Nonus 10.09.2006 17:52:31 | |
---|
Olen aloittelemassa basson soittoa ja B.C Richin Bronze Seriesin Warlock olisi ykkösehdokas ensibassoksi. Löysin siitä muutaman pahan sanan, mutta nyt kaipaan puolueettomia mielipiteitä. Elitismiin ei tarvitse sortua, aloittelijana tuskin seuraavaan vuoteen kuulen soinnissa pienempiä häröjä tai huomaan muuten ihmeellisiä asioita. Kyseisestä bassosta nyt paljon perusteltuja mielipiteitä ja käyttäkää vertailukohtana muita 150-250e (Thomann) bassoja. Kuinka hyvä/huono soittaa, soundi ym. ym. Miksi Bronze series on huono? Eikö? Vai onko se älyttömän huono? Ulkonäköön ei tarvitse puuttua. Olen ihastunut warlockiin, pelkään vain ulkonäön alla olevan huonon vehkeen. Tai sitten aliarvostetun. |
TommiW. 10.09.2006 17:53:24 | |
---|
" Bassolle tätä samaa ideaa on soveltanut ainakin Billy Sheehan (ja m.netin Wasara ;o)" -Juki68
"Tietenkin olet pervo, liittymättä musadiggailuusi." -Arva |
aziztcf 10.09.2006 18:18:59 | |
---|
pelkään vain ulkonäön alla olevan huonon vehkeen Zing. Osui ja upposi. musiikki on ku paskantamine |
Nonus 10.09.2006 18:21:49 (muokattu 10.09.2006 18:44:16) | |
---|
Kyseessä ei ole NJ tai Platinium sarja. Nehän ovat jo kunnon kamaa...? Siis Kaikki sonta ja kehut Bronze seriesistä. Hakua olen käyttänyt, mutta sen tuomat vastaukset eivät tyydyttäneet. Zing. Osui ja upposi. Perusteles paremmin, näitä olen nähnyt jo muutaman enkä tiedä miksi. Edit: Asetetaan vaikka Ibanez vastapeluriksi. Halpa Warlock vs. halpa Ibanez. Hinta laatu -suhde? |
Tatuo 10.09.2006 21:52:38 | |
---|
Kyseessä ei ole NJ tai Platinium sarja. Nehän ovat jo kunnon kamaa...? Siis Kaikki sonta ja kehut Bronze seriesistä. Hakua olen käyttänyt, mutta sen tuomat vastaukset eivät tyydyttäneet. Perusteles paremmin, näitä olen nähnyt jo muutaman enkä tiedä miksi. Edit: Asetetaan vaikka Ibanez vastapeluriksi. Halpa Warlock vs. halpa Ibanez. Hinta laatu -suhde? ibanez pesee mennen tullen ja palatessa ja iba olis viel vähä halvempiki se gsr180 malii ~(,,_,,)''> |
Kannattaa kattoa toi mun tori-ilmoitus. Siitä saisi platinum sotalokin melko halvalla. |
L.Ruoska 11.09.2006 22:56:25 | |
---|
En oo noita kalliimpia Warlockeja testannu mut ainakin toi bronze on just semmonen aloittelijapökkelö. Ei voi soittaa silleen kivasti ja rouhia menemään kun tarttee niin kauheesti taistella sen basson kans. Painava ja epämukava soittaa, imho joskus pari vuotta sitten kun testasin. Osta joku halpa Ibanezi ennemmi. KEMOSABE
WARNING: Dr. Mario is not a real doctor! Do not let him touch your genitals! |
minimies 12.09.2006 08:42:36 | |
---|
Kannattaa kattoa toi mun tori-ilmoitus. Siitä saisi platinum sotalokin melko halvalla. Kyllähän tua bronzzi kirves on kehno esim widov lavalla olevat kaulat on liian kapeita eli e ja g on niin reunoilla että huhuh... Myos talla oli sivussa kaulan linjaan nähden... Elikkästä tilasin T-kaupasta tuommoisen ja meni kolhun ja tallan vinouden takia takas ja sain uuden... Jos pitää jotain hyvää sanoa, niin tua agathis-body, muhkea talla ja richin mikit luo aikasta jumalattoman treplekkään soundin kivalla pingillä... Suosittelen mielummin Platiniumia, Platiniumprota, NJtä, NTtä ja Jenkkejä.... Tosin on noista vanhoista Pronzzeista löytyny ihan kivojakin pelejä, varoitukseksi vanhoissa löytyy myös vaneria... "Rockdude" |
minimies 12.09.2006 08:48:15 | |
---|
Kannattaa kattoa toi mun tori-ilmoitus. Siitä saisi platinum sotalokin melko halvalla. Minkä aktiivielektroniikan olet vaihtanut siihen? "Rockdude" |
Sir Härö 12.09.2006 10:12:56 (muokattu 12.09.2006 10:13:31) | |
---|
Minkä aktiivielektroniikan olet vaihtanut siihen? Sääh? Olen kämmännyt. |
Nonus 12.09.2006 13:28:23 | |
---|
Kiitoksia perustelluista kommenteista. Näistä tiedoista on jo hyötyä. Kyllä taidan sen Ibanezin GSR-200 BK ostaa palautteensa takia. Mutta B.C Richiä harkitten uudemman kerran kun on rahaa enemmän. |