superfly 09.09.2006 18:53:22 | |
---|
Kyllä se alamäki alkoi jo Mothers Milkistä :) Tästä voidaan olla montaa mieltä sitten... Eli olet siis väärässä. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Aki 09.09.2006 23:22:49 | |
---|
Mä luin puoli vuotta sitten Anut&Antit kaikki läpi, ja kyllä ne oli oikeasti aivan kammottavan huonoja, sori vaan. En mäkään niitä enään varmasti viittisi lukea läpi. Jos ne on 12-vuotiaana ollu kivoja, saattaa 16v myöhemmin tilanne olla aika toinen. Ne robotit vaan oli jotenkin symppiksiä... ;o) "C7:n tulee kuulostaa aivan erilaiselta jos sen soittaa Stadian Pop-Jazzilainen tai Pop-Jazz Konsalainen." -Pekka Korhonen, Stadia |
Reddie 11.09.2006 02:26:49 | |
---|
Ihan näin "back-to-topiccina" voisin todeta, että siis tää Vlado Mellerhän on sama jätkä joka sit teki "hyvää duunia" System Of A Downin Mezmerize/Hypnotize:n kanssa. Mut siis takas sarjiksiin. :) PS. Lassi & Leevi aka Paavo & Elvis aka Calvin & Hobbes on PARAS! |
Jape Muusa 11.09.2006 06:18:31 | |
---|
Sen verran vielä RHCP:n levystä,että oletteko tutustuneet Bud Gracen Ernie/Hannes-sarjiksiin? http://www.helsinki.fi/~lakoma/comics/hannes.html En tiedä kuka niitä on kääntänyt,mutta meininki uppoo loistavasti ainakin muhun. Hanneksen leivänpaahdinkeräysharrastus,Simo-sedän kaiken yli menevä liikemiesasenne yhdistettynä ns. hyväntekeväisyystyöhön on kyllä rautaista seurattavaa. Loppujen lopuksi tärkeintä ei ehkä olekkaan päämäärä,vaan itse liike!?! |
kivi 11.09.2006 09:34:15 | |
---|
Sen verran vielä RHCP:n levystä,että oletteko tutustuneet Bud Gracen Ernie/Hannes-sarjiksiin? http://www.helsinki.fi/~lakoma/comics/hannes.html En tiedä kuka niitä on kääntänyt,mutta meininki uppoo loistavasti ainakin muhun. Hanneksen leivänpaahdinkeräysharrastus,Simo-sedän kaiken yli menevä liikemiesasenne yhdistettynä ns. hyväntekeväisyystyöhön on kyllä rautaista seurattavaa. Ei putoa yhtään. Varmaan (Karvisen jälkeen) vastenmielisin sarja minkä tiedän, ja käännöksessä viimeistään hukataan tekstin merkitys ja sarja muuttuu lähinnä psykedeeliseksi. Sori vaan. |
Jape Muusa 11.09.2006 11:06:27 | |
---|
Ei putoa yhtään. Varmaan (Karvisen jälkeen) vastenmielisin sarja minkä tiedän, ja käännöksessä viimeistään hukataan tekstin merkitys ja sarja muuttuu lähinnä psykedeeliseksi. Sori vaan. Ei se mithään.Makuasioita... Loppujen lopuksi tärkeintä ei ehkä olekkaan päämäärä,vaan itse liike!?! |
jjsound 11.09.2006 11:45:57 | |
---|
Löytyykö muita, jotka viehättyneet Yoko Tsunon ja Natashan ...eh tarinoihin ;) |
Löytyykö muita, jotka viehättyneet Yoko Tsunon ja Natashan... Jooooooo, täällä! *käsi pystyssä* (Huom! Käsi.) Tosin Tsunon alkupään tuotanto on musta selvästi parempaa kuin uudempi. ...eh tarinoihin ;) Ymmärrän ;-) ...siis mun mielestä. |
Riku Rotten 11.09.2006 15:17:32 | |
---|
Do diin, jo päästään dadailussakin aiheeseen.... |