Aihe: Onko iskelmämusiikin soittajia vielä?
1 2 3 4 5 6
R.Syke
10.09.2006 20:38:58
Joskus ennen keikalla näkyi ns. "pro coitus"-tyttöjä, suomennettuna "panoaltis"

Jasså, jå: 'Porto bra, men mamma best' sa' Kjell-Åke.

Iskelmämusiikki ihmeellinen on ja syvä kuin Inarinjärvi.
baron
10.09.2006 22:02:27

Joskus ennen keikalla näkyi ns. "pro coitus"-tyttöjä, suomennettuna "panoaltis"

Pro coitu!

Neljännen deklinaation sana ja pro prepositio vaatii ablatiivia.
"Speaking about music is like dancing about architecture"
isojussi
10.09.2006 23:04:08
....Neljännen deklinaation sana ja pro prepositio vaatii ablatiivia.

Mikaelia lainatakseni: Jaaaarrrrrgonnnn!!!!!!

Inessiivi, elatiivi, illatiivi, adessiivi, ablatiivi, tissiliivi.

Ainoastaan viimeisen merkitys ei jäänyt kouluaikoina hämäräksi.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Sertzo S
11.09.2006 09:21:14
Silloin ei ollut , mutta nyt tuota kaiholla kyynelsilmin muistelen

Niin minäkin, herkkä kun olen kovan ulkokuoren sisällä.
Sertzo S
11.09.2006 09:22:40
Pro coitu!

Neljännen deklinaation sana ja pro prepositio vaatii ablatiivia.

Varsinainen perfektionisti. (baron korjaa kyllä, eikä maksa mitään) ;)
työläinen
11.09.2006 10:03:28
Muusikkojen liiton määritelmin: olen T V -muusikko.
"Muistatkos silloin kun päätettiin, että / vuos' pari keikoilla vaan... "
half
11.09.2006 12:02:19
Muusikkojen liiton määritelmin: olen T V -muusikko.

Häh? Tanssi & viihde, televisio vai täysin vittuuntunut?
Neljä Ruuvia
11.09.2006 15:42:10
Tanssimuusikot on velliperseita,ne on niitä ketä ei vittuakaan kiinnosta mm. tekijäoikeuskysymykset,keikkaliksat,yhteisrintama. Nykyään ne on vielä usein sivutoimisia että jos vaan pimeenä sais tehtyä ni sen parempi. Nykyajan tanssimuusikolle kun sanoo että soita Altered asteikko,se alkaa itkemään, juoksee karkuun ja huutaa että: Ei Alfredia,ei Alfredia.
Semmosia ne on,saatana. Rampeja ja Naukkiksia.
P.S Älkää provosoituko :-)
baron
11.09.2006 16:10:45

Tanssimuusikot on velliperseita,ne on niitä ketä ei vittuakaan kiinnosta mm. tekijäoikeuskysymykset,keikkaliksat,yhteisrintama. Nykyään ne on vielä usein sivutoimisia että jos vaan pimeenä sais tehtyä ni sen parempi. Nykyajan tanssimuusikolle kun sanoo että soita Altered asteikko,se alkaa itkemään, juoksee karkuun ja huutaa että: Ei Alfredia,ei Alfredia.

Tä, alt asteikko on mun suosikki humppa-asteikko, mä tykkään mustista koskettimista!
Sertzo S
11.09.2006 16:25:42 (muokattu 11.09.2006 16:26:12)

En mää ainaskaan provosoidu, kun oon telakalla ja "alfredikaan" ei taitu. ;)
isojussi
11.09.2006 18:29:41
Painoin ruuvviesalle plussaa. Nyt on vähän outo olo.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
WanhaWetäjä
11.09.2006 19:36:23

Painoin ruuvviesalle plussaa. Nyt on vähän outo olo.

Jaa...?

Mä en painanut ruuviesalle plussaa,ja olo on suht ok.

En myöskään provosoitunut noista vellihousujutuista,tunnetusti ne pillifarkkuiset,ripakinttuiset ikinuoret TOSI velli,ellei jopa suorastaan p...ahousut löytyvät noista rock-osastoista,keikalle millä hinnalla hyvänsä,vaikka kaljapalkalla,HOHO!Tanssimusan soitosta saa sentään ihan rahaakin?

Tanssikehissä on onneksi vielä soittajia,jotka yrittää tehdä hommat ns kohtuullisen rehellisesti,siksi mä en oikeen ymmärrä tuota pottuilua ja yleistämistä,mikä mahtaa olla hra ruuvin pointti?Eikö ole itellä duunia,vai mikä on?Taustasi tietäen voisin kuvitella että näin on?

Siinä ollaan samoilla linjoilla että sivutoimiset ovat kohta niitä jotka enää keikkaa vääntävät,pitää olla päiväduuni että on VARAA käydä keikoilla,mutta se onkin ihan oma juttunsa:-)
Ostan Casion kun täytän 50v...
mack the knife
11.09.2006 20:14:34

Hähhäh! Niinhän me ollaan.
Pimeenä ei kyllä moni maksa vaikka kuinka pyytäis, turhan hankalaksi menee aina tehdä niitä helevetin virallisia matkalaskuja.
Nykyajan tanssimuusikot saattaa osatakin sen alt -asteikon, minä kun oon vanha niin en varmaan osaa. Enkä tiedä, mihin se pitäis laittaa. Saatan muuten osatakin, mutta en nimeä ole tienny. :) Monta sointuakin osaan mille en ole keksiny nimeä.
Ai niin, olen vielä sivutoiminenkin, kun ei enää kukaan tarjoa vakkarihommia. En provosoitunu, ei ollu syytä.
Hän vain juo jaloviinaa, viileää viinaa kuin vettä vain juo...
baron
11.09.2006 20:18:59

Saatan muuten osatakin, mutta en nimeä ole tienny

Kyllä sä sen osaat, ei humppamuusikon tarvitse vieraskielisillä nimillä pröystäillä, puhutaan me vaan muunneasteikosta!
mack the knife
11.09.2006 20:21:29
Kyllä sä sen osaat, ei humppamuusikon tarvitse vieraskielisillä nimillä pröystäillä, puhutaan me vaan muunneasteikosta!

Joo, hyvä idea.
Mä muuten kirjoitan joku kerta kun innostun, siitä mitä eroa on meillä vanhoilla ja sitten nuorilla innokkailla tanssimuusikoilla. Ollaan siitä puhuttu enemmän tai vähemmän vakavasti.
Hän vain juo jaloviinaa, viileää viinaa kuin vettä vain juo...
Neljä Ruuvia
11.09.2006 20:26:48 (muokattu 11.09.2006 20:27:03)
Vielä kun mä keksisin että miks tuo kirjoitus piti päästää ilmoille. Ehkä vaan aivot kaipas tuuletusta ja toisekseen kun saa tuolla yleisellä yksinään puolustella koko vitun musiikkialan olemassaa oloa!
Neljä Ruuvia
11.09.2006 20:28:00
Tä, alt asteikko on mun suosikki humppa-asteikko, mä tykkään mustista koskettimista!

Soolotatko sä kaikki biisit C:stä?
riff
11.09.2006 20:28:53
Vielä kun mä keksisin että miks tuo kirjoitus piti päästää ilmoille. Ehkä vaan aivot kaipas tuuletusta ja toisekseen kun saa tuolla yleisellä yksinään puolustella koko vitun musiikkialan olemassaa oloa!

Oot tainnut olla vitsikkäällä tuulella? Onneks ei mennyt ihan läpi;-) Ja ai niin, mä osaan sen altin...ja vielä overtonenkin, jumppalauta!!!
Soittaja soittaa, haitaristi haittaa!
riff
11.09.2006 20:29:14
Soolotatko sä kaikki biisit C:stä?

Veit sanat mun suusta! HOHO!
Soittaja soittaa, haitaristi haittaa!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)