Aihe: Einstein
1 2 3
Hannu H.
10.09.2006 21:06:24

Huhhu että oli taas suomalaiset osannu.
Hirveää jöötiä ja väkisin väännettyä vitsiä koko ohjelma.
Kuka näitä ohjelmia oikein valkkaa ja päättää mitä tehdään ja mitä ei?

Vaan kattoiko kukaan muu?
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Salon Seudun Bändit
Aina tapahtuu Backstagella
greshgurt
10.09.2006 21:11:20
Katsoin ja tykkäsin. Juontaja oli vaan vähän jäykkis ja huonohko. Prof. Stenius oli hauska, mutta saisi olla nimeltään Einstein! Olen Einstein-fani, ehkä siinä osasyy tykkäämiseseeeni.
Olen tietoisesti nai(i)vi.
Juugeli
10.09.2006 21:14:19
Oli kyllä hyvin huono ohjelma, mutta eipä minua muutenkaan tuollaiset fysiikkahömpötykset ja muut sellaiset kiinnosta pätkääkään.
Throw one at me if you want, hash head. I've got all five senses and I slept last night, that puts me six up on the lot of you.
DJ Lattialuukkukoira
10.09.2006 21:22:53
Aika kaamea. Ohjelman "tiede" oli niin ala-asteen tasolla että oksat pois. Oli ihan tyhmä olo katsomisen jälkeen. Ainoa vähän hymyä tuottava asia koko paskassa oli Jonen ainainen vittuilu koko formaatille.
Alla vaahterapuun, Alla vaahterapuun... Perseesees työnnän kaks taskurapuu.
w the greatest
10.09.2006 21:57:29
Ihan perseestä. Vieraat oli kans ihan tylsistyneitä.
EU on perseestä
Veikko
10.09.2006 22:00:58 (muokattu 10.09.2006 22:01:29)
Mutta ala-astelaiset pojat ja minä tykkäävät tälläisistä.
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja
leka
10.09.2006 22:08:02
Asuntovaunubensakännykkä-testi oli aivan suoraan kopioitu Järjen Jättiläiset (Brainiac) -ohjelmasta. Nelosen ohjelmasuunnittelijat tietysti näyttivät juuri tuon jakson aikaisemmin päivällä.

Paitsi että suomiversiossa tämä toteutettiin paljon huonommin. Sangon ideakin piti vasta myöhemmin selittää...
Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt allekirjoitus!
Kimmo72
10.09.2006 23:07:39
Katsoin vähän. Harvinaisen paska oli. Ei tarvi enää toistamiseen katella.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Jubi
10.09.2006 23:19:59
Mutta juuri tuo samaisena päivänä tullut Brainiac oli kovinkin hauska tuttavuus :)
Innostus, nuoruuden hermostollinen häiriötila, joka paranee pienillä annoksilla katumusta kokemuksen karttumisen seurauksena.
DJ Lattialuukkukoira
10.09.2006 23:35:38
Mutta juuri tuo samaisena päivänä tullut Brainiac oli kovinkin hauska tuttavuus :)

Brainiac on ihan älyttömän hyvä muutes. Katsonut jo parikin jaksoa Discoveryltä. Parhaimmillaan ihan käsittämättömiä juttuja joille ei voi kun repeillä.
Alla vaahterapuun, Alla vaahterapuun... Perseesees työnnän kaks taskurapuu.
Hannu H.
10.09.2006 23:41:39

Pitääkin tuo brainiac vielä katsastaa. Karkas ihan tyystin multa moinen.
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Salon Seudun Bändit
Aina tapahtuu Backstagella
Kemppilä
11.09.2006 00:03:47
Siinä oli Karita Tuomola...

..siihen ne ohjelman hyvät puolet loppukin.

Ihan pimee ohjelma. Muka hauska, hassusti käyttäytyvä ja pukeutuva "tiedemiskö" on nykyään hauskaa viihdettä?
"Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi." Rokkia
Röytö = Emotion
Pojat, te ootte lähteny väärään tanssiin!
greshgurt
11.09.2006 00:17:10
Muka hauska, hassusti käyttäytyvä ja pukeutuva "tiedemiskö" on nykyään hauskaa viihdettä?

Kyllä.

Toki nyt Einstein muutenkin paljo parempi on kuin joku Brainiac. Yääh teitä.
NHR
11.09.2006 00:58:26

Ei oikein vakuuttanut, ainakaan vielä. Periaatteessa tykkäisin kyllä tämäntapasia ohjelmia kattoo, jos ne ois hyvin tehty. Tää ei musta ollut. Aika tylsältä ja väkisinväännetyltä vaikutti.

Koska muuten Myytinmurtajat taas mahtaa jatkua?
Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla...
Rotuvaari
11.09.2006 09:49:43
Brilliant! Say no more. Say no more. Katsoin Einsteinin. Pidin, vaikka olihan se aika halvalla tehty. Juontaja oli pökkelö, mutta tiedemies ihan menevä kaveri. Karita Tuomola oli kaunis, eikä Nikula onneksi tanssinut pätkääkään. Tuli vähän tunne, että tässä oltiin naitettu Mega-Visa ja Myytinmurtajat yhteen, jolloin lopputuloksena oli ei niin hauska Napakymppi tai ei niin onnellinen Onnenpyörä ilman Jukka-Pekka Paloa. Pianonsoittajaa ei ollut, eikä tosin pianoakaan, mutta onneksi oli sentään tiedettä.

Antaisin tälle arvosanaksi 11, mutta koska niin isoa ei voi antaa, annan 6+.

Studioyleisössäkään ei ollut mitään järkeä.
Kaverilistasi on tyhjä!
gasser
11.09.2006 17:08:49
Mä luulin, että tää ois vinu olla hyväkin. Ja basakat. Ihan helvetin huono, Ei näin. Jone oli jees ja Karita hot, ei muuta.
Köyhyys johtuu omaisuuden puutteesta
Jag
11.09.2006 17:17:30

Tämä proffa hahmo on ihan onnistunut. Muuten aikamoista huttua koko sarja
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
greshgurt
11.09.2006 17:22:58
Huonoa oli lähinnä Jone. Varsinkin itse professori oli hyvin onnistunut tapaus! Eiköhän juontajatyttökin vielä vähän otteitaan paranna.
sn
11.09.2006 17:32:54 (muokattu 11.09.2006 17:35:16)

Tää oli tosiaan aika hauska kun satuin kääntämään kanavalle. Varsinkin se ilokaasu. Huusin naurusta jo sille hillosipulille ilman ilokaasua. Ihme tiedeohjelmabuumi. Miksi Jone Nikulan täytyy olla joka ohjelmassa? Joku päivä kun vähiten osaan pelätä se on varmaan jo uutisiakin lukemassa. Turha äijä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)