Youni 11.09.2006 16:45:13 | |
---|
Nörtätessäni törmäsin tällaiseen sivuun: http://www.drumarchive.com/ Sisältää monia vanhoja rumpu- ja symbaaliesitteitä .zippeinä eli pakattuna. Lataus koneelle ja pakkauksen purku, näyttää toimivan. Esitteet ovat kuvatiedostoina. Haun mukaan mainittu parissa vanhassa topikissa, mutta ajattelin kuitenkin tuoda tänne esille. Esitteet helpottavat kummasti vanhojen rumpujen mallin ja vuosikymmenen tunnistamista. "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
Simbe 11.09.2006 17:33:01 (muokattu 11.09.2006 17:33:26) | |
---|
Nörtätessäni törmäsin tällaiseen sivuun: http://www.drumarchive.com/ Sisältää monia vanhoja rumpu- ja symbaaliesitteitä .zippeinä eli pakattuna. Lataus koneelle ja pakkauksen purku, näyttää toimivan. Esitteet ovat kuvatiedostoina. Haun mukaan mainittu parissa vanhassa topikissa, mutta ajattelin kuitenkin tuoda tänne esille. Esitteet helpottavat kummasti vanhojen rumpujen mallin ja vuosikymmenen tunnistamista. Kah, kiitos kaunis! Siellähän se munkin settini löytyi. Vaikka Jupi57:n sainkin painostettua esitteen skannauspuuhiin, niin tuolla oli muutama sivu, joita en ollut nähnytkään. Kiva! http://www.drumarchive.com/Yamaha/ Tosta keskimmäinen. |
K.Suninen 11.09.2006 17:44:00 | |
---|
Mahtavaa! plussaa tulee |
Velli 11.09.2006 17:50:02 | |
---|
Hienoa, vanhoja Premier-esitteitä! |
Bacchus 11.09.2006 17:52:06 | |
---|
Todella hieno homma, iso +. Sieltähän löytyi esite vanhoista Slingerlandeista, jotka sattuneesta syystä juuri nyt kiinnostavat.;) "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
K.Suninen 11.09.2006 18:02:48 | |
---|
Ihme juttu kuinka Zildjianilla oli todella suppea peltivalikoima 80-luvulla. Tsiigatkaa toi iso Tama 80´s- esite, Billy Cobham joka toisella sivulla. |
Vaikka Jupi57:n sainkin painostettua esitteen skannauspuuhiin, niin tuolla oli muutama sivu, joita en ollut nähnytkään. Tahattomasti tästä voi saada kuvan, että olisin pantannut joitain sivuja (vai olenko skitso) Ne minun esitteet ovat Yamaha Combo Productseja, joissa on vain osa rumpuseteistä kuvattuna. Hieno homma joka tappauksessa. |
Simbe 11.09.2006 18:16:53 | |
---|
Tahattomasti tästä voi saada kuvan, että olisin pantannut joitain sivuja (vai olenko skitso) Ne minun esitteet ovat Yamaha Combo Productseja, joissa on vain osa rumpuseteistä kuvattuna. Hieno homma joka tappauksessa. No en nyt niin ainakaa ajatellut, tahatonta se tosiaan oli. Noissahan oli sama setti vaikka kuinka moneen kertaa, mutta tekstit ihan eri paikassa. Nyt sain varmuuden tuosta "Air Seal" tekniikan käytöstä jo tuolloin. |
Sonormies 11.09.2006 23:27:43 (muokattu 11.09.2006 23:28:01) | |
---|
Mainio löytö! Plop plop. "Vaikka rahaa painetaankin päivittäin lisää, niin minulle eivät suostu sitä lähettämään." -nimimerkki Rocksterin yritys taltuttaa krooninen rahapula |
miän vain 12.09.2006 10:41:36 | |
---|
Hyvä muistutus. Tuolla sivulla on tullut aina välillä käytyä, muistaakseni löysin sen tämän palstan kautta. Nyt oli tullut kovasti lisää sisältöä. Tuota Yamahan esitettä, josta näkyy omakin setti, ei ollut ennen. Siispä plussaa. |
Analuuk 12.09.2006 10:45:04 | |
---|
Tuota Yamahan esitettä, josta näkyy omakin setti, ei ollut ennen. Siispä plussaa. Jep! Mäkin löysin omat Jammuni tuolta! Hyvä linkki!! plussaa rapisee... Ei sillä niin väliä, kunhan ne on siniset! |
rm_wispila 12.09.2006 11:21:18 | |
---|
Joo, hyvin on kokoelma karttunut. Huomasin myös, että Fibeksiini on vaihdettu tomien ripustus-heebelit. Nuo originaalit näyttivätkin kyllä aikas rimpuloilta... Huvittavan oloisia ovat nuo vanhat esitteet muutenkin, etenkin nämä tehtaitten sisäkuvat. Niissä hassusti kammatut ihmiset erikoisissa vaatteissaan tekevät hymyssä suin rumpuja meidän iloksi - pitkät päivät pönttöjä pönttötehtaan pöntöiltä pöntöille ;) Miksiköhän nykyään ei enää noita tehdaskuvia esitteissä käytetä? Onnellisia filippiiniläis- tai kiinalaistyöntekijöitä, jotka tekevät eurolla tunti rumpuja ... No, ainakin huono olisi siihen kuvaan liittää tekstiä "craftmanship since 1883" Kapulakieli = rumpalien oma kieli. |
J.Newkid 12.09.2006 15:42:41 | |
---|
Mä en löytäny mun Pöörliä =( Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
markkuliini 12.09.2006 15:43:57 | |
---|
Mä en löytäny mun Pöörliä =( Jospa sulla on jotkut piraattipöörlit? www.vasamayhtye.com |
Youni 12.09.2006 17:54:55 | |
---|
Hyvä, että linkki kelpasi. Mä en löytäny mun Pöörliä =( Eihän tuollakaan kaikkia mahdollisia esitteitä ole. Varmaan vaan puuttuu se missä sun settisi olisi. Parhaita esitteitä on Premierin. Yöpukunaiset on sen verran viihdyttäviä :D "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |