...Eikä me pelkästään "Antilla" mennä, ... tiedän kyllä ton valuutta puolen noissa parissa tapahtumassa... Mä otin viimeks Päivölänreissusta sen verran takkiini monessa mielessä, että piisas mulle. Sitä tässä lähinnä ajetaan takaa, että onko pääsiä päästä keikalle aina välillä vai onko täyspäiväinen työesa ja toteutuuko Tessit. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
uruttaja 08.09.2006 17:06:25 | |
---|
Mä otin viimeks Päivölänreissusta sen verran takkiini monessa mielessä, että piisas mulle. Sitä tässä lähinnä ajetaan takaa, että onko pääsiä päästä keikalle aina välillä vai onko täyspäiväinen työesa ja toteutuuko Tessit. Komp. Tuon varmistaminen avaa taas uusia latuja. |
isojussi 08.09.2006 17:26:51 | |
---|
Komp. Tuon varmistaminen avaa taas uusia latuja. Joo - eikä kummassakaan vaihtoehdossa oo sinänsä mitään pahaa. Musiikki on hyvä harrastuksenaki. Pitääpähän nuorison pois golfin parista. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Ukko 08.09.2006 17:32:58 | |
---|
Joo - eikä kummassakaan vaihtoehdossa oo sinänsä mitään pahaa. Musiikki on hyvä harrastuksenaki. Pitääpähän nuorison pois golfin parista. Haluu ne sitä reikään pukkaamista kuitenkin harrastaa oli mikä oli. |
Vetonaulat 08.09.2006 17:39:41 | |
---|
Joo - eikä kummassakaan vaihtoehdossa oo sinänsä mitään pahaa. Musiikki on hyvä harrastuksenaki. Pitääpähän nuorison pois golfin parista. Kyllä tässä tarkoitus on ihan "täysipäiseksi" tai päiväiseksi yrittää. Olen kyllä muulla alalla ollut yrittäjänä ennen yli toistakymmentä vuotta, viimeksi pidin Vantaan Tammistossa autokorjaamoa n,7vuotta ja se nyt riittää tällä erää siitä yrittämisestä. Että kyllä minäkin tiedän tosi tarkkaan mitä raha on sitä me tarvitaan myös minäkin. |
Vetonaulat 08.09.2006 18:07:24 | |
---|
Periaatteessahan tuo voisi kiinnostaa ykköskepittäjän paikalla mikäli hintapolitiikka on kuosissaan. Laamatai.... Laamanen on tuttuja täälläkin. Markun kanssa on käyty vasta alustava keskustelu,jonkinlaisesta yhteistyöstä ja se on asia aivan erikseen. basistillamme jonka kanssa olemme kasailemassa kokoonpanoa on kuulemma n.800 keikkaa takana ja uskoisin tämän myös pitävän paikkansa. myös komppikitaristi on saatavilla niin kuin jo aikaisemmin kirjoitin, joukkoomme mahtuu, että saadaan ohjelma kasaan. pikkujoulut ym. odottavat. |
Tankoprinssi 08.09.2006 18:15:12 | |
---|
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Vetonaulat 08.09.2006 20:03:02 | |
---|
http://www.kolumbus.fi ... salo/kolmenaytetta.mp3 Jumatzugga! Irwiö on Irwinin ja Martti Servon kadoksissa ollut poika??? Vai onko hän jopa sukua itse HÄNELLE: http://www.viihdeoka.net/juissimusiikki.htm Toivon että olen kannaksen toiselta puolelta ja eri lähteistä. Kiitos palautteesta Managerille kuitenkin! Kävin muuten kotisivuillanne, aika Juissi! Oikean nahkahatun noston paikka. Olin muuten parivuotta sitten karaokessa SF-Kuppilassa tossa hesassa, laulettiin Andyn kanssa joku Irwinin kipale, silloin kertoi että on ollut Irwinin kanssa samalla keikalla joskus. Matin kanssa en ole laulanut, mutta linkittyy se nyt "jotenkin" tohonkin kuppilaan. |
baron 08.09.2006 20:47:38 | |
---|
Toivon että olen kannaksen toiselta puolelta ja eri lähteistä. Kiitos palautteesta Managerille kuitenkin! Kävin muuten kotisivuillanne, aika Juissi! Oikean nahkahatun noston paikka. Olin muuten parivuotta sitten karaokessa SF-Kuppilassa tossa hesassa, laulettiin Andyn kanssa joku Irwinin kipale, silloin kertoi että on ollut Irwinin kanssa samalla keikalla joskus. Matin kanssa en ole laulanut, mutta linkittyy se nyt "jotenkin" tohonkin kuppilaan. Ois kiva tulla joskut tsekkaamaan synkkaako! "Speaking about music is like dancing about architecture" |
paice60 08.09.2006 22:46:26 | |
---|
Joo - eikä kummassakaan vaihtoehdossa oo sinänsä mitään pahaa. Musiikki on hyvä harrastuksenaki. Pitääpähän nuorison pois golfin parista. Piti sitten päätä tölväsemään. On se kumma kun ei kateudella ole mitään rajaa. Miks´ mä oon täällä? |
isojussi 08.09.2006 22:47:41 | |
---|
Piti sitten päätä tölväsemään. On se kumma kun ei kateudella ole mitään rajaa. HOHO - en oo kade. Kokeilin vaan, ootko hereillä. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Sertzo S 08.09.2006 22:47:53 | |
---|
Piti sitten päätä tölväsemään. On se kumma kun ei kateudella ole mitään rajaa. Ei ei ole! Nytkö sen vasta huomaat täällä m-netissäkin? |
baron 08.09.2006 22:49:43 | |
---|
Piti sitten päätä tölväsemään. On se kumma kun ei kateudella ole mitään rajaa. Mitä tossa oli pahaa? Mun duunikaverit golfaa, laskettelee, purjehtii kun ne raukat ei valitettavasti osaa soittaa. "Speaking about music is like dancing about architecture" |
half 08.09.2006 22:51:15 | |
---|
Ei ei ole! Nytkö sen vasta huomaat täällä m-netissäkin? Pelaahan EG:kin golfia Floridassa, mitä nyt välillä käy täällä parin tangot luikhauttamassa. |
paice60 08.09.2006 22:52:46 | |
---|
Mitä tossa oli pahaa? Mun duunikaverit golfaa, laskettelee, purjehtii kun ne raukat ei valitettavasti osaa soittaa. Höh, mulla on kaikki noi paitsi purjehdus mutta osaan soittaa, kai, tietääkseni. Eli olen parempi kuin sun kaveris. Miks´ mä oon täällä? |
Sertzo S 08.09.2006 22:55:59 (muokattu 08.09.2006 22:58:37) | |
---|
Pelaahan EG:kin golfia Floridassa, mitä nyt välillä käy täällä parin tangot luikhauttamassa. Minä aion painua vielä tässä syksyn aikana Haukivedelle johonkin saareen pimeää yösydänaikaa viettään tulille erään kaverin kanssa kirkkaiden juomien kera. Ei tuu heti humpat ja mitkään muutkaan joutavanpäiväiset mieleen...no ehkä pilu saattaa ajatuksenkulun syövereistä käväistä hetken mielessä, joka toki sallittakoon. |
half 08.09.2006 23:01:10 | |
---|
Minä aion painua vielä tässä syksyn aikana Haukivedelle johonkin saareen yösydänaikaa viettään tulille erään kaverin kanssa kirkkaiden juomien kera. Ei tuu heti humpat ja mitkään muutkaan joutavanpäiväiset mieleen...no ehkä pilu saattaa ajatuksenkulun syövereistä käväistä hetken mielessä, joka toki sallittakoon. Komp. Aiemmassa elämässä kaikki töissä pelasivat golfia paitsi minä, joka laitoin " työhuoneeni" seinälle lehtileikkeen, jossa Gustaf Höglund sanoi: Tosimies ei alennu juoksemaan polvihousut jalassa pallon perässä pitkin mäkiä, vaan harrastaa tosimiesten lajeja, kuten ammunta. |
Sertzo S 08.09.2006 23:03:28 (muokattu 08.09.2006 23:03:45) | |
---|
Komp. Aiemmassa elämässä kaikki töissä pelasivat golfia paitsi minä, joka laitoin " työhuoneeni" seinälle lehtileikkeen, jossa Gustaf Höglund sanoi: Tosimies ei alennu juoksemaan polvihousut jalassa pallon perässä pitkin mäkiä, vaan harrastaa tosimiesten lajeja, kuten ammunta. Hmm...niin, lajinsa kullakin. Pääasia, että pojat viihtyy. |
paice60 09.09.2006 00:15:23 | |
---|
Komp. Aiemmassa elämässä kaikki töissä pelasivat golfia paitsi minä, joka laitoin " työhuoneeni" seinälle lehtileikkeen, jossa Gustaf Höglund sanoi: Tosimies ei alennu juoksemaan polvihousut jalassa pallon perässä pitkin mäkiä, vaan harrastaa tosimiesten lajeja, kuten ammunta. Siinä ei juosta vaan kävellään. Huom. latojan huomautus. Eikä ainakaan mulla ole polvihousuja, shortseissa olen kulkenut enimmäkseen. Lehmätkin harrastaa ammuntaa, onko ne siis tosimiehiä. Miks´ mä oon täällä? |
half 09.09.2006 10:03:58 | |
---|
Siinä ei juosta vaan kävellään. Huom. latojan huomautus. Eikä ainakaan mulla ole polvihousuja, shortseissa olen kulkenut enimmäkseen. Lehmätkin harrastaa ammuntaa, onko ne siis tosimiehiä. Sonnit on ( laatottajan huomautus ), lievää kankkusta pukkaa. |