Elikäs olisin ostamassa uutta crashiä settiini ! Kumpi noista crasheistä kannataisi ostaa ja minkä takia ! tykkään soitella raskaampaa rokkia ja en oikein tiedä kumpi siihen soveltuu paremmin ..? Laittakaapas omia mielipiteitä ! Kiitos. |
Veksi 09.09.2006 20:41:18 | |
---|
Myra tietenkin |
moderndrummer88 09.09.2006 20:41:45 | |
---|
Siis sinähän jo jäsenkuvauksen mukaan omistat molemmanlaiset crashit, vertaile niitä. Ite ehkä ottaisin alphan, se kuitenkin on varmempi vaihtoehto ja saa muillakin paksuuksilla kuin pelkällä rock-paksuudella. Anyone using any such item
will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours |
La_te 09.09.2006 20:42:32 | |
---|
Siis sinähän jo jäsenkuvauksen mukaan omistat molemmanlaiset crashit, vertaile niitä. Ite ehkä ottaisin alphan, se kuitenkin on varmempi vaihtoehto ja saa muillakin paksuuksilla kuin pelkällä rock-paksuudella. Jep kiitoksia |
La_te 09.09.2006 20:43:22 | |
---|
Jep kiitoksia ite olin kyllä vähän kallistumassa tonne myran ¨puolelle ! mutta laitetaan korvan taakse . Kiitos vielä kerran |
Rockster 10.09.2006 00:35:29 | |
---|
Jos voin vielä lisätä aiheeseen, niin jos kyseessä on uutta Alphaa, niin ehdottomasti sitä. Paiste uudisti sarjansa ja nuo uudet Laphat ovat todella hyviä symbaaleita hintaansa nähden. Ei yhtään samaa paskaa kuin vanhat Alphat. Eli vastaus kysymykseen on Alpha... "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 Tavastialla. |
sharoles 14.09.2006 17:21:17 | |
---|
Eii alphaa sehän on mörkö joka suunnalta. Myra ehdottomasti mut ite ottasin myraakin mielummin DH tai SH enemmän allaround kamaa. |
Rockster 14.09.2006 17:26:24 | |
---|
Eii alphaa sehän on mörkö joka suunnalta. Myra ehdottomasti mut ite ottasin myraakin mielummin DH tai SH enemmän allaround kamaa. Jos kukkaro antaa periksi, niin ostaisin itse oikeita peltejä enkä mitään Staggin paskaa. Muutaman omistaneena voin sanoa, että ei kannata. Mutta makuasiahan tämä on. Sama juttu kuin Wuhanin kanssa. Chinat menee, mutta muut pellit jättäisin kauppaan. Mutta testaaminen on homman ydin... "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 Tavastialla. |
mankkis 14.09.2006 18:44:46 | |
---|
Jos voin vielä lisätä aiheeseen, niin jos kyseessä on uutta Alphaa, niin ehdottomasti sitä. Paiste uudisti sarjansa ja nuo uudet Laphat ovat todella hyviä symbaaleita hintaansa nähden. Ei yhtään samaa paskaa kuin vanhat Alphat. Eli vastaus kysymykseen on Alpha... Mitä noissa uusissa alphoissa on eroa vanhoihin verrattuna ? Why do we live this way?
Why do we have to say the things that subvert the minds of youth?
Nevermore- A Future Uncertain |
Migo 14.09.2006 20:07:54 | |
---|
Jos kukkaro antaa periksi, niin ostaisin itse oikeita peltejä enkä mitään Staggin paskaa. Muutaman omistaneena voin sanoa, että ei kannata. Mutta makuasiahan tämä on. Sama juttu kuin Wuhanin kanssa. Chinat menee, mutta muut pellit jättäisin kauppaan. Mutta testaaminen on homman ydin... Helmiäkin löytyy Staggin valikoimasta. Alpha taasen minun korvaani melko koliseva kappale peltiä. Mutta mitä näistä kinaamaan...Topicin aloittajalle sanoisin, että käy kokeilemassa Myraa. Toimii tai sitten ei. Niinpä.. |
Rockster 14.09.2006 22:25:45 | |
---|
Mitä noissa uusissa alphoissa on eroa vanhoihin verrattuna ? Yksinkertaisesti kaikki. Soundi nyt ensinnä. Ei kolise vaan soi kuten symbaalin pitääkin... "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 Tavastialla. |
sharoles 14.09.2006 22:29:26 | |
---|
Yksinkertaisesti kaikki. Soundi nyt ensinnä. Ei kolise vaan soi kuten symbaalin pitääkin... Ooksie nyt tosissas? |
Rockster 14.09.2006 22:33:33 | |
---|
Ooksie nyt tosissas? Olen tosissani. Testasin samaan aikaan Paisteen 2002:sia ja uusia Alphoja. Soinnit olivat noissa kahdessa sarjassa hyvin samanlaiset. 2002:ssa hivenen laajempi ja tummempi sointi. Näin siis ainakin 22" 2002 wild ridessa ja Alpha 22" rock ridessa ja 2002 rock hats vs. Alpha rock hats. Melkein ostin Alphat, mutta ero oli 2002:ien hyväksi ja ajattelin sijoittaa pro-pelteihin, eli ostin 2002:t. Mutta jos homma on rahasta kiinni juuri erotuksen verran, niin Alphat olisin ostanut ehdottomasti. Ja Staggeihin ei voi mielestäni samana päivänä verrata. Menkää testaamaan ja toteamaan homma itse... "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 Tavastialla. |
ToMi88 14.09.2006 22:41:42 | |
---|
kyllä ääni alphalle täältäkin. Lähinnä luotettavuuden takia. Itse kun en staggiin luota. vaikka ride ja splash löytyykin. Saakin aina pelätä millon ne räjähtää. |
sharoles 20.09.2006 20:41:45 | |
---|
Stagista löytää Zildjianin vertaisia yksilöitä, kunnon hinnalla. |
HeavyMachinery 20.09.2006 21:24:27 | |
---|
Stagista löytää Zildjianin vertaisia yksilöitä, kunnon hinnalla. Just...... Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
Kärsänpuolikas 20.09.2006 22:11:37 | |
---|
Stagista löytää Zildjianin vertaisia yksilöitä, kunnon hinnalla. Zildjian nyt ei enää ole arvonimenä mitään ( tai no joltain kantilta katsottuna on ), eli totta on että tuolta jonkun ZBT:n veroisia ja parempiakin löytyy. K:n tasoista ei löydy. korkuinen |
ToMi88 20.09.2006 22:53:37 | |
---|
Stagista löytää Zildjianin vertaisia yksilöitä, kunnon hinnalla. Ei oo ainakaan meikäläisen kohdalla valitettavasti pitänyt paikkaansa.. |
Nolte 21.09.2006 13:03:52 | |
---|
Vain harvalla on mahdollisuuksia ja energiaa ruveta etsimään sitä "hyvää yksilöä" tuhannen aivan surkean seasta. Niinpä Staggit saavat jäädä omaan arvoonsa esim. minun tapauksessa. Halpis mikä halpis. Hyvät kamat - huono soittaja! |
Rockster 21.09.2006 13:10:44 | |
---|
Stagista löytää Zildjianin vertaisia yksilöitä, kunnon hinnalla. Kyllä se vaan on niin, että hyvää ja halpaa ei ole olemassa. Ei rummuissa kuin ei muissakaan... "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 Tavastialla. |