sormunen 10.11.2003 11:32:16 | |
---|
... Jos koko lista vaihtuisi kerralla niin ihmiset valittaisivat kun radiossa nyt ei soiteta sitä eikä tätä enää. Jos sitä kuuden miespuolisen henkilön laatimaa listaa ei olisi, ei sitä myöskään tarvitsisi vaihtaa, vai? Laitoin listan siksi esille, että siitä näkyy se kuinka monimuotoista musiikkia sieltä tulee ulos primetimen aikaan. Noo, listalla on 58 biisiä. Sehän on ylipäätänsä naurettava luku. Jos prime time on vaikkapa kahdeksan tuntia ja jokaista biisiä soitettaisiin tasavertaisesti, voisi laskea, että biisi kuuluisi kahdesti päivässä. Näinhän ei kumminkaan ole, vaan Hiilasmaa selittää, että niitä soitetaan tuon A-B-C-D -luokituksen mukaan. Eli ihan raakasti sen kummemmin tietämättä soittoperusteista kalkyloin ja tältä se ensi yrittämällä näytti: Ryhmä D: biisi soitetaan joka toinen päivä Ryhmä C:n biisi soitetaan kerran päivässä Ryhmä B:n biisi kaksi kertaa/päivä eli joka neljäs tunti Ryhmä A:n biisi soitetaan viisi kertaa/päivä eli reilut joka toinen tunti Että se siitä monimuotoisuudesta, koska eihän toi voi kaukaa liipata. Mutta ei kai siitä nyt olekaan kysymys, että tuleeko huonoa vai hyvää musiikkia, vaan siitä, että ohjelmatuotannolta ja myös omalta tuotannolta on katkottu jalat. Ainoa selitys siihen voi olla toi kokoomuslainen viestintäpolitiikka. Yle pitää saada joko nurin tai riittävän alas, jotta kaupallisilla olisi jotain mahdollisuuksia menestyä. No nythän pitkän kamppailun jälkeen tää näyttäisi toteutuvan. |
HaloOfFlies 10.11.2003 13:31:48 (muokattu 10.11.2003 14:24:47) | |
---|
Näinhän ei kumminkaan ole, vaan Hiilasmaa selittää, että niitä soitetaan tuon A-B-C-D -luokituksen mukaan. Eli ihan raakasti sen kummemmin tietämättä soittoperusteista kalkyloin ja tältä se ensi yrittämällä näytti: Ryhmä D: biisi soitetaan joka toinen päivä Ryhmä C:n biisi soitetaan kerran päivässä Ryhmä B:n biisi kaksi kertaa/päivä eli joka neljäs tunti Ryhmä A:n biisi soitetaan viisi kertaa/päivä eli reilut joka toinen tunti Ja kun tuosta lasketaan viikottaiset soittomäärät niin tulos on kutakuinkin seuraava: Ryhmä D: biisi soitetaan 3-4 kertaa viikossa Ryhmä C: biisi soitetaan 7 kertaa viikossa Ryhmä B: biisi soitetaan 14 kertaa viikossa Ryhmä A: biisi soitetaan 35 kertaa viikossa "It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley |
mr_b 11.11.2003 11:16:37 | |
---|
Mun sydämmellä on kypärä tulee muuten .... "Mun sydämellä on kypärä"? Sydämellä? Kypärä? Tuon täytyy olla kaikkein aikojen huonoin biisinnimi, onneksi en tiedä kuka sen esittää enkä ole koskaan kuullut sitä enkä toivottavasti koskaan tule kuulemaan tai tietämään kappaleesta mitään, koska minä voin kuunnella RADIO HELSINKIÄ!!! Lalalalala!
Jesus Built My Hotrod! |
Ville Vilenin mukaan luvassa on seuraavanlaisia uudistuksia: YleX tarjoaa hauskoja viikonloppuja vuonna 2004 Uutuuksina ohjelmistoon tulee mm. aamutiimin tekemä Peltsin levylaukku, joka saa nyt aivan oman ohjelmapaikkansa. "Mielenkiintoisiin uusiin satsauksiin kuuluu Kromosomi X -niminen aivan uusi, kanavan huumoriperinteitä jatkava ohjelma. Myös Pietarinkadun Oilers Go-Go jatkaa naurattamista, ja palaa itse asiassa alkuperäiselle paikalleen lauantaiaamuun kello kymmeneen. Lanseeraamme myös kunnollisen toiveohjelman, ja listaohjelma TOP40 tehdään ensi vuonna kokonaisvaltaisena yhteistyönä TV1:n kanssa - juontajia myöten", kertoo kanavapomo Vilén innoissaan YleX:n uusista suunnitelmista. "It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley |
Wiitala 12.11.2003 22:51:35 | |
---|
Plussaa GrooveFM:lle siitä, että vaikka päivisin soittavatkin lähes pelkkää paskaa, niin iltamyöhällä tyyli vaihtuu, ja saattaa kuulla kertakaikkiaan mahtavaa musiikkia. Tämän yhden radiokanavan vuoksi jaksoin muutettuani kytkeä ration seinään, muuten olis saanu jäädä tekemättä sekin. Orava et labora - orava töitä tekee, laiska pääsee vähemmällä. |
PIRU 13.11.2003 00:39:02 | |
---|
Ostakaa CD-soitin ja kuunelkaa mitä huvittaa. Biisien välissä vedätte omia spiikkejä, jos huvittaa. Ei tartte ainakaan valittaa et: Paskaa musaa! Vähä mä oon kännis! Piru vie! |