Veikko 12.09.2006 07:22:14 | |
---|
No huh, oli kyllä aika pettymys tuo eka jakso. Ehkä oli odotuksetkin liian korkealla, mutta ei tuosta kyllä mitään jäänyt käteen. Rankkaa vankilaelämää jee jee, ei mitään tuoretta tuonut aiheeseen. Mun mielestä ainakaan, fanit voi ehkä valottaa jos multa jäi jotain huomaamatta? Jotenkin sarja ei edes tuntunut laatutuotannolta, joka ei vaan onnistunut viihdyttämään, tuntui enemmänkin keskivertoa paremmalta b-elokuvalta. Eli ehkä juuri ja juuri katsomiskynnyksen ylittäisi, mutta näillä lähetysajoilla jäänee se kynnys ylittämättä. Ehkä vielä saatan antaa seuraavalle jaksolle mahdollisuuden, jos jaksan. Pari ekaa jaksoa on tollasta muniin puhaltelua, sitte lähtee. Uso pois. "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
Rattata 12.09.2006 08:46:35 | |
---|
Toivottavasti meni nauhalle. En jaksanutkaan valvoa. M.A.C.H.O. #11 |
carnation 12.09.2006 09:58:20 | |
---|
No huh, oli kyllä aika pettymys tuo eka jakso. Ehkä oli odotuksetkin liian korkealla, mutta ei tuosta kyllä mitään jäänyt käteen. Rankkaa vankilaelämää jee jee, ei mitään tuoretta tuonut aiheeseen. Mun mielestä ainakaan, fanit voi ehkä valottaa jos multa jäi jotain huomaamatta? Jotenkin sarja ei edes tuntunut laatutuotannolta, joka ei vaan onnistunut viihdyttämään, tuntui enemmänkin keskivertoa paremmalta b-elokuvalta. Eli ehkä juuri ja juuri katsomiskynnyksen ylittäisi, mutta näillä lähetysajoilla jäänee se kynnys ylittämättä. Ehkä vielä saatan antaa seuraavalle jaksolle mahdollisuuden, jos jaksan. Mulla on ajatukset aivan päinvastaiset. Lähtökohdat konflikteille, ihmissuhteiden kehittymiselle sekä avoimelle ja yllätykselliselle väkivallalle ovat suorastaan herkulliset. Myös rosoinen ja "katu-uskottava" toteutustapa nasahti hyvin kohdalle varsinaisen sisällön kanssa. Hyvä meininki ekassa jaksossa ja jos "fanipoikia" on yhtään uskominen, niin Oz vain parantaa juoksuaan jakso jaksolta. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Henkeen ja Vereen 12.09.2006 09:58:51 | |
---|
Vaadin että kaikki kaudet julkaistaan DVD:nä suomiteksteillä! Tätä samaa vaadin myös minä! I like people who shake other people up and make them feel uncomfortable.
-J.Morrison- |
NiB 12.09.2006 10:14:12 | |
---|
Vaadin että kaikki kaudet julkaistaan DVD:nä suomiteksteillä! Tätä samaa vaadin myös minä! Vaaditaan samaa myös täällä! -Shut the F*ck Up!- |
carnation 12.09.2006 10:19:39 | |
---|
Vaaditaan samaa myös täällä! Minä en vaadi. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
T.S. S L A Y E R 12.09.2006 11:48:12 | |
---|
Niinpä. Tekipä mun digiboxin muuntaja irtisanomisen eilen ni enpä sitten nähnyt tuota jaksoa kuin niii-iiiin sitä odotin. Tää oli jo toinen kerta ku Nokian digiboxin muuntaja menee ihan noin vain paskaksi. Ihan paskalaitteita. |
Chips 12.09.2006 14:21:36 | |
---|
Mulla on ajatukset aivan päinvastaiset. Lähtökohdat konflikteille, ihmissuhteiden kehittymiselle sekä avoimelle ja yllätykselliselle väkivallalle ovat suorastaan herkulliset. Myös rosoinen ja "katu-uskottava" toteutustapa nasahti hyvin kohdalle varsinaisen sisällön kanssa. Hyvä meininki ekassa jaksossa ja jos "fanipoikia" on yhtään uskominen, niin Oz vain parantaa juoksuaan jakso jaksolta. Muutaman kerran koko sarjan katsoneena voin vakuuttaa että kun pääsette parin jakson jälkeen juoneen mukaan, olette koukussa. Edelleen, Lostit, shieldit ja muut paskat ovat täyttä kura verrattuna maailmankaikkeuden parhaimpaan sarjaan. Oz. Noh noh. Shield ja Oz, molemmat TV-historian parasta antia. |
Fuzzy Boner 12.09.2006 14:26:39 | |
---|
Kyl tää on ehkä parhaita tv-sarjoja ikinä.. Kiva nähä näit vanhoja, en oo näitä ekoja ees ikinä tainnu nähä. Hyvä nelonen. Jeah! Midge T |
Deg 12.09.2006 15:35:51 | |
---|
Hassuhkoa ku rattijuoppo beecher tuijotti sellissään tyhjyyteen synkän ensikosketuksen homoseksiin saaneena. Ite ku oon nähny vaan niitä loppupään jaksoja missä mies on jo ihan tekijämiehiä. Sexual chocolate, baby! |
Dezel 12.09.2006 15:56:44 | |
---|
Todella outoa, että löytyy ihmisiä jotka eivät ole nähneet Oz:sia! Yksi Maailman parhaista tv-sarjoistahan tuli Neloselta uusintoineen ennen tätä jo ainakin kolme kertaa. Pakko se on taas katsoa kun homaa lähtee mahtavasti käsistä! Nii! |
carnation 12.09.2006 16:05:42 (muokattu 12.09.2006 16:06:58) | |
---|
Todella outoa, että löytyy ihmisiä jotka eivät ole nähneet Oz:sia! Yksi Maailman parhaista tv-sarjoistahan tuli Neloselta uusintoineen ennen tätä jo ainakin kolme kertaa. Pakko se on taas katsoa kun homaa lähtee mahtavasti käsistä! No saakeli, ei ole varmaan Nelonen näkynyt silloin kun sitä alettiin ensimmäistä kertaa Suomessa näyttämään ja jos jossain olisikin ollut mahdollisuus nähdä, niin ei viitsinyt kesken kaiken alkaa zoomailemaan. Tai jotenkin vain mennyt ohitse koko homma. Mites muuten on Ozin kanssa, että milloin se alkoi ensimmäistä kertaa Suomen kanavilla pyörimään ja minä vuosina sitä on esitetty? Vuosilukuja kehiin, en itse jaksa etsiä. Ja sellainen pieni toive tähän, että kun täällä on heitäkin jotka eivät ole sarjaa ennen katsoneet (kuten minä), niin liialliset spoilailut hahmojen kohtaloista yms. voisi jättää pois, kiitos. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
aikavaikea 12.09.2006 16:11:04 (muokattu 12.09.2006 16:11:43) | |
---|
Yksi Maailman parhaista tv-sarjoistahan tuli Neloselta uusintoineen ennen tätä jo ainakin kolme kertaa. Täh? En nyt kertasyönnillä tuota usko. Sarjaa on tehty Usassa välillä 1997-2003, joten miten se olisi edes ehtinyt kovin monta kertaa vielä täällä pyöriä? Itse en kyllä muista kuin sen yhden kerran, mutta uskon sinua jos voit toisin todistaa. Nelonen mulla on näkynyt vuodesta 1997. Peto minussa on mutta hampaaton |
Dezel 12.09.2006 16:41:39 | |
---|
Täh? En nyt kertasyönnillä tuota usko. Sarjaa on tehty Usassa välillä 1997-2003, joten miten se olisi edes ehtinyt kovin monta kertaa vielä täällä pyöriä? Itse en kyllä muista kuin sen yhden kerran, mutta uskon sinua jos voit toisin todistaa. Nelonen mulla on näkynyt vuodesta 1997. Taisi olla niin, että viimeinen kausi tuli vain kaksi kertaa. Muuten sarjaa näytettiin samaan tapaan kuin Sopranosia ja Shieldiä (Muodostaa muuten parhaiden tv-ohjelmien kolmikon), eli uusintoja joistain kausista jopa neljä kertaa. Uusia kausia ei ollut ilmeisesti saatavilla, joten homma laitettiini alusta. Sarja alkoi Suomessa ekan kerran 1998 tai 1999. Pääsin tokaan uusintaan mukaan alusta. 6 kautta. Kaikissa 8 jaksoa, paitsi neljännessä 16. Vaikea selittää miksi sarja on niin hyvä. Varmaan siksi koska loppukaudet etenee tyliin kaksi sisään, kaksi ulos. Adebisi on valtias! Nii! |
PJS 12.09.2006 16:49:21 | |
---|
O´Reilly on kyllä coolein jätkä ikinä. On se vaan sairasta miten toi ohjelma saa murhaajat ja raiskaajat näyttämään fidun cooleilta nappomiehiltä. www.mikseri.net/funkbone Funk-rockia suoraan ytimestä. |
SuperJeesus 12.09.2006 17:10:59 | |
---|
Hassuhkoa ku rattijuoppo beecher tuijotti sellissään tyhjyyteen synkän ensikosketuksen homoseksiin saaneena. Ite ku oon nähny vaan niitä loppupään jaksoja missä mies on jo ihan tekijämiehiä. Heh, joo, melkeen alkoi käymään sääliksi, kun heti toisena päivänä miehet riepottelee sitä kuin vanhaa huoraa. :) |
"You like to be on your knees? You like to suck this?" Repesin kyllä totaalisesti. Kyllä se Adebisi vaan määrää. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
leka 12.09.2006 18:04:43 | |
---|
Hassuhkoa ku rattijuoppo beecher tuijotti sellissään tyhjyyteen synkän ensikosketuksen homoseksiin saaneena. Ite ku oon nähny vaan niitä loppupään jaksoja missä mies on jo ihan tekijämiehiä. Se on vähän niinku kahvinjuonti. Aluks maistuu kummalliselta, mutta lopulta ei voi olla enää ilman. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt allekirjoitus! |
sirdickyj 12.09.2006 18:09:29 | |
---|
Se on vähän niinku kahvinjuonti. Aluks maistuu kummalliselta, mutta lopulta ei voi olla enää ilman. Eiku palkinto, paa tilinumero, 1000,- coming up! Pataan! |
-Mickill- 12.09.2006 22:58:30 | |
---|
Se on vähän niinku kahvinjuonti. Aluks maistuu kummalliselta, mutta lopulta ei voi olla enää ilman. Tää kuvaa kyllä todella hyvin tätä The Ozia. Sillon ku toi sarja tuli neloselta ekaa kertaa, en voinut käsittää mikä tossa nyt on niin ihmeellistä. Kaveri tota jaksoi hehkuttaa muutaman viikon niin katsoin melkeinpä väkisin pari jaksoa ja se oli menoa sitten. Mulla on joku 5 ekaa jaksoa näkemättä näistä ja oli kyllä mielenkiintoista nähdä eilen toi pilotti. Kyllä tää on parhaita sarjoja ikinä! There's nothing left to say but fuck you anyway. |