Boge 09.09.2006 23:22:08 | |
---|
Huomasin tossa aiemmin päivällä että truth b2031a:n diskanteista kuuluu todella hiljaa jotain radiokanavaa? Onko muilla vastaavaa? Kaikille vaan behkut kuuntelukajareiks ni ei tarvii masteroidessa ditheröidä ku kaikilla o sopivat pohjakohinat alla :D Don't try to argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience. |
axelsson 09.09.2006 23:48:25 | |
---|
Huomasin tossa aiemmin päivällä että truth b2031a:n diskanteista kuuluu todella hiljaa jotain radiokanavaa? Onko muilla vastaavaa? Kaikille vaan behkut kuuntelukajareiks ni ei tarvii masteroidessa ditheröidä ku kaikilla o sopivat pohjakohinat alla :D Joo taas näitä. Mä en oo vielä koskaan saanu halvalla hyvää. Olen kyllä yrittäny. |
Huomasin tossa aiemmin päivällä että truth b2031a:n diskanteista kuuluu todella hiljaa jotain radiokanavaa? Onko muilla vastaavaa? Kaikille vaan behkut kuuntelukajareiks ni ei tarvii masteroidessa ditheröidä ku kaikilla o sopivat pohjakohinat alla :D Jos radio kuuluu vielä kun otat signaalijohdot irti ja pidät volat järkevällä tasolla, niin sitten on behkuissa vika. Periaatteessa kun väntää volaa tarpeeksi mihin vaan vahvistimeen, niin jotain alkaa kuulua... Joo taas näitä. Mä en oo vielä koskaan saanu halvalla hyvää. Olen kyllä yrittäny. Itse tekemällä tulee joskus hyvää halvalla, jos ei työtunteja lasketa. "Kato bassoa soitetaan, muijaa hiplaillaan." -Sam Other |
ejhfi 10.09.2006 12:44:05 | |
---|
Huomasin tossa aiemmin päivällä että truth b2031a:n diskanteista kuuluu todella hiljaa jotain radiokanavaa? Mulla on ollut jota kuinkin vuoden päivät B2030:t joka päiväisessä käytössä, enkä ole moiseen törmännyt, vaikka laitteiston sijoitteluympäristön huomioiden voisin tällaista ajatellakin tapahtuvankin. Olen kyllä törmännyt mm. hellaan, jonka levyn kun laittoi päälle, niin saattoi kuulla musaa ym. vastaavaa kummallisuutta, mutta kumma kyllä en ole behkuista onnitunut kuulemaan mitään ylimääräistä. Yksilöllisiähän nämä on toki, joten joku heikko suojaus jossain voi tämän tehdäkin... luulisin. En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan |
hörhö 12.09.2006 14:15:21 | |
---|
Tuollaiseen en kyllä vielä ole törmännyt. Mutta järjettömän ärsyttävää on, kuinka nämä poimivat kännykän naputusta, jos puhelinta sattuu säilyttämään kaiuttimen vieressä tai päällä. "Only sick music makes money today" -Nietzsche (1844-1900) |
ejhfi 12.09.2006 15:28:45 | |
---|
Mutta järjettömän ärsyttävää on, kuinka nämä poimivat kännykän naputusta, jos puhelinta sattuu säilyttämään kaiuttimen vieressä tai päällä. Nii just - heh :) En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan |
Antti1 12.09.2006 15:53:52 | |
---|
Kiinnostaako kitaristin ura keikkailevassa bändissä? Ota yhteyttä pikimmiten! |
Spike 12.09.2006 16:49:17 | |
---|
Clearly motivated by an unholy alliance.
Vaihdetaan SD Distortion -> JB/Custom/tarjoa. |
Antti1 12.09.2006 16:50:37 | |
---|
Heh, enpä kattonut, kun huumassa linkkejä klikkailin. Kaveri vain ilmoitti, että tuolta saa halvalla. :) Kiinnostaako kitaristin ura keikkailevassa bändissä? Ota yhteyttä pikimmiten! |
Danko 12.09.2006 17:12:35 | |
---|
only: 185,00 € per piece yksikköhinta, thomannilla parihinta jotain 370 tai jotain. Ja täältä http://www.stpaulssound.fi/B2030A: 299/pari B2031A: 369/pari Mullo rakkauden viilis, menkää ja tehkää kaikki kansat minun rakkauden lapsiksini! -Juzzu |
Antti1 12.09.2006 17:17:10 | |
---|
Uskokaa nyt jo, luulin parihinnaksi tohkeissani. Ärh. Mitä noi muuten makso ennen sitä hintojen nostoa? Kiinnostaako kitaristin ura keikkailevassa bändissä? Ota yhteyttä pikimmiten! |
Danko 12.09.2006 17:28:14 | |
---|
Uskokaa nyt jo, luulin parihinnaksi tohkeissani. Ärh. Joo joo. (: Mitä noi muuten makso ennen sitä hintojen nostoa? Tämmösen tiedon löysin ku 339e (parihinta Tompalla, helmikuu 2005) Mullo rakkauden viilis, menkää ja tehkää kaikki kansat minun rakkauden lapsiksini! -Juzzu |
Aki 12.09.2006 17:40:01 | |
---|
Mutta järjettömän ärsyttävää on, kuinka nämä poimivat kännykän naputusta, jos puhelinta sattuu säilyttämään kaiuttimen vieressä tai päällä. Ei toi mitään, mutta mua ottaa niin vietävästi päähän että aina kun vastaan puhelimeen, ni siellä hemmetti vieköön PUHUU joku!! Ja mä vaihdan mun kännykän ihan kohta sellaseen, jota ope ei ota tunnilla pois. SE on ärsyttävää! Tässä on taas näemmä sukupolvi vaihtunut kun "nykyajan nuorilla" ei ole kokemusta magneettisuojaamattomista kaiuttimista. "Every being in the universe knows right from wrong, Mark."
-Prot, 2001 |
Antti1 12.09.2006 17:51:35 | |
---|
Tässä on taas näemmä sukupolvi vaihtunut kun "nykyajan nuorilla" ei ole kokemusta magneettisuojaamattomista kaiuttimista. Mä ratkaisin kaiuttimien magneettiongelmat tft-näytöllä. :) Pitäis ostaa kyllä ne Mackien pöntöt noiden hifi-linnunpönttöjen tilalle, vaikkei näissä linnunpöntöissä oo edes reikää lintupololle... Noni, ketä antaa mulle rahat HR824 -pariin? Miten herkästi noi isomman budjetin studiopömpelit muuten poimii kännykän häröilyä, jos joku nyt on sattunut sellaisen vaikka päälle laskemaan? Kiinnostaako kitaristin ura keikkailevassa bändissä? Ota yhteyttä pikimmiten! |
ch LL 12.09.2006 18:30:46 | |
---|
Miten herkästi noi isomman budjetin studiopömpelit muuten poimii kännykän häröilyä, jos joku nyt on sattunut sellaisen vaikka päälle laskemaan? Mitä väliä?! Ei kai niitä kännyköitä kannata siellä monitorien päällä säilyttää. :)
|
Antti1 12.09.2006 18:45:23 | |
---|
Mitä väliä?! Ei kai niitä kännyköitä kannata siellä monitorien päällä säilyttää. :) Eieiei, vaan että mariseeko nämä Behringer-miehet turhasta. Sitä mä ajattelin. Kiinnostaako kitaristin ura keikkailevassa bändissä? Ota yhteyttä pikimmiten! |
blueroom 13.09.2006 01:32:25 (muokattu 13.09.2006 01:33:24) | |
---|
mullei oo ainakaan ongelmia behringerin monitorien kanssa. kaikki muut behringerit onkin jo vaihdettu pois, nämä vielä jäljellä. ei kuulu radio. en oo kyl yrittänytkään. "Now there's John, Paul and George and then there's the new kid. Don' remember his name though..." -säkällähän näitä tehdään- |
Stiffi 13.09.2006 07:32:45 | |
---|
Tässä on taas näemmä sukupolvi vaihtunut kun "nykyajan nuorilla" ei ole kokemusta magneettisuojaamattomista kaiuttimista. Hmh.. Eikös nämä behringerin aktiivit oo magneettisuojatut... niinhän ne näyttää thomannillaki sanovan. Liekö huonot välikaapelit tms jotka saattais ottaa häikkää, mulla ei ole (2030a) ongelmia ollu, pieni napsutus saattaa kuulua ihan hiljaa viestin saapuessa jos känny on jääny kaiuttimien viereen. En tiedä, mutta mä ainaki tarkistaisin kaiuttimien lisäksi muut paikat jotka saattaa ottaa häiriötä ennen ku lähden monitoreja syyttämään vaikka itsekin olen aika behringerkammoinen yleensä.
|
PIM 13.09.2006 07:55:09 | |
---|
Hmh.. Eikös nämä behringerin aktiivit oo magneettisuojatut... niinhän ne näyttää thomannillaki sanovan. Ei kai magneettisuojauksella ole mitään tekemistä tämän asian kanssa? Ennemminkin lähtisin osoittelemaan sormella kaiuttimien vahvistinyksiköiden (riittämätöntä?) suojausta ulkopuolisia häiriöitä kohtaan. Fiksun ostajan pitäisi kyllä tajuta, että jossain se edullinen hintakin näkyy ja ilmeisesti tässä asiassa on B:n monitoreissa säästetty. |
lurkki 13.09.2006 09:16:58 | |
---|
Maadoitus? Ferriitti signaalijohtoon. 2-3è/kpl Partcossa tms. Sen pitäisi estää rf:n luirimisen vahvistimeen. "...Vanhoja piuhoja, liittimet päissä. Ties missä kolvi hukassa on..." |