Jupi57 09.09.2006 14:25:32 (muokattu 09.09.2006 14:42:24) | |
---|
Mites Sonor ja juutalaisten kansanmurha... Kummasti riittää rahavaateita. Ymmärtävätkö juutalaiset ainoastan rahan päälle? |
HeavyMachinery 09.09.2006 14:31:54 | |
---|
Kummasti riittää rahavaateita. Ymmärtäväkö juutalaiset ainoastan rahan päälle? Vai onko sonorit juutalaista alkuperää koska niistä älytään pyytää kovaa hintaa ? Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
hollmi-5 09.09.2006 18:18:53 | |
---|
Amerikan tukemien sotilasdiktatuurien tyrannia joka puolella armasta maapalloamme. Antaisitko yhden esimerkin tästä. Minulle ei tule mieleen? Jenkkien ottama rooli maailmanpoliisina on kyllä syvältä muuten. Tahtovat asiat mennä enemmän solmuun, kun lusikkansa soppaan laittavat. Hemmetin hyviä Rumpuja siellä ennen tehtiin ja onneksi tehdään vieläkin ja entisten Saksasta muuttaneiden siirtolaisten perustamissa firmoissa (Ludwig, Gretcsh, Slingerland...). http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Simbe 09.09.2006 20:53:19 | |
---|
Kummasti riittää rahavaateita. Ymmärtävätkö juutalaiset ainoastan rahan päälle? Juttelin tässä sähköpostin välityksellä erään israelilaisen Yamaharumpalin kanssa. Hän oli hankkinut käytetyt Turbo Tour Customit ja maksanut niistä 3000 euroa! Uudet Yammut maksavat siellä kaupassa kuulemma jopa yli 6000 euroa ja tullisysteemi on perseestä. |
markkuliini 10.09.2006 02:00:17 | |
---|
Antaisitko yhden esimerkin tästä. Minulle ei tule mieleen? Eikö edes Israel käy mielessä? www.vasamayhtye.com |
hollmi-5 10.09.2006 08:25:42 | |
---|
Eikö edes Israel käy mielessä? Israel on demokraattinen valtio. Toki Jenkit kampittavat jokaista YK:n yrittämää toimenpidettä veto-oikeudellaan. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
markkuliini 10.09.2006 12:05:48 | |
---|
Israel on demokraattinen valtio. Toki Jenkit kampittavat jokaista YK:n yrittämää toimenpidettä veto-oikeudellaan. Niin varmasti "paperilla". Mutta jos viime aikoina Israelissa toimittaisiin niinkuin demokraattisen valtion kuuluisi, niin maa tuskin edes olisi sodassa. Ei usko että viime aikaiset tapahtumat ovat voineet millään saada kansan rivien hyväksyntää, ellei vahvalla propagandalla jne. Ei vaikuta minusta demokraattisen valtion toiminnalta. En toki väitä että Libanonkaan puhtain paperein olisi liikkeellä, mutta uskon että Israel käyttäytyisi todella paljon vähemmän hyökkäävästi ilman Usan tukea. www.vasamayhtye.com |
Mikael 10.09.2006 12:39:51 | |
---|
Afrikkalainen meininki on aivan eri juttu. Siellä ahkera työnteko ei kuulu kulttuuriin varsinkaan miesten keskuudessa. Tälle olis kiva kuulla jotain ihan faktoihin perustuvaa taustatietoa. Löytyiskö vaikkapa jonkinlaista antropologista tutkimustietoa aiheesta? Nyt tollasena yksittäisenä perusteettomana lausahduksena siinä on mun korvaan ikävän rasistinen sävy. Siitä mistä aita on matalin... |
virhe.... Siitä mistä aita on matalin... |
ramzuz 10.09.2006 13:07:08 (muokattu 10.09.2006 13:10:56) | |
---|
Staggien hinnat nousevat ainakin 30% nyt. En tie miten se vaikuttaa mutta sanoinpa nyt kumminkin. Taasko soittamaan |
ddrum54 10.09.2006 14:56:19 | |
---|
Israel on demokraattinen valtio. Määrittely pitäisi olla "demokraattinen". Melkoisen sotilasjohtoinen politiikka Israelilla on ja USA:n vankka tuki. Vastaavanlaisia USA:n tukemia "demokratioita" on mm. etelä - amerikassa. Kaikkihan ovat tietenkin paperilla itsenäisiä demokratioita, mutta kukas se siellä taustalla häärääkään. Noin ylipäätänsä tossa Israelin touhussa mua pännii se, että ne saa ihan rauhassa tehdä omaa versiotaan kansanmurhasta. Yhden hullun touhut yli 60 vuotta sitten antaa niille näköjään oikeuden käyttäytyä itsekin tämän tunnetun hullun lailla. Jos YK jotain yrittää tehdä, niin USA leikkaa munat. Freedom on freedomia vain USA:n hyväksymille maille. Se risoo myös, että Saksan kansa on edelleenkin vastuussa natsien hirmuteoista. Mun mielestä esitetty anteeksipyyntö pitäisi hyväksyä ja antaa asian vihdoinkin vaipua historiaan. Juutalaisille se ei tietenkään käy, koska heitä on kerran satutettu ja se antaa heille syyn satuttaa ikuisesti. Keväällä on sitten taas tilaisuus äänestää niitä hyviä lupauksia antavia ehdokkaita. Ne on kaikki aina ihan yksimielisiä ihmisoikeusasioista. Vaalien jälkeen vaan tuppaa se mieli muuttumaan. Enivei yritetään taas kuitenkin... 2`n 4 |
Mikael 10.09.2006 15:46:55 (muokattu 10.09.2006 15:56:02) | |
---|
Minulle ei tule mieleen? Mosmbic (Renamo), Angola (UNITA), Nigaracua (Contra), El Salvador, Guatemala, Chile.. onhan noita ollut. Eikös Saddamkin noussut aikanaan valtaan USA:n avustuksella ja Bin Laden tais olla myös jenkkien tukilistalla 80-luvulla Afganistanin sodassa. ...ja ddrummin kanssa oon aika lailla samaa mieltä tosta israelin touhusta. Aika käsittämätön veto ne rypälepommitukset ihan tän viimekonfliktin viimeisinä päivinä kun tulitauosta oli jo sovittu. Siitä mistä aita on matalin... |
drumm 10.09.2006 16:39:03 | |
---|
...ja ddrummin kanssa oon aika lailla samaa mieltä tosta israelin touhusta. Aika käsittämätön veto ne rypälepommitukset ihan tän viimekonfliktin viimeisinä päivinä kun tulitauosta oli jo sovittu. Arvasit sitten, että mitä mieltä minä olen asiasta? Ei siinä mitään, oikein meni. |
Mikael 10.09.2006 16:49:17 (muokattu 10.09.2006 16:50:54) | |
---|
Arvasit sitten, että mitä mieltä minä olen asiasta? Ei siinä mitään, oikein meni. ..öh, mä meinasin kyl tota kahden d:n rumpumiästä tossa ylempänä (ddrum54) - sori sekaannus. Siitä mistä aita on matalin... |
drumm 10.09.2006 17:07:37 | |
---|
..öh, mä meinasin kyl tota kahden d:n rumpumiästä tossa ylempänä (ddrum54) - sori sekaannus. Huomasin itsekin nyt, kun uudestaan luin. Anyway, samoilla linjoilla ollaan täälläkin. |
hollmi-5 10.09.2006 20:23:00 (muokattu 10.09.2006 20:28:48) | |
---|
Tälle olis kiva kuulla jotain ihan faktoihin perustuvaa taustatietoa. Löytyiskö vaikkapa jonkinlaista antropologista tutkimustietoa aiheesta? Nyt tollasena yksittäisenä perusteettomana lausahduksena siinä on mun korvaan ikävän rasistinen sävy. Minusta se on vain realismia. Ihan samalla tavalla leimaat minut rasistiksi, kun sanon, että Suomessa Romaneilla on kulttuuri, johon ei ahkera työnteko kuulu. Silti saan kai olla tätä mieltä. Vai onko sinulla montakin esimerkkiä, jotka puoltavat toista ja jopa vastakkaista kantaa? http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Mikael 10.09.2006 21:06:50 (muokattu 10.09.2006 21:07:48) | |
---|
Minusta se on vain realismia. Ihan samalla tavalla leimaat minut rasistiksi, kun sanon, että Suomessa Romaneilla on kulttuuri, johon ei ahkera työnteko kuulu. Silti saan kai olla tätä mieltä. Vai onko sinulla montakin esimerkkiä, jotka puoltavat toista ja jopa vastakkaista kantaa? On tossa mun nähdäkseni jonkinmoisia eroavaisuuksia. Ensinnäkin Suomen Romaanit asuvat Suomessa ja näin ollen sullakin on mahdollisuus havainnoida ko. kansanryhmän käyttäytymistä. Itse tuossa totesit ettet Afrikassa ole ikinä käynyt... Toisekseen Suomen Romaanit ovat kulttuurillisestikin aika paljon pienempi ja yhtenäisempi ryhmä kuin Afrikka, jonka pinta-ala on hieman yli 20% koko maapallon maa-alasta, siellä asuu 800 miljoona ihmistä ja siellä on yli 50 itsenäistä valtiota. Onko susta todellakin mahdollista esittää realistinen ja noinkin leimaava yleistys tuon kokoisen maanosan koko väestöstä? Siitä mistä aita on matalin... |
Sonormies 10.09.2006 21:10:39 (muokattu 10.09.2006 21:12:06) | |
---|
Kukaan ei pakota tekemään sairaanhoitajan työtä. Ammatinvalintakysymys. Nyt on mopo kyllä karannut Hollmin käsistä. Maailmanparannus on ihan hienoa työtä, mutta mutta... Hoida ensin tärkeät asiat, vaikka noiden mainittujen sairaanhoitajien palkkaus ja työolot (työsuhteiden kestot yms.) kuntoon kotimaassa, kun kaiken tiedät ja osaat. Kaikella kunnioituksella: Tämän keskustelun näkökulma on niin tekopyhää sontaa, että pahemmasta väliä. Ja kaiken lisäksi tuo yltiösovinistinen suhtautuminen naisvaltaiseen, alipalkattuun alaan on niin kuvottavaa, että joudun häpeämään puolestasi. Olisi muuten somaa nähdä Hollmi ensiapupolilla, jossa ei lääkäriä ole paikalla ja missä hoidosta vastaa sairaanhoitaja. Sairaanhoitaja siteeraisi m.nettiä luettuaan Hollmia ja sanoisi: "Kukaan ei pakota tekemään sairaanhoitajan työtä" ja passittaisi kaverin yön selkää tulehtuneen lonkkahermon tai jonkun muun vittumaisen kiputilan kanssa ilman hoitoa. Saisi Hollmikin hieman toisenlaista näkökulmaa. Ja kyllä me kaikki tiedetään, että et pidä idässä tehdyistä rummuista. Me muut vaan ollaan niin huonoja ja köyhiä ihmisiä, että ei haluta maksaa setistä kymppitonnia. Mutta kyllä ne markkinavoimat vaan toimii. Hinta/laatusuhde on se, mikä keskimääräistä kuluttajaa ohjailee. Maksamalla kymmenkertaisen hinnan rumpusetistä et saa kymmenen kertaa parempia rumpuja. Jokainen valitsee kuitenkin itse kulutustapansa. Ja työläisten olot kohentuu Kiinassakin ihan muilla konsteilla kuin boikotilla. "Vaikka rahaa painetaankin päivittäin lisää, niin minulle eivät suostu sitä lähettämään." -nimimerkki Rocksterin yritys taltuttaa krooninen rahapula |
hollmi-5 10.09.2006 21:16:28 | |
---|
Onko susta todellakin mahdollista esittää realistinen ja noinkin leimaava yleistys tuon kokoisen maanosan koko väestöstä? Ei, mutta useat lukemani kirjat, dokumentit, Afrikassa töissä olleiden kertomukset ja se, ettei Afrikan mantereelta ole tullut mitään teollista tuotetta koskaan käsiini, tukee tätä rasisitista näkemystäni. Kehitysapuprojektien raportit siitä, kuinka työkoneet ja tuotantolaitteet jäävät käytämättömäksi projektityöntekijöitten lähdön jälkeen eivät nekään anna aihetta muuhun näkemykseen. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
hollmi-5 10.09.2006 21:21:17 (muokattu 10.09.2006 22:09:55) | |
---|
Ja kaiken lisäksi tuo yltiösovinistinen suhtautuminen naisvaltaiseen, alipalkattuun alaan on niin kuvottavaa, että joudun häpeämään puolestasi. Jos kerron, että työskentelen itse naisvaltaisella ja alipalkatulla allalla peruskoulun luokanopettajana, niin helpottaako ahdistustasi se? Kukaan ei ole minua sille tielle pakottanut. Itse olen alani valinnut. En valita ollenkaan uravalintaani. Silti priorisoin saksalaiset Sonorit Kiinalaisten edelle ja niillä soitan, vaikka palkkani ei ketään kateelliseksi saa. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |