Mistä saisin ostettua käytetyn mutta hyväkuntoisen sähkökitaran? kitara ei saisi olla raskas eikä kovin kallis, hinta raja olis joku 400 euroa :) Itse olen aika aleoittelija, joten aloittelialle sopiva kitara ;) Jos tiedätte jonkun hyvän mestan niin osotetta tulemaan. (Pääkaupunki seudun alueelta) Kiitos jo etukäteen :-D |
Wiitala 11.09.2006 16:30:32 | |
---|
Laita tänne Muusikoiden.netin tori-osastolle ilmoitus että haet itsellesi kitaraa. Täältä keskustelusta saat oikeastaan tietoa siitä että minkälainen kitara kannattaisi hommata, ja siitä kertokoot ne, jotka itsekin kitaraa soittavat. Sitä ennen selaa vielä myytävien kitaroiden lista (myöskin torilta), ja saatat löytää sopivan jo ilman ilmoitteluakin. Onnea etsintöihin. -Tatu "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
Mimi 11.09.2006 16:45:22 | |
---|
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=11&t=35140 Löytyiskö tuolta apua. Rohkeasti pikaviestiä vaan, niin saat varmasti jonkun hyvän tyypin vaikkapa mukaan, jos lähdet johonkin liikkeeseen etsimään kitaraa. Jos ei niistä vehkeistä mitään itte tiiä, niin on hyvä olla joku tietävämpi tyyppi mukana, ettei sitten tule ostettua ihan susipaskaa soitinta/vahvistinta/tms... "En tiedä mitä tahtoisin. Tiedän, etten siihen silti tyytyisi. Jos kaiken kauniin saisinkin, kauneus minuun kauneutensa tuhlaisi." - Marko Annala |
L4t3 11.09.2006 17:01:30 | |
---|
No hei, pääkaupunkisedulluahan on aivan helvetisti musiikkikauppoja. Marssit vaan rohekasti sisään ja kysyt myyjiltä apua, jos tarvitset. (Useimmiten) Musiikkiliikkeissä on vieläpä hyvä ja asiantunteva palvelu. Timolaukku Taateli ja Viljo Anselmi.
/ S.M.A.K - Jäsen. |
Les Fender 11.09.2006 20:44:23 (muokattu 11.09.2006 20:52:21) | |
---|
"Living is easy with eyes closed!" |
Tietysti Pauligin 11.09.2006 22:51:25 | |
---|
(Useimmiten) Musiikkiliikkeissä on vieläpä hyvä ja asiantunteva palvelu. Onhan niissä, mutta kyllä ne silti myy sinulle vaikka 400eurolla kamelin paskaa jos olet tarpeeksi hyväuskoinen, tietämätön ja halukas ostamaan. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
THE RIPPER 11.09.2006 23:11:24 | |
---|
Onhan niissä, mutta kyllä ne silti myy sinulle vaikka 400eurolla kamelin paskaa jos olet tarpeeksi hyväuskoinen, tietämätön ja halukas ostamaan. totta tuokin. suosittelen kattelemaan käytettyjä kitaroita kitarakaupoista. saat sillä rahalla paremman kitaran, kuin uuden menisit ostamaan. tietysti riippuu valikoimasta. mutta ite alotin ainakin ostamalla "käytetyn kitaran" jossa oli viel kaikki tarrat kiinni ja käyttämättömän näkösen 130e. tyytyväinen olen vieläkin tuohon ostokseeni ei kannata darrassa ottaa lasia vettä. jos suussa ei oikein mitää makua ole. sillä se vesi toi ainakin minulla bissen maun suuhun, ja koko päivän kestävä ketjureaktio alkoi |
MusaMasa 12.09.2006 09:39:57 | |
---|
Mistä saisin ostettua käytetyn mutta hyväkuntoisen sähkökitaran? kitara ei saisi olla raskas eikä kovin kallis, hinta raja olis joku 400 euroa OK! Ei muuta kuin musiikki liikeisiin kiertelemään ja kokeilemaan. Ensiksi olisi hyvä tietää mitä kitaralta haluaa ja/tai mitä soittaa!? Ota se mikä tuntuu hyvältä käteen. Tuo Epin SG voisi olla ihan sopiva? Ainakin se on kevyt ja sen kaula profiilikin voisi sopia? Nämä jutut sinun täytyy vain kokeilla itse... Life is for living! |