Aihe: Ketä suomalaista laulajaa olisitte halunnut kompata?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
uruttaja
08.09.2006 17:11:00
Koko ajan tarkoitan Puolan Vodea.

Puttaan Vote on ihan eri paavo.
sonic77
08.09.2006 18:09:39
Kantsiiko täällä ketään pilkata, joteskin tuntuu, et Vodea pannaan halvalla. Kannattas muistaa et hänkin voi tääll lueskella Ihan ok tyyppi tarjoilee silloin tällöin duunia.

Nojoo, kyllä kait varmaan jokaisella laulajalla/soittajalla on omat maneerinsa ja jos niistä joku mainitsee, niin ei semmosesta kantsi hernettä nenään vetää(enkä laske sitä pilkkaamiseksi). Mutta jotta pysytään aiheessa, vastaan

-Junnu Vainio
-Olavi Virta
-Laila Kinnunen
Ämpärit täyttyy ja mieli on iloinen...
uruttaja
08.09.2006 18:10:24
Nojoo, kyllä kait varmaan jokaisella laulajalla/soittajalla on omat maneerinsa ja jos niistä joku mainitsee, niin ei semmosesta kantsi hernettä nenään vetää(enkä laske sitä pilkkaamiseksi). Mutta jotta pysytään aiheessa, vastaan

-Junnu Vainio
-Olavi Virta
-Laila Kinnunen

Aika tavalla samat pyörii toiveissa meillä kaikilla.
Sertzo S
08.09.2006 20:35:58

-Junnu Vainio
-Olavi Virta
-Laila Kinnunen

Junnua kerkesin säestää; tosin aikoinaan kerran vain yksityistilaisuudessa.
baron
08.09.2006 20:46:02

Musta tää topiikki on periaatteessa ihan väärinpäin.
Ketä tähteä mä muka haluaisin kompata?
Kysymys olisi, keiden haluaisin itseäni komppaavan?

Ton Anssi Nykäsen ja Harri Rantasen mä kelpuuttaisin ja vaikka niistä epävireisistä kitaroista ei oo kuin haittaa niin ehkä tuo Björninen pärjäisi.
"Speaking about music is like dancing about architecture"
Sertzo S
08.09.2006 20:51:13

Ton Anssi Nykäsen ja Harri Rantasen mä kelpuuttaisin ja vaikka niistä epävireisistä kitaroista ei oo kuin haittaa niin ehkä tuo Björninen pärjäisi.

Suoraan sanoen en haluaisi kompata enää ketään -eikä tarvitsekaan.
Mutta joskus on mukava mielenhäiriöstäni johtuen alkoholipäissään soittaa haitaria, kun joku yrittää laulaa tai soittaa esim. maniskalla metsäkukkia outoine jakoineen.
uruttaja
08.09.2006 20:52:56
Suoraan sanoen en haluaisi kompata enää ketään -eikä tarvitsekaan.
Mutta joskus on mukava mielenhäiriöstäni johtuen alkoholipäissään soittaa haitaria, kun joku yrittää laulaa tai soittaa esim. maniskalla metsäkukkia outoine jakoineen.

Vai mehtäkukkia. HOHO. Mä voin tulla soittamaan sitä sun haitaria jos soitat mehtäkukkia. Toivottavasti se hirveä peli on pianomallinen. Mutta jos ei ole, niin luvattu mikä luvattu. Eli

Sertsoa haluaisin kompata. haitarilla.
uruttaja
08.09.2006 20:54:09

Tämä säie ei olekkaan tarkoitettu staroille.

Nykänen ja Rantanen varmaan lähtis juosten komppaamaan sua. Eiks nuo kiipparipaavot komppaa kaikki tarvittaessa, Fb,Mikkey,Uhoney jne.
Sertzo S
08.09.2006 20:57:56
Vai mehtäkukkia. HOHO. Mä voin tulla soittamaan sitä sun haitaria jos soitat mehtäkukkia. Toivottavasti se hirveä peli on pianomallinen. Mutta jos ei ole, niin luvattu mikä luvattu. Eli

Sertsoa haluaisin kompata. haitarilla.

Lokakuussa, lokakuussa sitten. Nännipeli on kurttu, mutta mulla on sulle pieni Casio SA-20 varattuna säestykseen.
Mikko T.
10.09.2006 19:21:25

* Kari Tapio
* Junnu Vainio
* Vesa-Matti Loiri
* Olavi Virta
* Paula Koivuniemi
* Irwin Goodman
* Rauli Badding Somerjoki

Annikki Tähteä ja Erkki Junkkarista on kompattu, samoin kuin Gröönin Eikkaa... Junkkarisen komppaus Turun Uittamon lavalla oli kyllä yksi elämäni keikoista. Huh huh.
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
TiVe
10.09.2006 19:24:00
Rumpalina sanoisin, että haluaisin kompata naisia, koska katselen joka tapauksessa perseitä sieltä takarivistä niin olis kiva jos ne olis edes mielenkiintoisia.
Rykiminen ei tarkoita Lapissa hiljaista yskimistä
Ukko
10.09.2006 19:29:33

Rumpalina sanoisin, että haluaisin kompata naisia, koska katselen joka tapauksessa perseitä sieltä takarivistä niin olis kiva jos ne olis edes mielenkiintoisia.

Olisitpa nähnyt sellaisia rintavarustuksia joita näkyi viime keikalla 8P
häläppääjä
10.09.2006 19:32:20
Olisitpa nähnyt sellaisia rintavarustuksia joita näkyi viime keikalla 8P

Jaa, pystökö omasi moiset?
katteleppa ihte
half
10.09.2006 19:49:29
* Kari Tapio
* Junnu Vainio
* Vesa-Matti Loiri
* Olavi Virta
* Paula Koivuniemi
* Irwin Goodman

Annikki Tähteä ja Erkki Junkkarista on kompattu, samoin kuin Gröönin Eikkaa... Junkkarisen komppaus Turun Uittamon lavalla oli kyllä yksi elämäni keikoista. Huh huh.

Koko Uittamon lava on persiistä.
Mikko T.
10.09.2006 19:59:53

Koko Uittamon lava on persiistä.

Ei mun mielestä!
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
Sertzo S
10.09.2006 20:06:18
* Kari Tapio
* Junnu Vainio
* Vesa-Matti Loiri
* Olavi Virta
* Paula Koivuniemi
* Irwin Goodman

Junkka Eki on tyyppinä aivan ok. Vuoden 1989 kesäkiertue on unohtumaton.
Tuli bassoa tumputeltua tuo rundi.
Ukko
10.09.2006 20:24:13

Jaa, pystökö omasi moiset?

Ei kun tanssikansan joukossa :)
Sertzo S
10.09.2006 20:24:59
Ei kun tanssikansan joukossa :)

Miten vaikutti soittoesitykseenne eli menikö "Jatsin" puolelle? ;)
Ukko
10.09.2006 20:54:54

Miten vaikutti soittoesitykseenne eli menikö "Jatsin" puolelle? ;)

No kun meikä joutuu käyttämään lukulaseja soittaessaan ja niillä laseilla ei taasen näe kovin kauas riittävän hyvin niin ei kai se niin soittoon vaikuttanut. Luulen ma. Ja taitaa sama vika vaivata aika montaa meistä :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)