaan aloittelijoita! Suuren veten takana mm Paris Hilton laulaa ilman laulutaitoa tai ääntä! Se ei tarvii mikkiä ollenskaan. Koittakaas sitä ; )
Hard Hump Halleluja!! Eller hur???
Ukko
13.09.2006 15:58:47

Entäs flyygeli..

Näyttävintä olis jonkun suuren tuomiokirkon urut niskassa :/
half
13.09.2006 20:41:29
Lavaliikehdinnässä pitää olla nopeutta. Kerran kävin niin nopeasti ulkona oksentamassa kesken biisin, että ehdin vielä sooloksi takaisin ( soitin silloin kitaraa ).
baron
13.09.2006 20:42:39

Lavaliikehdinnässä pitää olla nopeutta. Kerran kävin niin nopeasti ulkona oksentamassa kesken biisin, että ehdin vielä sooloksi takaisin ( soitin silloin kitaraa ).

Mulla kun tuota oksennusta ei esiinny, niin mähän voisin kipaista baariin, kulauttaa viskin ja palata soittamaan kiipparisoolon!
jjussila
13.09.2006 20:45:16 (muokattu 13.09.2006 20:46:35)

Pystöiltä tuokin onnistuu; soittakaa helevetin pitkä soolo kaikkine kertauksineen: ja häipyvät väliverhojen taa palatakseen taas joskus suutaan kuivaten: kuulostaako tutulta?....
.. näin!?..
half
13.09.2006 20:46:49
Mulla kun tuota oksennusta ei esiinny, niin mähän voisin kipaista baariin, kulauttaa viskin ja palata soittamaan kiipparisoolon!

Tämä oksennusepisodi tapahtui kesken Pauli Virran säestystä. Syynä oli tolkuton krapula, jota en ollut uskaltanut riittävästi lääkitä. Solistilla ei ollut osuutta asiaan.
uruttaja
13.09.2006 20:47:34
Pystöiltä tuokin onnistuu; soittakaa helevetin pitkä soolo kaikkine kertauksineen: ja häipyvät väliverhojen taa palatakseen taas joskus suutaan kuivaten: kuulostaako tutulta?....

Tuttua on, joskus punainen rengas huulien ympärillä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)