Aihe: Big Brother 2006
1 2 3 4 521 22 23 24 25105 106 107 108 109
oizo
11.09.2006 08:55:00
Älä nyt, mä olen ihastunut Mariin. Sekaisin Marista!

Mut hyvä vaan, että et tykkää ku mä tykkään niin ei tuu ongelmia tai mustasukkaisuutta! :D

Talk showta juontaa Vappu! Joka on ärsyttävä, mutta Mari on ihana =)
Mut hei, ei se haittaa!
Rattata
11.09.2006 10:44:50
Talk showta juontaa Vappu!

Eipä vaan Mari. Vappu juontaa extraa.
M.A.C.H.O. #11
carnation
11.09.2006 15:29:51
Kilpailijoille on annettu tänään perin mielenkiintoinen ja ilmeisesti myös paljon toivottu viikkotehtävä: asukkaat on jaettu kahteen leiriin, "kroisoksiin" ja "slummilaisiin". Miten tämä vaikuttaa ryhmähenkeen ja kuka hajoaa ensimmäisenä, odotamme suurella mielenkiinnolla tulevia tapahtumia!
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Kimmo72
11.09.2006 16:09:45
Kerrankin mukava tehtävä. Siis katsojan kannalta. Heh. Heidi ja Mira on jo ihan paskana. Hauska juttu.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
MV
11.09.2006 16:47:36 (muokattu 11.09.2006 16:47:55)
Kilpailijoille on annettu tänään perin mielenkiintoinen ja ilmeisesti myös paljon toivottu viikkotehtävä: asukkaat on jaettu kahteen leiriin, "kroisoksiin" ja "slummilaisiin". Miten tämä vaikuttaa ryhmähenkeen ja kuka hajoaa ensimmäisenä, odotamme suurella mielenkiinnolla tulevia tapahtumia!

Ahaa...Tämä oli myös viimeisessä Englannin Big brotherissa.
"Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä
Deep Shadow
11.09.2006 18:40:51 (muokattu 11.09.2006 19:00:33)
Kerrankin mukava tehtävä. Siis katsojan kannalta. Heh. Heidi ja Mira on jo ihan paskana. Hauska juttu.

Tää on kyllä hyvä tehtävä. Henri on ilmeisesti aika vittumainen kroisoksena, mikä ei varmastikaan yllätä ketään.

Okei, sun pitäis tulla töihin BB:n tuotantoon.

Minä hain tuonne tuotantotiimiin mutten päässyt... :( Harmi kun ei ole sen alan kokemusta. Ois voinut auttaa.
Mummun saappaassa soi fox
Bluesmies
11.09.2006 20:13:28
odotamme suurella mielenkiinnolla tulevia tapahtumia!

Joo... helevetin mielenkiinnolla...
Kampela77
11.09.2006 21:45:46

Helppo kuvitella varsinkin Miran kohdalla. Kannattaisi varmaan suhtautua asiohin vähän enemmän huumorilla, niin ei olisi elämä niin vaikeaa. Tuleeko tuo tänään telkkarista?
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Kimmo72
12.09.2006 00:57:33
Menee vähän jo yli toi Henan komentelu. No itselleen se siinä kuoppaa kaivaa, niinku Kaki sanoi.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Chrissie
12.09.2006 01:29:10
Menee vähän jo yli toi Henan komentelu. No itselleen se siinä kuoppaa kaivaa, niinku Kaki sanoi.

Tuntuu siltä, että tämä tehtävä on tehty nimenomaan Henaa varten.

Argh, miten se onkin alkanut ärsyttää. Mennyt jopa Pikku-Nilkistä ohitse.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
nicholai
12.09.2006 02:31:47
Hehe.. on kyllä ollu kerrassaan erikoinen tuo tehtävä. Saa nähdä miten jatkuu meininki talossa viikkotehtävän jälkeen. Peliähän tuo on jne, mutta kyllä tuossa rivit rakoilee näpäskästi. Kaki vaikuttaa kokoajan mukavemmalta, Henan pointsit tippuu kuin lehmän häntä. Jäätävä illan lopetus :D
Veikko
12.09.2006 02:37:43
Eiköhän BB ole sen verran velmu isäntä, että muut pääsevät pomputtamaan Henaa oikein olan takaa vielä.
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja
Juugeli
12.09.2006 06:48:37
Harmi, kun jätettiin yksi asia näyttämättä eilisessä lähetyksessä. BB-foorumilla oli juttua tuosta, kun Sari ja Heidi tekivät ruokaa ja Hena siinä aikansa neuvoi ja sitten lähti sanoen jotain tyyliin "tehkää mitä teette, mä meen pihalle". Pihalla oli sitten Kaarlo kysynyt, että mitä ruokaa siellä on tulossa, niin Hena oli tähän katkerana vastannut "no emmätiä, jotain noi akat tekee"
Throw one at me if you want, hash head. I've got all five senses and I slept last night, that puts me six up on the lot of you.
Tupuna
12.09.2006 08:01:58
Tuntuu siltä, että tämä tehtävä on tehty nimenomaan Henaa varten.

Argh, miten se onkin alkanut ärsyttää. Mennyt jopa Pikku-Nilkistä ohitse.

Pikku-Nilkki ei oo kyl ollu nyt kovinkaan tuhmana, itse asiassa on osoittanut paljon kypsempiä ja empaattisempia merkkejä kuin ihan alussa. Uskon, että ekan viikon sekoilut ja muut ovat olleet ujolle pojalle vaan alkujännitystä. Manki on hyvännäköinen, mutta se ei tee hänestä automaattisesti kusipäätä, vaikka niin haluttaisiinkin ajatella. Mun suosikkikilpailija, koska ei selvästikään näytä kaikkia valttikorttejaan vielä, niin kuin muutama muu hölösuu. Parhaat pitävät suunsa kiinni!
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Rattata
12.09.2006 08:45:52
Parhaat pitävät suunsa kiinni!

Paitsi että Manki piti aluksi sitä suuta kiinni vähän turhankin kanssa ;) Mutta onneksi on nyt selvästi päässyt ryhmään paremmin sisälle. En olisi jaksanu kauaa katsella sitä Mankia joka vain nukkui, tai ei siitä paljon iloa ainakaan ollut.

Mira, Heidi tai Hena seuraavaksi ulos, jos multa kysytään.
M.A.C.H.O. #11
Juugeli
12.09.2006 08:47:17
Pikku-Nilkki ei oo kyl ollu nyt kovinkaan tuhmana, itse asiassa on osoittanut paljon kypsempiä ja empaattisempia merkkejä kuin ihan alussa. Uskon, että ekan viikon sekoilut ja muut ovat olleet ujolle pojalle vaan alkujännitystä. Manki on hyvännäköinen, mutta se ei tee hänestä automaattisesti kusipäätä, vaikka niin haluttaisiinkin ajatella. Mun suosikkikilpailija, koska ei selvästikään näytä kaikkia valttikorttejaan vielä, niin kuin muutama muu hölösuu. Parhaat pitävät suunsa kiinni!

Joo, kyllä Manki on nostanut pisteitään huomattavasti. Ei ehkä sellainen kaveri, minkä kanssa itse hirveästi jutunjuurta keksisin, mutta tommonen mukava tyyppi silti. Ja mitä noita juttuja on foorumilta lueskeltu, niin tämän illan lähetyksessä pisteet nousevat vielä lisää, kun pääsee hänkin kroisostelemaan. Toiset osaa pitää leikin hauskana, toiset ei. Ei varmaan tartte sanoa, kuka kuuluu jälkimmäiseen joukkoon ;)
Throw one at me if you want, hash head. I've got all five senses and I slept last night, that puts me six up on the lot of you.
Anonymous-jazz
12.09.2006 08:48:32

Totta kai seuraan. Vaikka olisikin ihan hanurista kaikki tyypit, niin koukkuun siihen jää kuitenkin.

Tai ei niille jotka eivät koko sarjaa seuraa ollenkaan...

Ei tulee siis inhimillisiä efektejä...
Mitä eroa on basistilla ja kellolla? Kello pysyy tahdissa.
pliksu
12.09.2006 09:30:39
Alusta asti mulla on ollu semmonen mielikuva Henasta, että mies käy Raumanmeren juhannuksessa, pitää 'Saunan takana on vielä tilaa'-paitaa ja tekee mäyräkoiranraadoista hauskoja pahvihattuja.

Nyt vielä paljastui, että mies on vielä järkyttävämpi idiootti ja se idiotismi on jakautunut noin monelle tasolle. Jos ei se ens äänestyksessä lähde, niin mä haen sen pois sieltä talosta.
And there ain't nothin' like a friend who can tell you you're just pissin' in the wind.
Jkob
12.09.2006 10:05:14
tekee mäyräkoiranraadoista hauskoja pahvihattuja.

Off-topiccina sen verran että nuo raadot on oikeasti hauskoja.
"Ei auttanut polakkeja Paavi, kun Jumala puhui kahdesti." - tuntematon ajattelija
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)