Banaanimaisteri 10.09.2006 20:41:31 | |
---|
Elikkä mulla on 1100€ ja tarkotuksena ostaa sähkökitara ja vahvistin. Soittelen enimmäkseen 80-luvun metallia,heavy rockia ja rockia. Oon soittanu kitaraa joku 4 vuotta ja tää olis mun toka kitara&vahvari setti. Haen sellasta yleispätevää settiä, joka kestäis vään pidemmäksikin aikaa. Oon kattellu tota Epiphonen les paulia ja Marsun MG100 settiä. Kertokaa mielipiteenne ja ehdotuksia otetaan vastaan. -KIITOS- |
Jucciz 10.09.2006 20:43:31 (muokattu 10.09.2006 21:10:08) | |
---|
|
Banaanimaisteri 10.09.2006 21:43:09 | |
---|
Mä oon ihan alottelija näissä kitarakama asioissa. Asun pääkaupunkiseudulla eikä mulla oo oikeen mahiksia lähtee hakemaan kamoja jostain keskisuomesta. Olisko jotain jotka olis myös "helppo" ostaa ku en oikeen viittis lähtee metstästämään jostain huutokaupoista noita kamoja. |
Tietysti Pauligin 10.09.2006 21:45:30 (muokattu 10.09.2006 21:46:32) | |
---|
Mä oon ihan alottelija näissä kitarakama asioissa. Asun pääkaupunkiseudulla eikä mulla oo oikeen mahiksia lähtee hakemaan kamoja jostain keskisuomesta. Olisko jotain jotka olis myös "helppo" ostaa ku en oikeen viittis lähtee metstästämään jostain huutokaupoista noita kamoja. Pääkaupunkiseudulla riittää musiikkiliikkeitä, sinne vain tonkimaan. Varaa aikaa ja malttia, ettet kadu. Juccizen ehdotukset olivatkin ´hyvää perusvarmaa osastoa. Tokailta kannattanee katsella ennemmin käytettyjen jaappanin vehkeiden perään, löytynee lähes samaan hintaan kuin uudet korealaiset. E: eli 450-800e Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
slowfinger 10.09.2006 22:04:27 | |
---|
C:stä... |
Jucciz 10.09.2006 22:11:51 (muokattu 10.09.2006 22:12:07) | |
---|
Jep. Edition Tube on myös erittäin hyvä vahvistin rokkiin. Niitä liikkuu 450-500 euron hintaan käytettynä täällä jatkuvasti, joten näin ollen budjettiisi jäisi vielä 600-650e kitaraa varten. Sillä saa jo käytetyn Japanissa tehdyn Tokai Les Paulin (Love Rock?), jolla varmasti taipuu rokki. |
rainmaker 10.09.2006 22:12:37 | |
---|
Käytettyä putkivahvaria, kuten edellä mainittua jcm800:sta ja lespaul kopiota tokai tms, kuten jo mainittiin edellä metsästämään. http://www.thomann.de/thoiw3_hughes … tube_20th_anniversary_prodinfo.html Tuossa voisi olla hyvä vahvistin. Siinä _on_ hyvä vahvistin. Jos tuntuu, että volume tai botne ei tuossa 1x12 järjestelyssä riitä, niin hankkii sille jonkun kaapin kaveriksi. Tänään testasin omaa editioniani 4x12 kaapin kanssa, kyllä sinne sitä bassoa ja jämäkkyyttä jonkin verran tuli lisää. "Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz |
slowfinger 10.09.2006 22:29:46 | |
---|
C:stä... |
Jucciz 10.09.2006 22:36:41 | |
---|
Torille pamahti tämmöinen kapistus myyntiin. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=124683 Toi on se ei-tavoitellumpi malli, jossa särö tehdään osittain diodeilla. Mallit 2203 ja 2204 on halutuimpia ja myös yleisen mielipiteen mukaan soundiltaan parempia. |
slowfinger 10.09.2006 22:48:48 | |
---|
Toi on se ei-tavoitellumpi malli, jossa särö tehdään osittain diodeilla. Mallit 2203 ja 2204 on halutuimpia ja myös yleisen mielipiteen mukaan soundiltaan parempia. Katoppas vaan, niinpä olikin. C:stä... |
Banaanimaisteri 10.09.2006 22:56:00 | |
---|
Espoon musiikissa tarjouksessa kanttiiko ostaa??? Mulle olis tosi helppo hakee tuolta. Vai etsiskelenkö niitä japanilaisia tokai LPeitä? Epiphone , Les Paul Standard: Runko: leppä loimuvaahterakannella Kaula: mahonki Otelauta: ruusupuu Metalliosat: kromatut, Elektroniikka: 2xhumb.,3as. mikkivahvistin Väri: Heritage Cherry Sunburst, Heritage Cherry Honeyburst NYT VAIN 460 ,- (norm. 545 ,-) alennus - 15.60 % |
32788 10.09.2006 23:00:20 (muokattu 10.09.2006 23:05:58) | |
---|
Katoppas vaan, niinpä olikin. Eipä sekään välttämättä paska ole... Espoon musiikissa tarjouksessa kanttiiko ostaa??? Hinta ainakin ihan hyvä, että jos tuntuu hyvältä käteen niin miksei. Ihan hyvältä toi tuntu kun eilen testasin. Käytettynä vois saada halvemmalla, mutta tuosta sais ainakin läheltä. Tuossa jää vielä rahaakin se 650e, jolla saa jo uutenakin ton Edition Tuben. Helsingissä mm. F-musiikki myy. Uutena hinta taitaa olla 700, mutta eiköhän se nyt 50e tipu. |
slowfinger 10.09.2006 23:01:09 | |
---|
Espoon musiikissa tarjouksessa kanttiiko ostaa??? Mulle olis tosi helppo hakee tuolta. Vai etsiskelenkö niitä japanilaisia tokai LPeitä? Epiphone , Les Paul Standard: Runko: leppä loimuvaahterakannella Kaula: mahonki Otelauta: ruusupuu Metalliosat: kromatut, Elektroniikka: 2xhumb.,3as. mikkivahvistin Väri: Heritage Cherry Sunburst, Heritage Cherry Honeyburst NYT VAIN 460 ,- (norm. 545 ,-) alennus - 15.60 % No ei tuo hinta kyllä minun mielestä alennetulta vaikuta. Normaali hinta voisi ehkä olla tuo. Kitarana tuo on ihan ok. Tompalla sama kitara: http://www.thomann.de/thoiw3_epipho … p_std_hcs_incl_gigbag_prodinfo.html Tällä en tarkoita että pitäisi ostaa tompalta vaan sitä että itse olen tuotteet saannut samalla hinnalla tai vähemmällä kuin tompalta suomesta. C:stä... |
Banaanimaisteri 10.09.2006 23:10:25 | |
---|
Tompalla sama kitara: http://www.thomann.de/thoiw3_epipho ... p_std_hcs_incl_gigbag_prodinfo.html Ai joo katos vaan. Löytyyköhän noista ihan perus soitinliikkeistä käytettyäkin kamaa? esim F-musiikki? |
slowfinger 10.09.2006 23:28:39 | |
---|
Ai joo katos vaan. Löytyyköhän noista ihan perus soitinliikkeistä käytettyäkin kamaa? esim F-musiikki? Löytyy mutta niissä on yleensä kaupan omaa katetta mukana. Jos helsingin alueella asustelet niin käytettyjä löytyy varmasti paljon lähialueita. Tarkasta vaikka tuo mnetin tori. Sieltä minä olen tehnyt paljon löytöjä. C:stä... |
Löytyyköhän noista ihan perus soitinliikkeistä käytettyäkin kamaa? Toisinaan löytyy ainakin jotain, mutta musaliikkeiden on saatava jonkinlainen kate käytetynkin soittimen myymisestä, joten hinnat ovat usein kalliimmat kuin yksityisillä. Jos pääkaupunkiseudulla asut, niin sieltä päin luulisi löytyvän yksityisiltäkin jonkin verran Les Paul-mallisia kitaroita myynnissä. Suosittelen minäkin seuraamaan muusikoiden.netin toria. Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin... |