Volle 13.11.2003 11:36:10 | |
---|
Onhan niillä oikeatkin sivut: http://www.tampereenmusiikki.fi/ Ei noilla sivuilla näyttänyt olevan noita rokkisoittimia ollenkaan, vaikka juuri eilen sieltä paikan päältä kävin yhden säröttimen ostamassa ja muutakin kamaa siellä näkyi olevan. Pidän yleisesti naisista, varsinkin yleisistä naisista. |
-Spade- 13.11.2003 11:59:47 | |
---|
Ei noilla sivuilla näyttänyt olevan noita rokkisoittimia ollenkaan, vaikka juuri eilen sieltä paikan päältä kävin yhden säröttimen ostamassa ja muutakin kamaa siellä näkyi olevan. Niinpä, mitähän tuossakin on ajateltu. Nyt liikettä tuntematon päättelee sivujen perusteella, että siellä ei myydä bändikamoja ja tuskin vaivautuu käymään paikan päällä katsomassa. Zervoska haidis! |
Lonesome 13.11.2003 12:56:35 | |
---|
Niinpä, mitähän tuossakin on ajateltu. Nyt liikettä tuntematon päättelee sivujen perusteella, että siellä ei myydä bändikamoja ja tuskin vaivautuu käymään paikan päällä katsomassa. Niin. Ja ennestäänkin sillä asioinut menee vipuun. Ainakin minä ajattelin että se "legendaarinen" Tampereen Musiikki/Sähkötaso on muuttunut hanurikaupaksi kokonaan. Siis tuoltahan on tullut aikanaan ostettua yksi Gibson, Marshall-kaappi, PA-kamoja jne. Todella harhaanjohtavaa, jos siellä kellarissa vielä jotain bändiroinaa on... "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |
Volle 13.11.2003 13:01:24 | |
---|
...Todella harhaanjohtavaa, jos siellä kellarissa vielä jotain bändiroinaa on... Koko alakerta on bändisoittimia. Pidän yleisesti naisista, varsinkin yleisistä naisista. |
migeboy 13.11.2003 16:26:11 | |
---|
Niinpä, mitähän tuossakin on ajateltu. Nyt liikettä tuntematon päättelee sivujen perusteella, että siellä ei myydä bändikamoja ja tuskin vaivautuu käymään paikan päällä katsomassa. Noinhan siinä käy, ja yllättävän helposti. |
kupteri 13.11.2003 16:36:31 | |
---|
Oulun musiikkitalolla mahtaa olla ennätys siitä milloin kauppa viimeksi päivittänyt sivunsa. Aika hiljaista on paikanpäälläkin, vaikuttaa että kohta loppuu senkin toiminta, eli "se vähä mitä sieltä vielä löytyy" irtoaa kohtuu edullisesti. Ainakin itte on saanut sieltä hyvät alennukset :-) Ja miksi kauppa ei käy: paikkanahan tuo on liian sivussa, kaikki menee kuitenkin Kullakselle tai Soitin&Tarvikkeeseen. |
Fortune 13.11.2003 16:39:04 | |
---|
Ja miksi kauppa ei käy: paikkanahan tuo on liian sivussa, kaikki menee kuitenkin Kullakselle tai Soitin&Tarvikkeeseen. Niin, pitäähän sinne sentään kävellä monta metriä :) Pidempi matka kai sinne Soidintarvikkeeseen on jostain Toriparkista?
|
kupteri 13.11.2003 17:44:47 | |
---|
Niin, pitäähän sinne sentään kävellä monta metriä :) Pidempi matka kai sinne Soidintarvikkeeseen on jostain Toriparkista? Juu, toki riippuu millä ja mistä kulkee :-) Jos normaalisti kävelee Rotuaarin ympäristöissä, eikä autottomana ole tarvetta parkkeerata "ydinkeskustan ulkopuolelle", niin vaatiihan tuo 3-4 korttelin verran kävelemistä ;-) Joo, pointtina tuossa se, että paikkaa ei moni tunne eikä osaa sitä tuolta ettiä. Kullaksen tietää melkein kaikki (sopivasti bussipysäkin vieressä) ja Soitintarvike on leffateatterin (Rio) vieressä. |
Mc Ban 13.11.2003 17:50:55 | |
---|
tilanne: yrität etsiä kitaravahvistinta. liikkeen sivuille -> etusivu, jossa liikkeen logo ja toivotus "klikkaa itsesi sisään" (voiko tämän turhempaa sivua olla?) -> kitarakamat -> kitaravahvistimet -> putkivahvistimet -> ja mitä löytyy? läjä valmistajien logoja, joita klikkaamalla päätyy valmistajan kotisivujen aloitusivulle!! mikä on tällaisten sivujen hyöty? minä ainakin sivuutan tällaiset sivut omaavan liikkeen välittömästi. kommentoikaa, kiitos.. Parempi paskat sivut kun ei ollenkaan. Sehän se periaate on. Mutta en mä nyt tiedä miksi se on susta niin paskaa. |
Lilli 13.11.2003 17:54:15 | |
---|
kitarapaja, custom-sounds, rareguitar.de, tuossa hyviä sivustoja, muita en juuri selaile musiikin tiimoilta. ebay on kyllä joskus sekavan oloinen. EDIT: ja se huttunen. Totta tuhiset! -Alhaisin floppi on Tampereen Musiikin sivut: vuosiin niiden tulemisesta annettiin toivoa (...please wait!) ja sitten kun ne tulivat, ei hajuakaan sähkökitaroista tai vahvistimista, eiku haitaria vaan...! - Same thing that made you live / can kill you in the end. |
Parempi paskat sivut kun ei ollenkaan. Sehän se periaate on. Mutta en mä nyt tiedä miksi se on susta niin paskaa. no katsos kun yrittäisin kartoittaa tietyn vahvistinmallin hintaa ympäri valtakuntaa, pihi kun olen, enkä millään viitsisi kahlata jotain keltaisia sivuja läpi ja soitella ympäri maata. tätä varten meillä on tämä internet, mutta jos sieltä tosiaan löytyy kahdeksan klikkauksen jälkeen valmistajan sivut, niin alkaahan se pidemmän päälle rauhallistakin miestä korpeamaan. toivottavasti nyt ymmärrät ;-) jaa ettäää.... mitäettää..? |
Fortune 13.11.2003 20:08:32 | |
---|
Parempi paskat sivut kun ei ollenkaan. Sehän se periaate on. Mutta en mä nyt tiedä miksi se on susta niin paskaa. Ei vain satu olemaan noin. Mieluummin hyvä maine ja ei turhia sivuja, yhteystiedot näkee puhelinluettelostakin. |
migeboy 13.11.2003 21:38:14 | |
---|
Ei vain satu olemaan noin. Mieluummin hyvä maine ja ei turhia sivuja, yhteystiedot näkee puhelinluettelostakin. Kyllä jos mulla olis musiikkiliike, niin mä laittasin sen yhteystiedot jonnekkin nettisivuille. Ainakin mä olen niin laiska, että mua ei saa puhelinluettelon eteen ei sit millään. Toi on kyl makuasia. Kaikki kun ei vaivaudu puhelinluetteloa lukemaan. |
superfly 13.11.2003 21:39:33 | |
---|
Kyllä jos mulla olis musiikkiliike, niin mä laittasin sen yhteystiedot jonnekkin nettisivuille. Ainakin mä olen niin laiska, että mua ei saa puhelinluettelon eteen ei sit millään. Toi on kyl makuasia. Kaikki kun ei vaivaudu puhelinluetteloa lukemaan. Mulla ei edes ole puhelinlutteloa, kun ei ole lankapuhelinliittymääkään... Harppu on alaston piano |
migeboy 13.11.2003 21:41:23 | |
---|
Mulla ei edes ole puhelinlutteloa, kun ei ole lankapuhelinliittymääkään... Noh, mulla on porukoilla puhelinluettelo. Mähän en itekkään mokomaa tarvii. |
Billsner 14.11.2003 00:40:39 | |
---|
Aika hiljaista on paikanpäälläkin, vaikuttaa että kohta loppuu senkin toiminta, eli "se vähä mitä sieltä vielä löytyy" irtoaa kohtuu edullisesti. Ainakin itte on saanut sieltä hyvät alennukset :-) Eihän siellä nykyään ole kuin se yksi seinä täynnä niitä washburneja yksi peavey bandit (750€ hintaan, thomannilla 379€) ja pari muuta vahvistinta. Kyykyssä olevaa kääpiötä ei näe. |
Fortune 14.11.2003 09:32:00 | |
---|
Mulla ei edes ole puhelinlutteloa, kun ei ole lankapuhelinliittymääkään... Kännykkä on minullakin, mutta kun laittaa numeron luetteloon, niin saa luettelon. Kyllä tuo aika tarpeellinen on, en minä ainakaan luota nettilähteisiin juuri tuon "päivitetty 3.12.1975" -syndrooman takia. |
kupteri 14.11.2003 15:43:48 | |
---|
Eihän siellä nykyään ole kuin se yksi seinä täynnä niitä washburneja yksi peavey bandit (750€ hintaan, thomannilla 379€) ja pari muuta vahvistinta. En oo kuukauteen käyny, on siis voinu mennä tavarat kaupaksi. Viimeksi siellä oli (noiden lisäksi mieleen jääneinä) Peavey Ultra nuppi ja muutama Gibsoni. Juu, kyllähän siellä joskus oli koko kellari täynnä tavaraa, nyt taitaa olla sekin vuokrattu jollekin kirppikselle. |
TexasFlood 14.11.2003 15:47:01 (muokattu 14.11.2003 15:47:45) | |
---|
Voihan siellä käydä ihan vaan sen tytön takia, vaikka ei mitään ostettavaa siellä enää olisikaan. |
Billsner 14.11.2003 20:31:03 | |
---|
Voihan siellä käydä ihan vaan sen tytön takia, vaikka ei mitään ostettavaa siellä enää olisikaan. Epäilen että se tyttö huomaisi, että minkä takia siellä käyt kun siellä sitä musa-tavaraa ei oikein ole mitä katella :) Kyykyssä olevaa kääpiötä ei näe. |