karikko 09.09.2006 14:47:18 | |
---|
Minkälainen käytössä on Ibanez sa260fm abm. Pikainen soittotuntuma oli hyvä ja ainakin kevyt kitara se on,mutta kokemuksia jos sais.Kiitos . |
joukov 09.09.2006 15:56:14 (muokattu 09.09.2006 16:15:59) | |
---|
Kokemuksia saat soittamalla. Sain jostain syystä käsityksen, että kysyjällä oli jo tuo kitara. Varmaan hämäävän otsikon syytä. Hakukonetta käyttämällä löytynee lähes kaikista Ibanezin malleista jotain mainintaa. "Paul Stanley: Live To Win - 10/10" |
Hammer Of The Gods 09.09.2006 16:05:11 (muokattu 09.09.2006 16:06:20) | |
---|
Kokemuksia saat soittamalla. Ärsyttää kattoo tämmösiä nihkeilykommentteja. Kaverihan kysyi ihan asiallisesti muitten kommentteja tosta kitarasta, olipa itsekin jopa käynyt testaamassa toisin kuin useimmat. Niin että kertokaa niitä kommentteja ja lopettakaa nihkeily. Edit: Niin itselläni ei ole tosta skitasta kokemuksia, sori :) |
kävin testailees tota sz520fm-mallia ja se sopi ainakin mun käteen tosi hyvin ja sustaini oli todella paljon parempi kuin rg:eissä, tosin täysin eri luontoinen kitara. niin, mä diggailin kybäl, ja käyn tollasen hommaas ensi nälkään, kun ei ole viel tarpeeksi kokemusta tilata flaxwoodin customia. sit tieää taas hieman paremmin millasen customin halajaa. muutamaa muutakin sz-sarjalaista testasin, niin kyllä tuntui hyvälle kädessä. Edit: luin päin helvettiä, kyselit siis SA - sarjasta.. sorry Tehotyttö95 |
Ziggy Bubba 11.09.2006 00:49:40 | |
---|
kävin testailees tota sz520fm-mallia ja se sopi ainakin mun käteen tosi hyvin ja sustaini oli todella paljon parempi kuin rg:eissä, tosin täysin eri luontoinen kitara. niin, mä diggailin kybäl, ja käyn tollasen hommaas ensi nälkään, kun ei ole viel tarpeeksi kokemusta tilata flaxwoodin customia. sit tieää taas hieman paremmin millasen customin halajaa. mut muutsamaa muutakin sz-sarjalaista testasin, niin kyllä tuntui hyvälle kädessä. Kannattaa testailla myös Schecterin C-sarjalaiset. Ovat nimittäin aika saman henkisiä kuin nuo Iban SZ:tat.. www.mikseri.net/sigkk My musique |
Jucciz 11.09.2006 00:52:37 | |
---|
Ihan älyttömän huono otsikko. Luulin että täällä puhutaan FA-100:sta, mutta ei taaskaan tärpänny. Samperi. |
masterhat 11.09.2006 00:53:26 (muokattu 11.09.2006 00:56:39) | |
---|
Kannattaa testailla myös Schecterin C-sarjalaiset. Ovat nimittäin aika saman henkisiä kuin nuo Iban SZ:tat.. ahaa. no jos tonne paikallisee musa liikkeeseen sattuu ilmaantuu niin pitää testaa. testasin myös yhtä Washburnia mut se oli aika tahmee keppi. tai aika ilmeetön jotenki. sit kun kysyin hintaa nii myyjä kerto että se on sellaset 3200egee. onneks en ehtinyt kommentoida kitaran keskinkertaisuutta sille:) ja sit innoissaa jamittelin "halpiskepeil" sen jälkeen Tehotyttö95 |
Guitarhell 11.09.2006 12:49:18 | |
---|
Minkälainen käytössä on Ibanez sa260fm abm. Pikainen soittotuntuma oli hyvä ja ainakin kevyt kitara se on,mutta kokemuksia jos sais.Kiitos . Se on aika kevyt kitara ja kevyt soittaan. Hyvä kaula, mutta taitaa olla vain 22 nauhaa, ni ei oo ihan mun mieleen. Soundi ei heviin taivu helpolla, joten jos heviä ajattelit soittaa ni kantsis ostaa RG mallinen, mutta muuhun tarkoitukseen aika hyvä kitara. Arvio: 8+ ...mutta hei, nou kään duu! |
Tympee Huttunen 11.09.2006 15:01:00 | |
---|
Mulle on just tulossa Ibanezin Artist-sarjalainen vuosimallia ~80. Pitäkää peukkuja, että on hyvä. |
Mustikkamuffinssi 12.09.2006 12:45:09 | |
---|
Mulle on just tulossa Ibanezin Artist-sarjalainen vuosimallia ~80. Pitäkää peukkuja, että on hyvä. Varmasti on. Saako kysyä mallia? "Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää."
kalamies#45 >-)))> |
wilo 12.09.2006 12:54:40 | |
---|
Mulle on just tulossa Ibanezin Artist-sarjalainen vuosimallia ~80. Pitäkää peukkuja, että on hyvä. Oho, mulla onkin artisti samalta vuodelta. Hieno ja hiton hyvä kitara se on, vaikka myynnissä onkin tällä hetkellä... Mun näppeihin vaan vähän turhan tuhti kaula. Ville |
karikko 12.09.2006 17:45:27 | |
---|
Kiitos vastauksista.Ibanez on ostettu ja oikeen hyvältä vaikuttaa 3 tunnin bänditreenien jälkeen. |
Kiinankeisari 12.09.2006 19:14:11 | |
---|
Koululla on kyseinen keppi, liian ohut kaula mun makuun, muutenkin vähän lismasen oloinen soittaa. siis aivan uutena, ilman säätöjä/käyttöä. ja saundi oli vähän semmonen vähän kaikkea/ei mitään hyvin osastoa. ei kauhean tunteikas, enemmän semmonen musiikkiopistokitara, kaikki tyylit kyllä taipuu muttei mikään sävähdytä (kyllä, olen itse opisto-opiskelija). nyt se on sitten jo alkanut kulahtaa aika tavalla, kun yli-innokkaan yläastelaiset on sitä reilun vuoden hakannut. että näin. "soita silleen makeesti" -Albert Järvinen |
Mustikkamuffinssi 12.09.2006 19:16:42 | |
---|
Oho, mulla onkin artisti samalta vuodelta. Hieno ja hiton hyvä kitara se on, vaikka myynnissä onkin tällä hetkellä... Mun näppeihin vaan vähän turhan tuhti kaula. Ville Argh. Tuo AR3000 on vaan niin uskomattoman hieno. Pakko saada jostain rahaa. Pitää varmaan myydä tuo mun oma artist. "Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää."
kalamies#45 >-)))> |
Tympee Huttunen 12.09.2006 19:44:03 (muokattu 12.09.2006 19:47:54) | |
---|
Varmasti on. Saako kysyä mallia? Hiton hyvä on. En ole 100% varma mallista, mutta taitaa olla AR-100BS. Kuva on omakuvassa. On kyllä hieno soitin. Tuhti kaula tosiaan ja kitara painaa todella paljon. Tykkään! E: Heräsin sunnuntaina, eikä ollut mielessänikään ostaa kitaraa. Selasin vähän toria ja maanantai-iltana oli kitara kotona (mielestäni ihan sopuhintaan:) Kiitokset myyjälle. |
Mustikkamuffinssi 12.09.2006 19:50:30 | |
---|
Hiton hyvä on. En ole 100% varma mallista, mutta taitaa olla AR-100BS. Kuva on omakuvassa. On kyllä hieno soitin. Tuhti kaula tosiaan ja kitara painaa todella paljon. Tykkään! E: Heräsin sunnuntaina, eikä ollut mielessänikään ostaa kitaraa. Selasin vähän toria ja maanantai-iltana oli kitara kotona (mielestäni ihan sopuhintaan:) Kiitokset myyjälle. Ok. Eli tuo on se sama kitara mikä torilla oli? Mikit on siis V2:t? Mitä olet niistä tykännyt? Hyvä jos kitara miellyttää. On ne mainioita pelejä nuo artistit. "Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää."
kalamies#45 >-)))> |
Tympee Huttunen 12.09.2006 19:55:36 (muokattu 12.09.2006 20:00:16) | |
---|
Ok. Eli tuo on se sama kitara mikä torilla oli? Mikit on siis V2:t? Mitä olet niistä tykännyt? Hyvä jos kitara miellyttää. On ne mainioita pelejä nuo artistit. Torilla kitara tosiaan oli. V2-mikit mitä ilmeisimmin. Ei ole ainakaan vielä löytänyt mitään valittamista. Kitaran elektroniikkakopan kansikin on metallia, jossa kaunolla lukee hienouksia. Elektroniikka on maadoitettu tietenkin myös tähän maapotentiaaliin. Kopassa on muutenkin alumiiniteippi (tms) vuoraus, eli faradayn häkkiä lienee onnistuneesti haettu. 26-vuotta vanhat elektroniikat ovat japanilaista laatua, ei yhtään ritinöitä tms. |
Vapour 12.09.2006 20:04:02 (muokattu 12.09.2006 20:33:36) | |
---|
Argh. Tuo AR3000 on vaan niin uskomattoman hieno. Pakko saada jostain rahaa. Pitää varmaan myydä tuo mun oma artist. Jos puhut tuosta omakuvassasi olevasta Nessusta, niin se ei ole Artist vaan Musician (ehkä MC300/400). Mainio kitara sekin, vähän tymäkämmillä mikeillä. Jos tuon haluat realisoida järjelliseen hintaan, niin saattaisin tietää ostajan. Pistäpä pikaviestiä. EDIT: Haa, siinä onkin castle -kruunu. Enpä olekaan varma tuosta mallista. Runko ja elektroniikat viittaisi kyllä tuohon Musicianiin, mutta omassani kruunu on eri mallia... nevertheless, hyvin kiinnostava kitara. Ihmisillä, jotka pelkäävät menettävänsä kasvonsa, ei ole kasvoja, mitä menettää. -Allekirjoittanut. |
Mustikkamuffinssi 12.09.2006 20:34:50 | |
---|
Jos puhut tuosta omakuvassasi olevasta Nessusta, niin se ei ole Artist vaan Musician (ehkä MC300/400). Mainio kitara sekin, vähän tymäkämmillä mikeillä. Jos tuon haluat realisoida järjelliseen hintaan, niin saattaisin tietää ostajan. Pistäpä pikaviestiä. EDIT: Haa, siinä onkin castle -kruunu. Enpä olekaan varma tuosta mallista. Runko ja elektroniikat viittaisi kyllä tuohon Musicianiin, mutta omassani kruunu on eri mallia... nevertheless, hyvin kiinnostava kitara. Jep. Tuo on vuoden '78 2700EQ Artist Custom. Kohtuu harvinainen peli. Tietoa löytyy tuosta soittokama-artikkelista lisää. "Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää."
kalamies#45 >-)))> |
Vapour 12.09.2006 20:40:05 (muokattu 12.09.2006 20:40:33) | |
---|
Jep. Tuo on vuoden '78 2700EQ Artist Custom. Kohtuu harvinainen peli. Tietoa löytyy tuosta soittokama-artikkelista lisää. Siisti peli. Se vaan hämäsi, kun itsellä on rakenteellisesti ja mikki-sähköosastoltaan identtinen Nessu, mutta eri nimellä ja seuraavaa vuosikertaa. Voisin tosiaan ehdottaa tuota eteenpäin, jos olet aikeissa sen myydä. Ihmisillä, jotka pelkäävät menettävänsä kasvonsa, ei ole kasvoja, mitä menettää. -Allekirjoittanut. |