oizo 09.09.2006 01:39:51 | |
---|
No tanssikeikalla harvemmin tulee biletettyä mutta normaali bilekeikoilla tulee kyl pompittua tasajalkaa kiippareiden takana ja tukka saa heilua myös aika vapaasti. Tuloksena että keikan jälkeen yleensä on aika läpimärkänä hiestä mutta onpahan ollu kova meininki! Mut hei, ei se haittaa! |
jykke65 09.09.2006 01:45:54 | |
---|
Tuloksena että keikan jälkeen yleensä on aika läpimärkänä hiestä Niin mullakin! Varsinkin jos on ollu tuurari bändissä!! Sillon hiki voi olla myös sitä tuskan versiota... Hard Hump Halleluja!! Eller hur??? |
Eipä sitä paljon kiippareiden takana istuessa pystynyt liikkumaan. Huom!! istuessa, yli 30 vuotta istuin vaikka jotkut solistit pyysivätkin että voitko soittaa seisten. En suostunut. No Purple keikat soitan kyllä seisten vaikka pedaaleiden kanssa se onkin välillä vaikeaa. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
isojussi 10.09.2006 12:55:25 | |
---|
Eipä sitä paljon kiippareiden takana istuessa pystynyt liikkumaan.... Mä siirsin ton takia omb-keikoilla kiipparit sivuun. Sequja kun on pakko käyttää torvienkin kanssa kuitenkin. Kulmamonitorijnkin osti, että saa nostaa jalan siähen päälle. Ja mikinjalka on suora - ei puomi. Huom!! istuessa, yli 30 vuotta istuin vaikka jotkut solistit pyysivätkin että voitko soittaa seisten. En suostunut... Viisaasti tehty minusta. Tostakymmentä vuotta heitin omb-keikkaa kiipparin takana seisten niin, että oikee jalka lepäs valmiina supen päällä. Uskon, että se on yks tärkeimmistä syistä mun iskiasvaivoihin. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Ukko 10.09.2006 13:04:51 | |
---|
Muusta en tiedä mutta on se joskus huvittavan näköistä katsella soittaessa kännisten hyppelemistä parketilla :) |
Sertzo S 10.09.2006 13:07:05 | |
---|
Muusta en tiedä mutta on se joskus huvittavan näköistä katsella soittaessa kännisten hyppelemistä parketilla :) Joo sen viehätys ei lakannut minuakaan kiehtomasta pitkän urani aikana. :) |
isojussi 10.09.2006 13:07:47 (muokattu 10.09.2006 13:08:31) | |
---|
Muusta en tiedä mutta on se joskus huvittavan näköistä katsella soittaessa kännisten hyppelemistä parketilla :) Eilen yks erittäin viehko ja mua puolet nuorempi suklaasilmäblondi haki tuolin ja tuli istumaan lavan eteen, kun lauloin "Lavmiitenteriä". Huh-huh. No, toki piti vielä ääntä madaltaa ja napittaa sitä silmiin - no ehkä myönnän pari, kolme vilkaisua kaula-aukkoon. Siinä se hymyili "like million buck's". Eissss..... Arvatkaa mikä sillä oli mielessä. Se halus laulaa. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Sertzo S 10.09.2006 13:18:17 | |
---|
Eilen yks erittäin viehko ja mua puolet nuorempi suklaasilmäblondi haki tuolin ja tuli istumaan lavan eteen, kun lauloin "Lavmiitenteriä". Huh-huh. No, toki piti vielä ääntä madaltaa ja napittaa sitä silmiin - no ehkä myönnän pari, kolme vilkaisua kaula-aukkoon. Siinä se hymyili "like million buck's". Eissss..... Arvatkaa mikä sillä oli mielessä. Se halus laulaa. Suklaasilmäblondi! Kateutta havaittavissa täällä, sillä heikkoon kohtaan osui. |
isojussi 10.09.2006 13:20:21 | |
---|
Suklaasilmäblondi! Kateutta havaittavissa täällä, sillä heikkoon kohtaan osui. Eiköhän se oo jokaisen lihansyöjäheteromiehen heikko kohta toi. Ihana kaikin puolin se viehkotar. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
R.Syke 10.09.2006 13:23:46 (muokattu 10.09.2006 13:24:03) | |
---|
Suklaasilmäblondi! Kateutta havaittavissa täällä, sillä heikkoon kohtaan osui. Nyt! Aitous tarkistettava! Heti! Sinisilmäblondi on vakuuttavampi, kunhan aitoustodistus on hyppysissä :D Liiku en, laula en Silmiä vain muljauttelen. |
lukkari 10.09.2006 15:56:13 | |
---|
Swiddu tämmönen vanha äijä hyppelemään!! |
Sertzo S 10.09.2006 16:16:59 | |
---|
Swiddu tämmönen vanha äijä hyppelemään!! Mikäs siinä? Minun pitäisi, jos jaksan, mennä huomenillalla dojolle pomppimaan -jos jaksan. |
mack the knife 10.09.2006 17:38:52 | |
---|
Eipä sitä paljon kiippareiden takana istuessa pystynyt liikkumaan. Huom!! istuessa, yli 30 vuotta istuin vaikka jotkut solistit pyysivätkin että voitko soittaa seisten. En suostunut. No Purple keikat soitan kyllä seisten vaikka pedaaleiden kanssa se onkin välillä vaikeaa. Jes! Meillähän on sun kanssa se istuvien kosketinsoittajien kerho. Mulle on kanssa yrittäneet solistit sanoa, että eikö sitä vois seisaaltaan soittaa. Ei! Yksi oli jopa sama solisti kuin sulla yhdessä vaiheessa. Jerry Leekin istui, mitä nyt välillä innostui käväisemään pystyssä kun piti jalalla soittaa. Hän vain juo jaloviinaa, viileää viinaa kuin vettä vain juo... |
jon lord 10.09.2006 17:54:16 | |
---|
Jes! Meillähän on sun kanssa se istuvien kosketinsoittajien kerho. Mulle on kanssa yrittäneet solistit sanoa, että eikö sitä vois seisaaltaan soittaa. Ei! Yksi oli jopa sama solisti kuin sulla yhdessä vaiheessa. Jerry Leekin istui, mitä nyt välillä innostui käväisemään pystyssä kun piti jalalla soittaa. Eikös sulla ollut sellainen istuin jossa istuttiin "puoli istuvassa" asennossa. Joo tämä yksi juputti mulle monta kertaa siitä istumisesta.Kerran soittelin yhteen biisiin tahallani soolon päin persettä. Se tuli soolon aikana huutelemaan mulle että tarvii olla vissiin helpompia biisejä . Vastasin sille että soolot solistin mukaan. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
isojussi 10.09.2006 18:02:28 | |
---|
...Kerran soittelin yhteen biisiin tahallani soolon päin persettä. Se tuli soolon aikana huutelemaan mulle että tarvii olla vissiin helpompia biisejä . Vastasin sille että soolot solistin mukaan. No johan oli reipas meininki. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
mack the knife 10.09.2006 23:45:21 | |
---|
Eikös sulla ollut sellainen istuin jossa istuttiin "puoli istuvassa" asennossa. Joo tämä yksi juputti mulle monta kertaa siitä istumisesta.Kerran soittelin yhteen biisiin tahallani soolon päin persettä. Se tuli soolon aikana huutelemaan mulle että tarvii olla vissiin helpompia biisejä . Vastasin sille että soolot solistin mukaan. Joo, mullahan on se IKEAn Melker-seisontatuki jolla pystyy kuitenkin istumaan ihan kunnolla. Kun se on vähän korkeampi, niin sopii mulle. Keittiöön tarkoitettu vehje, pirun hyvä tuohon tarkoitukseen. Ostin niitä aikanaan kaksi, toinen on jo menossa. Hähhäh, hyvä vastaus tuohon soolohommaan, pitäiskö munkin kokeilla kun siinä välillä käyn vetämässä. Hän vain juo jaloviinaa, viileää viinaa kuin vettä vain juo... |
Rämppy 11.09.2006 10:16:15 | |
---|
Mä liikun soittaessani ihan fysioterapeuttisista syistä. Mulla on työ- ja soittoperäinen niskahartiajumitus, mikä pahimmillaan ollessaan heijastelee käsiinkin. Pitkäaikainen staattinen jännitys on myrkkyä, joten siksi välillä jorailen kitaraa tai bassoa soittaessani. Tekee hyvää ja toivottavasti näyttää asialliselta. En sitten malttanut olla sanomatta. |
veeka 11.09.2006 17:01:31 | |
---|
Baaritiskin ja lavan väliä on mukava liikkua. "ei vaivaa kiire, ei dressi" |
Anonymous-jazz 11.09.2006 17:29:12 | |
---|
HOHO... Eikös ne pitkänlinjan humppabasistit joraa sillä kuuluisalla 90-asteen pyöritysliikkeellä jossa vasen jalka vispaa :) Mitä eroa on basistilla ja kellolla?
Kello pysyy tahdissa. |
manjaana 11.09.2006 19:34:35 | |
---|
HOHO... Eikös ne pitkänlinjan humppabasistit joraa sillä kuuluisalla 90-asteen pyöritysliikkeellä jossa vasen jalka vispaa :) Hih, tostapa juolahti mieleen, että kyllä Pulliainen joras aika kivasti ja anto kitaran laulaa, ihan parhautta.. ;o) Ei Jorkassakaan kyllä mitään vikaa ollut... = Kahta en vaihra - toine on sukka ja toine on toinen sukka. = |