Makuupussimies 08.10.2003 14:51:40 | |
---|
Mulla on aina laukussa pleku sellasessa tyhjässä kurkkupastilliaskissa(O-zone, metallinen 3cmx3cm). "It's better to burn out than to fade away" -Neil Young |
Jamppa 11.11.2003 12:28:22 | |
---|
Mulla on aina farkuissa siinä sellasessa pikkutaskussa mukana sellanen 10mm * 30mm * 55mm metalli rasia jossa on korvatulpat ja Dunlopin jazz III Aina ku vaihtaa housuja ni rasia siirtyy niihin toisiin housuihin.... näin on aina mukana pleku ja korvatulpat. |||||JAMPPA||||| |
Freakz 13.11.2003 10:38:07 | |
---|
mulla on plekut jokaisen farkun siinä oikean puoleisen taskunyllä olevassa pikkutaskussa.. en ole vielä onnistunu hukkaamaan Sama homma. Sieltä ne ei kyllä häviä kovinkaan helposti... Aika on soittaa, aika on kuolla. |
Plekuja vaan täytyy olla tarpeeksi ja joka paikassa. Kaikkien housujen taskuissa (rock-mieshän ei ikinä pese housujaan), kaikkien kitaroiden kielissä kiinni silloin, kun niitä ei soiteta, pöydillä, vahvistimen päällä. Jos kaikki pääsevät hukkumaan tai niitä alkaa taas olla melko vähän eli joka paikkaan ei enää riitä, käydään ostamassa niitä lisää. Niin yksinkertaista se on. Ja raha ei tässä tapauksessa pitäisi olla ongelma. Kun kitaroihin ja styrkkareihin ja muuhun sälään on mennyt pari tuhatta euroa, ei luulisi plektrat enää tuntuvan missään. Pidän yleisesti naisista, varsinkin yleisistä naisista. |
Shemhamforash 13.11.2003 13:47:19 | |
---|
Täälläpäin pitää pitää hyvää huolta plekuistaan, lähin liike mistä niitä saa sijaitsee niin valitettavan kaukana... Mutta jazz III on kyllä oma suosikkini. Perkele kun menin hukkaamaan viimeisenkin... No, pitää kestää siihen asti että lähtee käymään tuolla 140 kilometrin päässä. Suomi on liian harvaan asuttu maa. Brimm! |
Freakz 14.11.2003 08:02:22 | |
---|
Mutta jazz III on kyllä oma suosikkini. Samoilla linjoilla, samoilla linjoilla... Se on ihan helmi plektra! Aika on soittaa, aika on kuolla. |
PlasmaDemon 14.11.2003 09:39:33 | |
---|
mun mielest medium ja hard strings plekut on hyviä. Dunlopin 2.0 on aika hyviä,ehkä liian jäykkiä. Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
KURKKUUN HAAVAN VIILTÄÄ.yeah,yeah,yo. |
Skywalker 27.12.2003 01:32:25 | |
---|
Paskat! Se pittää olla Dunlopin VAALEENPUNANEN !!! Polje perkele, polje!! |
Angie 30.12.2003 23:27:53 | |
---|
Mulla roikkuu plektra kaulassa, sellaisessa ketjussa. Harmi, menee hyvä idea hukkaan, kun en osaa soittaa ja silloinkin kun rämpytän sointuja, käytän peukalon kynttä... You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard. |
Analias 07.01.2004 18:06:20 | |
---|
Hyväksi havaittu keino on säilyttää plektraa kännykän sisällä siellä takakuoren ja akun välissä. |
Da Make 07.01.2004 18:52:22 | |
---|
Jameson Picks, ceramic 1.4 = kivi... Cräx, Change, Ötöm!? |
Wasbesp 01.02.2004 02:46:34 | |
---|
Mulla pleku tai pari aina kännykän kuorten sisällä, ilman puhelintahan mä en lähe mihenkään. |
Lord of the strings 01.02.2004 14:05:52 | |
---|
Dunlopin Gatori 1.14mm aina lompakossa. Mitä söpömpi eläin, sitä lujempaa se puree. |
Mimi 02.02.2004 10:44:58 | |
---|
Heeh.. Kävin tuossa taannoin taas hankkimassa uuden plekusatsin kun tuli taas melkein kaikki entiset hävitettyä. Valittelin myyjälle että on se kumma ku niitä ainaa saa olla ostamassa lisää kun onnistuu häsvittämään kaikki vajaassa parissa päivässä. Myyjä kävi takahuoneessa ja löi mulle käteen semmosen plekutelineen. Se toimi vähän samalla periaatteella kuin semmoset raharengit (tai miksikä niitä kutsutaan) ja siihen mahtu vissiin ihan hemmetisti plekuja.. jäi kyllä ostamatta.... Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!?
Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki* |
Sir Härö 05.02.2004 13:28:22 | |
---|
Kyll tää dunlopin ihan pieni, punanen, paksu ja toisella puolella lukee jazz... pirun hyvä soittaa nopeita juoksutuksii ja hyvä apuväline tappingissä... C´mon, make my day... |
Jäärä 05.02.2004 14:04:23 | |
---|
mulla on plekut jokaisen farkun siinä oikean puoleisen taskunyllä olevassa pikkutaskussa.. en ole vielä onnistunu hukkaamaan Sama. Ne unohtuu aina sinne pesuunkin, mutteivät ole ikinä tippuneet sieltä tai menneet rikki. Piti oikein testata. Kappas, sieltä pikkutaskusta löytyi kolme plekua. Suurinpiirtein sama varmaan muissakin housuissa. "Koneella on koneen tahti" |
noir 05.02.2004 15:26:50 | |
---|
Sama. Ne unohtuu aina sinne pesuunkin, mutteivät ole ikinä tippuneet sieltä tai menneet rikki. Piti oikein testata. Kappas, sieltä pikkutaskusta löytyi kolme plekua. Suurinpiirtein sama varmaan muissakin housuissa. Itse hukkasin joululomalla parhaimmat plektrani. Olin aivan murtunut ja kostoksi kävin ostamassa kourallisen lisää. Ne hukkuneet plektrat löytyivät sieltä plekutaskusta, mutta eri housuista. Toimii! Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
J.Ahonen 06.02.2004 10:17:34 | |
---|
Pystyykö stratoon tekemään jonkun plektra pidikkeen, kotelon? Niin että niitä voi pitää siinä myös soittaessa... |
carlos 08.02.2004 09:43:51 | |
---|
Sininen sen Dunlopin pitää olla. Turun sinapissa sitten se vihreä. Nimenomaan.sinistä. Rahat pitää tuhlata ennenkuin ne loppuvat. |
carlos 08.02.2004 09:46:09 (muokattu 08.02.2004 09:46:32) | |
---|
Pystyykö stratoon tekemään jonkun plektra pidikkeen, kotelon? Niin että niitä voi pitää siinä myös soittaessa... myydäänhän niitä plektranpidikkeitä tjsp. tai sitte voit käyttää luovuutta ja tunkea kaikkiin reikiin plekut. EDIT: siis kaikkiin reikiin stratossasi :) Rahat pitää tuhlata ennenkuin ne loppuvat. |