Aihe: Steve Morse kitaraklinikka 21.11.
1
aikavaikea
12.11.2003 15:12:21
Kun en osaa soittaa enkä ymmärrä milloin soitetaan jumalaisen hyvin ja taitavasti (ymmärrän vain sitä, mikä kuulostaa minun korvaani hyvältä), niin kysynkin ihan vakavissani, jotta mitä tuommoisella kitaraklinikalla puuhaillaan? Kun itse sen klinikan yhdistää ihan muihin ympyröihin. Morsen kitaroinnista pidän kyllä.
There's no such thing as paranoia, it's always twice as bad as you fear.
PekKampela
12.11.2003 15:30:43

Voi vitsi! Jos tulis jo aamusesta Helesinkihin päin, niin voi että, pääsis tuonne. Mutta ei,ehtoolla vasta jäähallille. No siellä sitte...
Kop kop! Ovi auki, ovi auki...täältä tulee hauki!
Socialite
13.11.2003 08:54:18
Hitto!! Mikä säkä...oon just perjantaina tulossa helsinkiin päin! Jos lipun saan niin sinne painun.
Osta Bad Horsie! ...Ja classic 30!
Fortune
13.11.2003 13:52:31
Kun en osaa soittaa enkä ymmärrä milloin soitetaan jumalaisen hyvin ja taitavasti (ymmärrän vain sitä, mikä kuulostaa minun korvaani hyvältä), niin kysynkin ihan vakavissani, jotta mitä tuommoisella kitaraklinikalla puuhaillaan?

Katsotaan kun isoherra soittaa, näyttää kikkoja ja esittelee kamojaan.

Kitarafriikin unelma, elikä kaipa sinne on mentävä, varsinkin kun Morse on epäjumala.
Look behind you, a three-necked guitar!
Sarjakuvaa?
kärsä
13.11.2003 15:39:34

Jep, sinne on mentävä kun ei oo noissa tilu-isuuksissa tullut aikaisemmin käytyä. Näkeepähän mitä ne pitää sisällään, illalla sitten itse konserttiin riehumaan.
Life is a bummer baby.
blastoff
13.11.2003 20:35:58
Onko tuonne siis ilmainen sisäänpääsy?
Did you know that if you play New Kids On The Block records backwards... they actually sound better - Bill Hicks
Guderian
13.11.2003 20:39:23

Täälläkin on pikku-uutinen tuosta:

http://muusikoiden.net

Siellä etusivulla ;-)
Klotzen, nicht Kleckern!
kärsä
13.11.2003 23:35:46

Onko tuonne siis ilmainen sisäänpääsy?

...hae lippu Malmilta DLX-musicista, ei maksa mitään. Voit tietysti ostaa jonkin kielisetin tai jotain samalla jotta myyjä jaksaa olla iloinen kun menet lippua ruinaamaan, niin minäkin tein.
Life is a bummer baby.
Sleezyjim
18.11.2003 16:38:39
Kommenttia täytyi laittaa myös tonne toiseen topiciin, eli ilmainen tapahtuma noinkin ässäkitaristilta on juhlaa!!!!
Jim Bigsby
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)