Aihe: EKO Studio 61
1
JakeScary
08.09.2006 00:07:27
Turpakii Hesa täällä Mikkelin juntti, Kalliossa Itiksessä tutisee jo puntti. - Harjotelkaa kuperkeikkaa, myö tehää stuntti..
Leikari
08.09.2006 00:12:03
Oliko hyvä ostos?

itsestäsihän se riippuu - onko sille mitään käyttöä tai vaikkapa riittävää kuriositeettiarvoa & missä kunnosta - hinnasta on vaikea mennä sanomaan - nykyään kaikki vanha trasnsistoritavarakin on vintagea ja hinnat huuto.netissä sen mukaiset - ei ainakaan tuon enempää - itse olen parilla kympillä ostellut tuon tapaisia - kalliimmat olen jättänyt muille
Soitetaan jamia!
savoy dlx
08.09.2006 13:54:56

Kyllä oli jokseenkin hyvä ostos - ainakin minun mielestä. Mulla on ollut useita EKO Tiger -urkuja ja paljon myös muita vastaavia combo-urkuja, eipä ole tainnut yhtäkään tarvinnu myydä alle 150 €... Nytkin myynnissä Tiger Junior, ja kiinnostusta tuntuu olevan.
Ekoissa on yleensä (usein) yläkannen sisäpuolella tarramerkki jossa on malli-, sarjanumero sekä päiväys. Voit katsoa sieltä tai helposti myös combo-organ heaven sivuilta netistä.
Luultavasti soundimaailma on aikalailla samaa Tiikerien kanssa?
Jos olet myymässä, saatan olla kiinnostunut.
Houlama!
Leikari
08.09.2006 15:58:55
Kyllä oli jokseenkin hyvä ostos - ainakin minun mielestä. Mulla on ollut useita EKO Tiger -urkuja ja paljon myös muita vastaavia combo-urkuja, eipä ole tainnut yhtäkään tarvinnu myydä alle 150 €... Nytkin myynnissä Tiger Junior, ja kiinnostusta tuntuu olevan.

tuota juuri tarkoitin ylempänä "vintage" -luokittelulla ... ja sanontahan on, että ei hullu se joka pyytää... - rahat pois jos kerran ko. soittimista innostuneita riittää.

oma kokemukseni näistä p..kauruista on, että niissä on usein miellyttävä analogisoundi ja helposti yhdelle urkujen pikkuveijarille lo-fi-soundia kaipaavassa kotistudiossakin voisi sijansa löytyä (putkihammond -miehien kommentteja en tähän kaipaa - on ihan eri asia)

viimeksi keväällä "vahingossa" sattui kirpputorilta italialainen excelsior alkuperäisine putkijalkoineen - tinkasin kahdesta kympistä 18,- euroon kun siinä on niin vähän soundeja vs. casio. Eihän se oikein mihinkään mahdu, mutta kun on niin hieno muotoilu + vihreä väri - ja kaikenkaikkiaan kohtalaisen hyvässä kunnossakin :-)
Soitetaan jamia!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)