Blasphemer 07.09.2006 10:56:40 | |
---|
Levy tuli ostettua tiistaina. Ei tarvinnut pettyä. Ensimmäinen kuuntelukerta pisti kyllä hieman miettimään, että mitäs helvettiä tässä on haettu muutamilla ratkaisuilla, mutta muutaman kuuntelun jälkeen kolahti aivan helvetin kovaa. Hyvä levy ja huomattava parannus edellisestä hyvästä, mutta aavistuksen tasapaksusta levystä. Ja onhan Villen äänessä enemmän sitä...öö...puhuttelevuutta. Poisonblackin uusin suoraan lista kakkoseksi http://www.yle.fi/lista/ Jopas :o Kuinkas siinä näin on päässyt käymään? "The new world is here to wipe out our lives The new world we can't survive The new world left God in everything and everyone The new world does not include us" -Peter Tägtgren- |
Closure 07.09.2006 12:36:57 | |
---|
Edellinen levy missä lauloi leppäluoto: Loistava. Uusi: Köyhän miehen sentenced. Pöh. Pari hyvää raitaa kyllä, mutta muuten aika huttua. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
JohnJ 07.09.2006 13:19:46 (muokattu 07.09.2006 13:20:42) | |
---|
Edellinen levy missä lauloi leppäluoto: Loistava. Uusi: Köyhän miehen sentenced. Pöh. Pari hyvää raitaa kyllä, mutta muuten aika huttua. Parin kuuntelukerran jälkeen mulla on hieman samanlaiset fiilikset. Ei tämä uusi (ainakaan vielä) ole iskenyt ollenkaan samanlailla kuin tuo edellinen. Eikä laulajalla ole mitään tekemistä sen kanssa, pidän kumpaakin miestä erinomaisena laulajana. Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1 |
Skebameizi 07.09.2006 14:51:42 | |
---|
Eka levy oli tosiaan hyvää fiilistelyä, kunnon goottimuijanpanemislevy :D En oo vielä "LSD":tä käynyt hakemassa, ainoastaan tuon Rushin olen kuullut. Sehän on oikein mainio ralli. www.neverend-hq.net |
jonsku1 07.09.2006 15:02:42 (muokattu 07.09.2006 15:03:26) | |
---|
kunnon goottimuijanpanemislevy Loistava termi :DDD Mut mulle tää uus kyllä uppoaa. Eikä tää nyt musta niin paljoa Sentencediltä kuulosta. Ainakin, jos Funeral Albumiin vertaa. Enemmän menoa ja meininkiä. Senttu levyistä tää on ehkä lähimpänä Cold White Lightia. |
Täytyypäs tämäkin hankkia, kun kohdalle sattuu. :) Lähes kaikki ovat levyä kehuneet, ja kuulemani mukaan Laihiala on laulamassa tällä levyllä, Sentenced-diggarina on pakko kuulla, miltä Laihalan laulu kuulostaa Poisonblackissa. |
kupteri 09.09.2006 01:07:35 | |
---|
Ainoa mikä häiritsee on se, että lauluun on ympätty aika lailla efektiä. Välillä kitaroissakin on kaikenlaista, mutta tuossa laulussa on mun mielestä menty jo vähän liian pitkälle. Vähemmälläkin ois pärjänny. Muuten kyllä varsin OK levy. Kyllä tolla kehtaa ulkomaillakin kiertää. Livenä tuo ois kyllä kiva tsekata, aina vaan missannu kun ovat Oulussa keikanneet. |
luopio 09.09.2006 01:26:11 | |
---|
Rushin ja Ville laihialan perusteella aion jo tuon hankkia, listallekin pääsivät mikä kyllä yllätti. Siis tuo sijoitus. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Metallica mies 09.09.2006 14:06:58 (muokattu 09.09.2006 14:07:08) | |
---|
Kyllä kolisee mulle tää uus levy, en ole ennen poisonblackista tykännyt.. ehkä juuri sen goottimaisuuden takia, Sentenced fanaatikkona kuitenkin tykästyin tähän.. So fun, light entertainment! |
Aksu89 09.09.2006 14:20:02 | |
---|
Kyllä tuo Rush-biisi ihan hyvältä kuulosti. |
Skebameizi 09.09.2006 14:23:55 | |
---|
Äsken hain LSD:n ja voi perkele ku osu ja uppos kertalaakista. Kunnon äijäriffejä ja toimivaa synkkyyttä. Miksei Laihiala säveltänyt Sentencedille Nothing Else Remainsin tai The Darkest Lien kaltaisia parhauksia? :D On kyllä aika eri puusta veistetty kuin Escapexstacy, ei tunnistaisi samaksi bändiksi mutta ketäs se haittaa, kovia kiekkoja molemmat. www.neverend-hq.net |
luopio 09.09.2006 18:36:24 | |
---|
Äsken hain LSD:n ja voi perkele ku osu ja uppos kertalaakista. Kunnon äijäriffejä ja toimivaa synkkyyttä. Miksei Laihiala säveltänyt Sentencedille Nothing Else Remainsin tai The Darkest Lien kaltaisia parhauksia? :D On kyllä aika eri puusta veistetty kuin Escapexstacy, ei tunnistaisi samaksi bändiksi mutta ketäs se haittaa, kovia kiekkoja molemmat. Jälkimmäisen vois melkein allekirjoittaa. Mujavaa jatketta Sentencedin kuuntelijoille, vaikkei tuosta nyt suoranaisesti edellämainittu tulekkaan mieleen muuten kuin laulun osalta.Nothing Else Remains ja Rush täl hetkel kovimmat. Pelkäsin vähän ett tää ois semmonen vaisun tasanen vetäsy mut ainakin vielä oon yllättynyt. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Rallakka 11.09.2006 09:03:47 | |
---|
Miksei Laihiala säveltänyt Sentencedille Nothing Else Remainsin tai The Darkest Lien kaltaisia parhauksia? :D Tuo Darkest lie on Jannen (Markus) sävellys, ehkä siksi ei noita Sentencedissä näkyny :) "I'm only wearing black until they invent something darker" |
Paaavo 11.09.2006 11:57:46 | |
---|
Kyllä toimii! Edellä mainittujen kappaleiden lisäksi ainakin Soul in Flames ja The Living Dead ovat loistavia. Mielestäni tämä kyllä eroaa Sentencedistä riittävästi. Laulusoundikin kuulostaa jonkin verran erilaiselta ja koskettimien käyttö tuo lisämaustetta. Vaati ainakin mulla useamman kunntelukerran ennenkuin avautui täysin. Eihän tuolla levyllä mitään uutta ja mullistavaa ole keksitty, mutta biisit on hyviä ja homma vaan toimii. Minunkin mielestäni selvä parannus debyyttiin verrattuna. |
Juzzil 11.09.2006 13:32:19 | |
---|
Pari biisiä kuulin pommiradiosta jossain vaiheessa...Muuten kuulosti kyllä ihan hyvältä, mut se ensimmäinen niistä biiseistä(nimeä en muista) oli kyllä aika törkee soilwork plagiaatti! Siinä oli muistaakseni Light the torchin alkuriffi ja Rejection Rolen kertosäe aikalailla suoraan riffeineen/melodioineen pöllitty! Tuskin tarkoituksella, mut... perverssiä... |
W-Man 11.09.2006 13:49:14 | |
---|
Rejection Rolen kertosäe Kiitos tästä! Mietin monta päivää et miks ihmeessä tuo nothing else remainssin kertsi kuullostaa niin pirun tutulta, mut en millään saanu tota biisiä päähäni.. Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän, jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa.. |
Juzzil 11.09.2006 14:03:19 | |
---|
Kiitos tästä! Mietin monta päivää et miks ihmeessä tuo nothing else remainssin kertsi kuullostaa niin pirun tutulta, mut en millään saanu tota biisiä päähäni.. Eipä mitään..joo nothing else remains se olikin... perverssiä... |
Skebameizi 11.09.2006 20:57:02 | |
---|
Tuo Darkest lie on Jannen (Markus) sävellys, ehkä siksi ei noita Sentencedissä näkyny :) Voi perse, jäi huomaamatta. Ehdottomasti levyn paras biisi :) www.neverend-hq.net |
blessed 12.09.2006 21:41:14 | |
---|
Mielenkiintoinen levy, ei tosin mitenkään verrattavissa esikoiseen, mutta eihän erilaisuus toki välttämättä tarkoita huonompaa.Hyvä lätty, tosin vaatii hieman sulattelua, ei koukuttanu ihan ekalla kuuntelukerralla (paitsi love controlled despair), mutta luultavasti tähän ei sitten ihan heti kyllästykkään. Senarit tuli mieleen lähinnä bonus biisistä bleeding into you, jota riffien puolesta voisin pitää sentenced biisinä. Loisto kipale. |
Räbbänä 16.09.2006 11:03:38 | |
---|
Eilenhän Poisonblack esiintyi Oulun Teatrialla ja tietenkin piti olla mukana menoissa. Hyvä keikka oli vaikka hieman myöhästyi. Soiton piti alkaa klo. 23.30 mutta alkoikin siinä klo. 24.00 aikoihin. "Hattu pois päästä!" |