Aihe: Interpol
1 2
Lähikauppias
12.11.2003 14:35:32

Tässäpä vain kuuntelin Obstacle 1 -biisiä ja huomasin, että tällä ei ole vissiin liiemmin keskusteltu ko. bändistä.

Niin, mitäpäs tykkäätte?

Minä tykkään kovasti. Hieno ja tyylikäs bändi.
krushing
12.11.2003 16:28:16

On. Helvetin hyvän levyn tempaisivat männävuonna, taisipa olla pitchforkmedian vuoden levykin. Tykkään kyllä kovasti, taisi olla juuri tuo Obstacle 1...tai sitten 2 ja se ensimmäinen Untitled-viisu (noissa voi aina miettiä onko biisin nimi Untitled vai onko se vaan untitled...vaikeeta on elämä), jotka ovat eniten syöpyneet mieleen.
parinc.
12.11.2003 16:29:33 (muokattu 12.11.2003 16:31:07)
Minä tykkään kovasti. Hieno ja tyylikäs bändi.

Taas saa nyökytellä sun avaamalle threadille. Hieno on ja tyylikäs. Obstacle 1 on kuluvan vuoden parhaita biisejä. Roskilden keikka ei silti ihan vastannut levyn asettamia odotuksia.

Turn on the bright lightsia saa muuten nykyään alle kympillä CDONista, jos ei hyllystä löydy niin hushus tilaamaan.

EDIT: niin, siis viime vuoden parhaita biisejä tais olla tuo Obstacle 1. Ite kyllä löysin vasta 2003 keväällä, joten menkööt.
Myy mulle lippu Danko Jonesiin Tavastialle 19.12.!
Lähikauppias
12.11.2003 16:48:52

Roskilden keikka ei silti ihan vastannut levyn asettamia odotuksia.

Itseä eniten harmittaa Roskilden missaamisessa (lippu oli jo, mutta ajanpuute iski) juuri Interpolin näkemättä jääminen. Taisi olla ainut bändi siellä, jonka olisin todella todella todella paljon halunnut nähdä.
aleksi
12.11.2003 17:34:48
Tykkään
"Mene helvettiin keskustelemaan perkeleen kanssa!" -Juhani, Seitsemän veljestä
haist vittu sit
12.11.2003 20:27:30
Ihan ookoolta kuulostaa. En ole kyllä jaksanut kummemmin paneutua, mutta parilla kaverilla on levy. Siis ei mitään erityistä huomiota ole silti herättänyt.
Lähikauppias
12.11.2003 23:54:18

Ai niin, piti vielä mainita, että erityisesti pidän rumpalin rumputyöskentelystä. Sillä on välillä jänskiä ja oudohkoja komppeja, jotka kuitenkin toimii täydellisesti.

Ja kitarariffit on myös kivoja.
Anti-Antares
13.11.2003 14:36:04
Kun kuulin ekan kerran Interpolia yhdessä videovuokraamossa, ihmettelin että mikäs ennen kuulumaton Joy Divisionin tms. 80-luvun bändin levy se siellä soi. Täytyy hommata!
tatska
14.11.2003 12:41:55
Loistava bändi. Harva bändi saa 80-luvun kuulostamaan hyvältä !!!
nenä
01.09.2004 16:59:57
Nytpä alkaa Turn on the bright lights olemaan jo varsin tuttu.

Ja Antics on siis tuloillaan 27. tätä kuuta.

Hehkuttakaapa ihmiset hieman!

Oletteko lähdössä Eurooppaan livenä fiilistelemään?
Rattata
01.09.2004 17:09:32
Minkätyylisestä musiikista on kyse?
"Take seven aspirins and call me in the morning"
paranoid android
01.09.2004 17:47:56
Kova bändi on. NYC on ykkösbiisi. Uusi levy ei kyllä ole niin hyvä kun TOTBL.
"No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James
helmihillo
01.09.2004 18:11:14

Minkätyylisestä musiikista on kyse?

Kirskuvasta musiikista.
http://koti.mbnet.fi/teelmo/teelmo
"we live like penguins in the desert. why can't we live like tribes" - dredg
Henko
01.09.2004 19:58:35

Napakkaa rumputyöskentelyä. Tykkään muutenkin kyllä.
If it's too loud, you're too old.
Bredius
01.09.2004 20:15:45
Hieno bändi. Omia suosikkeja tuolta Turn On The Bright Lightsilta ovat mm. Untitled, Obstacle 1, NYC, PDA ja Stella Was A Diver And She Was Always Down. Tai oikeastaan kaikki loputkin biisit, todella hyvä levy siis kyseessä. Uutta levyä odottelen hiukan sekavin tuntein, toki mielenkiinnolla, mutta en usko sen yltävän debyyttilevyn tasolle. Toivottavasti olen väärässä.
"Rumors of my demise have been greatly exaggerated."
bigbadwolf
02.09.2004 03:59:53
näin Interpolin toista kertaa Curiosa Festareilla Bostonissa 7. viime kuuta ja uudet biisit eivät toimi yhtä hyvin livenä. Soittivat uusina Narc, Evil, Slow Handsin. TOTBL on aivan mahtava levy varsinkuin untitled ja obstacle 1, huippu biisejä. Uusi levy pieni pettymys.
Heavy Metal Machine
02.09.2004 12:40:54
Minä kuulin että uutta levyä ei suomessa julkaista ollenkaan, johtuen edellisen levyn vähäisestä myynnistä.
No pakkohan tuo on kuiteskin jostain hommata!
with the sugar sickness you spy the kidnap kid
parinc.
02.09.2004 13:18:50
Minä kuulin että uutta levyä ei suomessa julkaista ollenkaan, johtuen edellisen levyn vähäisestä myynnistä.

herraisä.. kun miettii paljonko musiikkia julkaistaan, niin luulisi nyt sentään Interpolin kaltaisen bändin tuon riman ylittävän heittämällä. No satavarmaa on, että levyä tulee saamaan hyvinvarustetuista levykaupoista siitä huolimatta.
Lähikauppias
02.09.2004 13:38:15

Jösses sentään. Toi nyt olisi ihan hullua. Tosin uuden Rumban tässä kuussa ilmestyvien levyjen listassa Anticsia ei kyllä ollut. Kaipa sen silti aika helposti saa, vaikkapa CDONista.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)