Aihe: Mikkien vaihto H-H
1
Guitarhell
08.09.2006 12:54:49

Mulla ois Ibanez RG2027 ja siihen pistän Blaze 7 (kaula) Evolution 7 (talla). 5 way switch. Asennettiin kaverin kanssa ne kiinni, mutta ilmeni ongelmia.

1. tallasta seuraava switchi (2. asento) kuullostaa ihan samalta ku ääri talla. Eli sen pitäis kuitenkin vaihtua sen soundin vähäse..

2. 4. asento on ihan kokonaan mykkänä. Mitä on tehty väärin ja miten tämän saa korjattua?
...mutta hei, nou kään duu!
oiva tumpeloinen
08.09.2006 15:34:45
Mä ehdottaisin kylmäjuotoksia ongelmaksi. Ratkaisuna luonnollisesti uudelleen juottaminen.
Little Savage
08.09.2006 15:40:42
Eihän kahteen humbukkeriin tarvii kun 3-asentoisen switchin. Ellet sä sitten haluu puolitella keloja.
noir
08.09.2006 15:42:30
Paperi ja kynä eteen ja kytkentä syyniin. Jos kaikki on kytketty oikein, juotetaan uusiksi ja ruvetaan mittailemaan. Jos kytkennässä on jotain vikaa, vedetään piuhat eri tavalla.
Mä haluun sua - sä haluut mua.
Autoilijat pois liikenteestä!
Guitarhell
10.09.2006 18:13:18

Tää mun kitara on ihan avaruusaslus. Oikea humanoidien lahja ihmiskunnalle. Tässä on sen juotssydeemi: http://www.jemfest.com/misc/kevan/dewiring-full1.jpg
oiva tumpeloinen
10.09.2006 18:19:30
Tää mun kitara on ihan avaruusaslus. Oikea humanoidien lahja ihmiskunnalle. Tässä on sen juotssydeemi: http://www.jemfest.com/misc/kevan/dewiring-full1.jpg

Käyt uudelleen läpi ne piuhat, mitkä mikeistä tulee. Et sä varmaan mitään muutakaan ole juotellut? Vertaat jokaista piuhaa yksitellen kuvaan ja mittaat tai juotat ne uusiksi.
Guitarhell
11.09.2006 12:50:47

Käyt uudelleen läpi ne piuhat, mitkä mikeistä tulee. Et sä varmaan mitään muutakaan ole juotellut? Vertaat jokaista piuhaa yksitellen kuvaan ja mittaat tai juotat ne uusiksi.

No ku otettiin kaverin kaa alkuperäiset mikit veks, ja pistettiin suoraan samoille paikoille uudet, ni ei jostain syystä sitte vörkkiny.
oiva tumpeloinen
11.09.2006 12:54:36
No ku otettiin kaverin kaa alkuperäiset mikit veks, ja pistettiin suoraan samoille paikoille uudet, ni ei jostain syystä sitte vörkkiny.

Sitten sulla on varmaankin kylmäjuotos siellä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)