Aihe: Eco Stratocaster. MItäs mieltä ootte kyseisestä kitarasta?
1
sam80
09.09.2006 11:46:49 (muokattu 09.09.2006 11:47:59)
Tarkoitus soitella esim. Blues, Beatles ym. Ja harkitsen kyseisen kitaran ostamista.
rosberg
09.09.2006 13:26:10
Tarkoitus soitella esim. Blues, Beatles ym. Ja harkitsen kyseisen kitaran ostamista.

et sitten kuvaa laittanut ;) saati hintaa;) ilmeisesti käytettynä? jos saat halvalla niin miksi ei, mutta luulen, että saat samaan rahaan kaupasta uuden ja yhtä hyvän tai (huonon).

beatleshan muuten soitteli esim. rickenbackereilla ja bluesia voi vetää ihan millä vaan.
vai oliko tämä taas näitä trolli-judansseja? no vielä voisin lisätä sen verran, että ehkä se jelppikerho voisi olla näin hyvän jutun koti?
elämä voittaa!
Ze Kink
09.09.2006 14:54:01
S-300? Ihan ok, virittimet vain ihan älyttömän paskat. Vähän ylänauhat särisee myös, en tiedä onko aina särissyt vai viime omistajan soitossa kuluneet, ei siis johdu kielten korkeudelta vaan nauhoissa on vähän korkeuseroa (tai toiset on kuluneet enemmän). Mikit ihan ok, potikat aika huonot kuten tämän hintaluokan kitaroissa yleensä. Kuitenkin ihan leppäbody (3- palainen ilmeisesti) ja ihan hyvän tuntuinen vaahterakaula, joskin vähän rumaa puuta. Pienellä virittämisellä ihan jees, mutta itse ostaisin mielummin Yamaha Pacifican tämän hintaluokan kitaroista (siinä on mm. paremmat virittimet jo valmiiksi). Itse siis ostin tämän lähinnä siksi, että tarvitsin jonkun halvan kitaran josta myöhemmin teen nauhattoman. Käytettynä ostin ja halpa oli tosiaan.
KÄYTÄ USAN KONTSUA UN USA USAN KONTSU O SEMMONEN AITO KONTSU VEÄTSE VAA SIIHE PINTAA, YO,
Chips
09.09.2006 15:38:13
Eko

Tuo oli ensimmäinen kitarani, käytettynä maksoin siitä 90€. Ei mielestäni paha hinta. Tosin mikit olen vaihtanut (Fender - Kent Armstorng - Fender). Virittimet ovat kuraa. Potikat aika kehnot. Ne pitäisi vaihtaa. Eilen laitoin uudet kielet ja kyllä parani saundi huomattavasti (edelliset kielet n. 3kk vanhat).

Kyllä tuolla soittelee jos jaksaa vaan vaihdella osia parempiin.
petrin1
09.09.2006 23:32:44
Eko

Tuo oli ensimmäinen kitarani, käytettynä maksoin siitä 90€. Ei mielestäni paha hinta. Tosin mikit olen vaihtanut (Fender - Kent Armstorng - Fender). Virittimet ovat kuraa. Potikat aika kehnot. Ne pitäisi vaihtaa. Eilen laitoin uudet kielet ja kyllä parani saundi huomattavasti (edelliset kielet n. 3kk vanhat).

Kyllä tuolla soittelee jos jaksaa vaan vaihdella osia parempiin.

no eipä se kyllä sitten enää sama kitara ole,,,vaihdappa vielä body ja kaula :D
osien vaihtoon menee niin paljon rahaa että niiden hinnalla saa ostettua sitten jo ihan oikean kitaran ;)
Chips
11.09.2006 10:37:12
no eipä se kyllä sitten enää sama kitara ole,,,vaihdappa vielä body ja kaula :D
osien vaihtoon menee niin paljon rahaa että niiden hinnalla saa ostettua sitten jo ihan oikean kitaran ;)

No uusi kaula tuohon oli tarkoitus hankkia, mutta ostinkin wah-pedaalin. Ei sillä että tuossa kaulassa mitään vikaa olisi, mutta pidän vaahteraotelautaisista stratoista enemmän.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)