Aihe: koskettimien asennus..
1
laice
06.09.2006 15:29:15
onkohan immeisillä tietoa millainen projekti on vaihtaa muutama hajonnut kosketin rolandin jx-305:seen? tuskin on merkillä niin väliä vaan yleisestikin kommenttia jos jollain olis kokemusta. eli onko mahdollista itse vaihtaa vai kannattaako antaa ammattilaisen hoiviin??
jas05
07.09.2006 10:52:39
Onko ne fyysisesti hajonneita vai sähköisesti hajonneita?
Musiikki on oopiumia kansalle.
jurpontor
11.09.2006 19:19:04
Uusavutonhan ei tommosta saa vaihtumaan sitten mitenkään, eikä se saa myöskään lamppua kattoon ellei siinä oo semmosta europistoketta.

Mut siis, kone auki, katot milleen kosketin on kii ja irrotat. Törkkäset uuden tilalle ikäänkuin takaperoisella työjärjestyksellä irroittamiseen nähden ja vot. Tietty jos ne on vaan säpäleinä ja sulla on säpäleet tallessa ni syanoakrylaatilla eli kavereitten kesken pikaliimalla saat askarreltua ihan kivasti kestävän version kyllä. Yllättävän lujaa kamaa se.
laice
18.09.2006 11:39:31
kiitos vastauksista. asennettua sain vaikka joutuikin sitten purkamaan koko laitteen osiin. piirilevyt ja muut kaikki irti ennenkuin pääsi käsiks itse kosketin osioon joka sekin piti irrottaa =) nyt toimii taas!
hanipai
17.05.2007 13:11:17 (muokattu 17.05.2007 13:19:35)
Uusavutonhan ei tommosta saa vaihtumaan sitten mitenkään, eikä se saa myöskään lamppua kattoon ellei siinä oo semmosta europistoketta.

Mut siis, kone auki, katot milleen kosketin on kii ja irrotat. Törkkäset uuden tilalle ikäänkuin takaperoisella työjärjestyksellä irroittamiseen nähden ja vot. Tietty jos ne on vaan säpäleinä ja sulla on säpäleet tallessa ni syanoakrylaatilla eli kavereitten kesken pikaliimalla saat askarreltua ihan kivasti kestävän version kyllä. Yllättävän lujaa kamaa se.

Joopa joo törkkäset paikalleen. Oon nyt avannut mun digitaalipianoni ja vaihtamassa kosketinta, vaan kun en tiedä miten se kosketin saadaan irti siitä. Eli mikä on se suunta miten se lähtee????? En viitsi hajoittaa sitä kokeilemalla. Vaihtoehtona on napauttaa sitä kosketinta edestäpäin tai sitten siellä on joku klipsi tai jotain. Helpotais jos näkis netistä kuvan, miten toimia tai jos joku edes selittäisi.
"Toi on ihan hulluu settii- luulin et vaa joku jimi hendrix osaa soittaa kitaraa". n1tro
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)