Aihe: Big Brother 2006
1 2 3 4 518 19 20 21 22105 106 107 108 109
meitu
09.09.2006 00:44:47

Oon tässä ollut armeijassa ja oon ihan ulkona koko sarjan tapahtumista. Onko kukaan vielä pannu ketään siellä tai harrastanu muita rivouksia? ei sillä että mua kiinnostais...
Ne jotka soittaa ne tietää.
NHR
09.09.2006 01:05:40

Joo, sivujen tekijä on ripannut kuvia lähetyksistä "kakista" ja kehtaa ilmoittaa että kaikki oikeudet kuviin pidätetään...Vitun pösilö.

Musta ainakin vähän näytti siltä, että useimmat ton sivuston kuvista EIVÄT olleet BB-lähetyksistä ripattuja. Joissakin oli mm. vähän erilaiset lasit päässä Kakilla. Oisko joku äijän tuttu asialla? Tai sit ne kuvat saatto olla jostain BB:n ennakkopätkistäkin tietysti, jos niissä on jotain esittelyvideoita tyypeistä näytetty. Ite en kyllä muista semmosia nähneeni. Mut joka tapauksessa kaikki kuvat eivät olleet BB-talosta.
Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla...
oizo
09.09.2006 01:41:44
Heidi on kyllä ihq vaikkakin vähän hölmön oloinen. Mut silti ihq
Mut hei, ei se haittaa!
Alpha
09.09.2006 02:06:56
Nyt ne on kännissä ja niillä ei oo PIHEVEJÄ...
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
Kimmo72
09.09.2006 02:51:35
heidi rules½!!!

Etto tosissas... (no okei... ymmärsin).
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Alpha
09.09.2006 02:59:47 (muokattu 09.09.2006 03:07:08)
Etto tosissas... (no okei... ymmärsin).

No hyvä. Ja tämä toinen pimpo on Karin kanssa peiton alla. Voi jösses noitten kanssa...tekis mieli käydä takomassa järkeä Heidin ja Sarin päihin...

Argh...

E:Heetukkahan se on Karin sylissä peiton alla. Sitten taas avautuu Jennille tai Sarille, että pojat lähentelee...
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
Tupuna
09.09.2006 03:09:00
... ja Sarin ja Mikan vipinä jatkui yöllä! Jopa nukkumaan menivät kahteen otteeseen ja satuin näkemään Mikan seisovan kyrvän alkkareiden läpi... ja kaikkea muuta jännää. Tää ohjelma menee nyt jännäks, aivan älyttömän kiva käänne. Mikan pisteet on muutenkin noussu tällä viikolla hyviin lukemiin, jätkästä on paljastunu hyviä puolia.

Joo, ja mulla sattu vaan olemaan "lainassa" 24/7-tunnarit tän yön, menikin tässä 4 tuntia katellessa. Mahtavaa kyllä!
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Alpha
09.09.2006 03:15:40
Ei helkkari tuo poikain huoneessa oleva sarkasmi ja ironia hivelee korvia. Soppaa hämmentää vielä sopivasti Mira, joka nukkuu(ainakin yrittää) Kaarlon sängyssä Kaken nukkuessa tyttöjen puolella.
Alpha
09.09.2006 03:18:02
Tupunakin tunnustautui BB:n seuraajaksi. Ihana ihminen...
Mage
09.09.2006 08:23:07
Henri on kyllä rasittava jätkä.

Kuten kaikki ilveksen kannattajat ?
;)
Mielipiteen arvo on taloustieteellisesti arvioituna olematon, koska sen tarjonta ylittää aina kysynnän
stanleyclarke
09.09.2006 09:10:45
Musta ainakin vähän näytti siltä, että useimmat ton sivuston kuvista EIVÄT olleet BB-lähetyksistä ripattuja. Joissakin oli mm. vähän erilaiset lasit päässä Kakilla. Oisko joku äijän tuttu asialla? Tai sit ne kuvat saatto olla jostain BB:n ennakkopätkistäkin tietysti, jos niissä on jotain esittelyvideoita tyypeistä näytetty. Ite en kyllä muista semmosia nähneeni. Mut joka tapauksessa kaikki kuvat eivät olleet BB-talosta.

Karihan on voinnu suunnitella koko jutun etukäteen kaverinsa kanssa.
-Nyt mennään tekemään kunnon show. Jos ja kun alkaa kansa tykkäämään, niin heti sivut pystyyn. Samaan tyyliin kun Pertulla.
Aika usein se ainakin muistaa miettiä, mitä ulkopuolella ajatellaan heidän tekemisistään.
Veikko
09.09.2006 11:05:44
;)

Noni arvatahan se piti, että Ipan miehiä se on.
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja
Lennu
09.09.2006 12:39:08

;)

Pöh. Ilves on hieno eläin.
"Lennua mukaillen: "kosketinsoittaja soittaa kyseiselle musiikkityylille ominaisia kuvioita kyseiselle tyylilajille ominaisella kosketinsoittimella". - Epämuusikko
rockpock
09.09.2006 13:01:52
mitä lentääkö se blondi ulos talosta joka valehteli, että seurustelee?
"Life is very short, and there’s no time for fussing and fighting, my friend." -The Beatles-
Veikko
09.09.2006 13:17:33
mitä lentääkö se blondi ulos talosta joka valehteli, että seurustelee?

Veikkaan, että joutuu häätöäänestykseen.
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja
MV
09.09.2006 14:59:31
Ois kyllä aika pommi jos joutuisi äänestykseen mukaan...Tästä tulee vielä jotain hienoa.
"Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä
Nieby
09.09.2006 18:58:46
Veikkaan, että joutuu häätöäänestykseen.

ai sillä perusteella että valehteli, vai sillä että muut antoivat hänelle äänensä? nimim. pariin päivään en oo kattonu..?
Kimmo72
09.09.2006 19:57:33
ai sillä perusteella että valehteli, vai sillä että muut antoivat hänelle äänensä? nimim. pariin päivään en oo kattonu..?

No sillä että valehteli. Eihän se nyt ole putoamisäänestyksessä.
Mielestäni vois lemppaa sen pihalle samantien sunnuntaina. Kova rangaistus, mutta BB:lle ei valehdella.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Anonyymi muusikko
10.09.2006 00:49:10
No sillä että valehteli. Eihän se nyt ole putoamisäänestyksessä.
Mielestäni vois lemppaa sen pihalle samantien sunnuntaina. Kova rangaistus, mutta BB:lle ei valehdella.

No eihän se taida tietää itekkään seurusteleeko se
Voimmie lähtee
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)