Aihe: Danelectron spedut
1
novo
12.11.2003 07:26:13
Onko kellää mitää hajua Danelectron pikkusista efektispeduista?Flanger ei ainakaan toiminut hyvin tiukan särön kanssa, oli aika munaton..ajattelin lähinnä hommata french friesin eli auto-wahin..cry baby on minulla jo ennestään joten ajattelin jotta saisiko autosta irti jotain mihin en pysty amatöörinä tavan wahilla, esim.riittääkö tuosta french friesistä munaa esim.ns.sekoilupedaaliksi?
zorro
12.11.2003 10:36:29
Onko kellää mitää hajua Danelectron pikkusista efektispeduista?Flanger ei ainakaan toiminut hyvin tiukan särön kanssa, oli aika munaton..ajattelin lähinnä hommata french friesin eli auto-wahin..cry baby on minulla jo ennestään joten ajattelin jotta saisiko autosta irti jotain mihin en pysty amatöörinä tavan wahilla, esim.riittääkö tuosta french friesistä munaa esim.ns.sekoilupedaaliksi?

Kummanlainen tuo on? siis sellanen joka väkättää jatkuvasti, vai envelope filtteri? http://www.harmony-central.com/Effe … ectro/French_Fries_Auto_Wah-01.html Tuolla on juttua tuosta pedaalista
jos se et ole sinä.... se on joku muu!
Safaweb
12.11.2003 11:00:08
Itse en ole kokeillut Danelectron pedaaleja, mutta voin kuitenkin hyvällä omallatunnolla sanoa, että ne pienet ja muoviset efektit on syvältä.
Basistit: tyhmiä ja hiljaisia
Rumpalit: tyhmiä ja äänekkäitä
Kitaristit: itserakkaita
Kosketinsoittajat: haluaisivat olla kitaristeja
Laulajat: eivät kertakaikkiaan vaan osaa soittaa mitään
BaariMikko
12.11.2003 11:02:58

Itse en ole kokeillut Danelectron pedaaleja, mutta voin kuitenkin hyvällä omallatunnolla sanoa, että ne pienet ja muoviset efektit on syvältä.

Niinhän asia yleensä on, mutta yleistää ei saa.

En ota kysymykseen sen kummempaa kantaa, kun ei ole tietopohjaa.
Korkeampien voimien väliintuloa odotellessa asioita voi ajaa myös itse.
Kaljakorin virittämisen kanssa pitää olla huolellinen. Kaljakori viritetään A:han. Jos viritystouhu menee liian pitkälle, ollaan jo AA:ssa.
Jucciz
12.11.2003 15:42:07

Ainakin Tremolo ja EQ toimivat erinomaisen hyvin. Ei häiriöitä ja tekevät sen minkä lupaavatkin. Kestävyydestä voin sanoa sen verran että vuoden keikkailulla omiini en ole saanut oikein naarmuakaan. Eri asia kai, jos on pakko hyppiä niiden päällä yli 100kg elopainolla.

Hauskaa päivänjatkoa.
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
elementti
12.11.2003 15:45:02
Hommasin käytettynä täältä tuon mini-kompressorin. Mikä lie surf&turf. Ihan hyvin tuo tuntuu toimivan huomattavan pieneen hintaansa nähden. En ole kokeillut muita, mutta veikkaisin ettei ne _ihan_ leluja ole kuitenkaan.
"Holy Jesus, what are these goddamn animals?!"
novo
12.11.2003 17:08:57
jeps, on näköjään iha selkeesti kaks koulukuntaa...kun kävin lukemassa tuosta eräästä linkistä noita käyttäjien arvioita niin kyllä hieman pelotti...hinta on kuitenki about 50egee thomannilta niin taitaa kyllä jäädä ostamatta...olisikohan sitten ibanezin auto-wah lie ostamisen arvoinen...sitä en tiedä myöskään...
Robert
13.11.2003 14:22:39
Ei kannatta ostaa Danelectronilta mitään, ne menee heti paskaksi. Vaikka ei olisikaan mitenkään erityisen kovakourainen...
Mix sä niinqu luit tän?
Tompsi
13.11.2003 14:30:21
Ei kannatta ostaa Danelectronilta mitään, ne menee heti paskaksi.

Noh noh, ne Danon 'isot' pedaalit ovat kyllä ihan yhtä kestäviä kuin mitkä tahansa Bossit tai Ibanezit tjms "Built like a tank"-pedaalit, mutta niitä muovisia taskudanoja en kyllä suosittele jos jalka polkee hiemankin raskaammin.
Mikael
13.11.2003 14:44:39

Tästä kommentista olikin sitten kaikille ihan vitusti iloa. Luottamus arvioihisi ylipäätään meni kohisten johonkin suuntaan...

Mulla on pieni keltainen Tuna Melt -tremolo, joka soundaa hyvältä - joko VOX-henkiseltä kanttiaallolta tai pehmeältä Fender-tyyppiseltä huojutukselta. Muovikuori tuskin kestää isältä pojalle, mutta hintakaan ei päätä huimaa (25€ Kitarapajalta käytettynä).
miten käy Kekkoselta rock'n'roll?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)