Aihe: Tanssi-musa liikkuminen
1 2 3 4 5
KoskPaavo
11.09.2006 20:02:25
Hih, tostapa juolahti mieleen, että kyllä Pulliainen joras aika kivasti ja anto kitaran laulaa, ihan parhautta.. ;o)

Ei Jorkassakaan kyllä mitään vikaa ollut...

Pari pientä pulliaista ja jorma ovat tytön parhaat kaverit.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
Sertzo S
11.09.2006 20:46:48

HOHOOO!!! Vääksyn vääräleuka! ;)
manjaana
11.09.2006 23:51:53

No katos pahusta, lohkasit hyvän... ;oD
= Kahta en vaihra - toine on sukka ja toine on toinen sukka. =
KoskPaavo
12.09.2006 00:04:31
No katos pahusta, lohkasit hyvän... ;oD

Mulla oli kymppi ainekirjoituksessa.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
Sertzo S
12.09.2006 06:49:16
Mulla oli kymppi ainekirjoituksessa.

Eukko sanoi, että mulla on kymppi aineiden otossa. ;9
lukkari
12.09.2006 10:56:26
Eukko sanoi, että mulla on kymppi aineiden otossa. ;9

Mullakin toi ainepuoli pelaa...
Fuzzy Boner
12.09.2006 11:00:51
Mullakin toi ainepuoli pelaa...

Mitkä on lempiaineet?
Midge T
lukkari
12.09.2006 11:03:47
Mitkä on lempiaineet?

Jos sä kysyt kouluaikoja niin parasta oli se kun koulu loppui.Kemiaa tosin jatkoin lähinnä tolla puiston puolella.
Fuzzy Boner
12.09.2006 11:06:58
Jos sä kysyt kouluaikoja niin parasta oli se kun koulu loppui.Kemiaa tosin jatkoin lähinnä tolla puiston puolella.

Asiaa! Farmakologia muutenkin kiehtoo.

Aiheeseen: kun on puistossa käyty välillä niin liikkeetkin sutkautuvat T-musiikkiin sopivaksi.
Midge T
lukkari
12.09.2006 11:09:19
Asiaa! Farmakologia muutenkin kiehtoo.

Aiheeseen: kun on puistossa käyty välillä niin liikkeetkin sutkautuvat T-musiikkiin sopivaksi.

Joo sitä se on.KOULUTUSTA!
Sertzo S
12.09.2006 11:39:30
Mitkä on lempiaineet?

Aineiden otossa minulla ainakin valkkari, olut ja konjakki. Muutkin menevät tarvitessa kakistelematta, mutta viskistä en juurikaan pidä.
KoskPaavo
12.09.2006 12:13:47
Aineiden otossa minulla ainakin valkkari, olut ja konjakki. Muutkin menevät tarvitessa kakistelematta, mutta viskistä en juurikaan pidä.

Mulla suomiviina raakana taskusta omalla grillillä syysiltana tuleen tuijottaen onnellista tulevaisuutta visioiden on sitä laadukkaampaa aikaa.
Sertzo S
12.09.2006 12:16:56 (muokattu 12.09.2006 12:17:09)
Mulla suomiviina raakana taskusta omalla grillillä syysiltana tuleen tuijottaen onnellista tulevaisuutta visioiden on sitä laadukkaampaa aikaa.

Toteutan suunilleen saman vision ensiviikolla mökillä. Tänään teen sillä töitä jahka sinne iltapäivällä pääsen. Viedään muuten kaverin kanssa muikkuverkot järveen. :)
lukkari
12.09.2006 13:06:28

Olut ja HYVÄ konjakki.JEES.Mutta periaatteessa kaikki mikä menee lettiin.
Musiikkia korville
12.09.2006 14:08:36

Aikanaan kun soittelin rautalankabändissä, meillä oli muutamaan biisiin oikein opetellut/sovitut koreografiat ja homma toimi ja kansa tykkäs.

Nykysin soittelen mua vanhempien ukkojen kanssa ja osa niistä ei hirveesti jaksa hillua (pari kylläkin), mut mua ei saa kyllä aloillaan pidettyä. Toki jos vetää jotain hidasta, tunnelmallista balladia, niin ei sitä tietysti hirveesti tuu meuhkattua, mut sitten taas rokeissa kyllä... Yleensä jos/kun laulan, niin keskityn siihen hommaan sen verran tiukasti, että ilme saattaa olla melko vakaa, mut biisien välillä (tai sit aikana jos näkee jonkun nätin sinisilmän) irtoo hymy kyllä.
...ja tätä mieltä on MK.
Mikko T.
12.09.2006 15:45:56

Grillin (siis ei nakkikioskin, vaan...) läheisyys lisää minkä tahansa juoman nautinnollisuutta mielestäni huomattavasti.
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
jon lord
12.09.2006 15:53:57
Silloin kun olin opiskelemassa ja tein keikkaa samaan aikaan olin ihan täydellisen väsynyt. joku turakainen tuli kerran kysymään että et kai sä naura mulle? Sanoin että en naura. Minä olin niin totaalisen poikki ja vitutuksen vallassa että huvitin itseäni kertomalla itselleni vitsejä ja niitä sitten naureskelin illan aikana, kaverit sanoikin joskus että ihan pimee kun itsekseen nauraa. Toinen huvitusmuoto että jaksoi oli se että soittelin joko skaaloja tai sovittelin tuttuja lastenlauluja /joululauluja tms. kappaleiden sekaan. Kerran soitin yhteen biisiin yli 50:llä syntikka soundilla soolot ja säestykset. Siitä vaan nappulasta 1:stä alkaen ettenpäin niinpaljon kuin kerkisi. Bändikavereilla ja yleisöllä ei ehkä ollut kovin hauskaa. Oli vaan pakko tehdä jotain että jaksoi illan kerrallaan.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
BigPapa
12.09.2006 16:29:38

Juu ja mikä onkaan jormakääriäinen....; /
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
Ukko
12.09.2006 16:41:06

Olut ja HYVÄ konjakki.JEES.Mutta periaatteessa kaikki mikä menee lettiin.

Sellainen samea ja keskenkäynyt hiivanmakuinen kiljukin ?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)