Niinku olis klapil päähä lyäty. Tuli hankittua puoliksi vitsinä ritva Oksasen "Tuli mies" levy. Laulajahan taipuu lähes minkälaisiin tulkinoihin tahansa. Mutta, piisien sovitukset ja orkesterin soitto oli kyllä jotakain uskomatonta. Oon tänään kuunnellut levyn ainaki 5 kertaa ja tavara on niin monipuolista, outoa ja laadukasta että aina löytyy jotakin uutta. Tukintahan on jotakin älyttömän upeeta. Tavara on käsittämättömän ROK! Ei rokkareille tehä tämmöstä.. Jos menee perseelleen, menee komiasti perseelleen! |
Sertzo S 08.09.2006 23:25:33 | |
---|
Niinku olis klapil päähä lyäty. Tuli hankittua puoliksi vitsinä ritva Oksasen "Tuli mies" levy. Laulajahan taipuu lähes minkälaisiin tulkinoihin tahansa. Mutta, piisien sovitukset ja orkesterin soitto oli kyllä jotakain uskomatonta. Oon tänään kuunnellut levyn ainaki 5 kertaa ja tavara on niin monipuolista, outoa ja laadukasta että aina löytyy jotakin uutta. Tukintahan on jotakin älyttömän upeeta. Tavara on käsittämättömän ROK! Ei rokkareille tehä tämmöstä.. Jep, Ritvalta taittuu. Esa Helasvuo on muistaakseni tuon Tuli mies-biisin tekijä. Minäkin olen joskus kauan sitten kuunnellut erään hänen koko LP-levynsä läpi ja pidin kovasti Ritvasta ja tulkinnoistaan, sekä levyn sovituksista. |
varmatahtioy 08.09.2006 23:32:40 | |
---|
"Olkoon niin" piisi on aika käsittämätön Kekkosen suomessa tehdyksi. Bassolinja ja orkesterisovitukset on aika käsittämättömiä. Ainakin kun nykyhuttuun alkaa vertaamaan... Jos menee perseelleen, menee komiasti perseelleen! |
varmatahtioy 09.09.2006 00:02:42 | |
---|
"Voiko naista näin käsitellä" On tässä levyllä tuo piisi. I-tunesista ostin, ei näy tekijöitä. Se on kumma kun nyt ihaillaan jotain ameriikan ihmeitä, jotka ei ole lähellekään samaa tasoa kun nämä vuosikymmenten takaiset kotimaiset tekijät. Keväällä törmäsin M.A Nummisen tuotantoon ja se on kans mielestäni todella laadukasta. Läheiset kyselee että onkohan lääkitys kohdallaan kun diggailen Ritva Oksasta, Jamppa Tuomista ja M.A Nummista? On tuo Oksanen ihme emäntä. Jossain piisissä aistillinen soul mama ja sit se vetää Iitin Tiltun.... Jos menee perseelleen, menee komiasti perseelleen! |