Aihe: Muusikon liikunta
1 2 3 4 57 8 9 10 11
Ukko
04.04.2006 18:06:26

Sullahan ne nenän verisuonet paukku ilman rautaakin nuorena miehenä..

Se on varmin tapa tunnistaa herkkä taiteilija :/
Ukko
04.04.2006 18:08:06

Kyllä kankkunen on vielä kovempi!

Paskantaa voi housuunsa seistenkin ja jopa keikalla, niinkuin tuolla "Minkä väristä musiikkia soitatte"- palstalla todettiin.. 8))

Olen olen siis kaikkein kovin koska kankkunen on meikälle vieras tauti vaikken lasiin syljekään :)
Bike n roll
19.04.2006 00:59:05
-Rock`n rollia,rouvia ja roudaamista
-Budoa v,76( vuosia jujutsu-karate-seuran puh.joht.)
-purjehdusta(ollut myös yksi duuneistani)
-H-D:llä ympäri Eurooppaa
-Ihan oikea duuni ,,,,,,,,,,,,
Bike n roll
19.04.2006 01:02:12
Juicelta kysyttiin joskus haastattelussa,että urheileeko,käykö lenkillä tms,,,
vastaus kuului:Minkä takia juosta paikkaan jossa jo olen.........
Tankero
07.09.2006 17:27:35
Juicelta kysyttiin joskus haastattelussa,että urheileeko,käykö lenkillä tms,,,
vastaus kuului:Minkä takia juosta paikkaan jossa jo olen.........

Taitaa asenne näkyä taiteilijan nykykunnossa.
Varmasti, vissiin.
Tankero
07.09.2006 17:29:30
Tänään ajattelin kokeilla uutta aluevaltausta, sauvakävelyä. Siis minulle uutta.
Otin siskontyöltä sauvat lainaa. Täytyy vielä kysäistä personal trainerilta tekniikkaohjeet.
Sellaisen kympperöisen, jos käppäilis näin alkuun.
Varmasti, vissiin.
Ukko
07.09.2006 17:32:20

Tänään ajattelin kokeilla uutta aluevaltausta, sauvakävelyä. Siis minulle uutta.
Otin siskontyöltä sauvat lainaa. Täytyy vielä kysäistä personal trainerilta tekniikkaohjeet.

Muista jättää sukset pois. Ainakin tässä vaiheessa vuotta.
Tankero
07.09.2006 17:36:12
Muista jättää sukset pois. Ainakin tässä vaiheessa vuotta.

Ai prkl, olipa hyvä, että muistutit
Varmasti, vissiin.
Ukko
07.09.2006 17:38:17

Ai prkl, olipa hyvä, että muistutit

Hyvän hyvyyttäni niin tein :)
Ukko
07.09.2006 18:02:30

Se on kumma, kun tuo jalous pesii vain yksiin.

Niin. Tätä olen ihmetellyt itsekin mutta niin se vain tuntuu olevan. No silti olen jaloudestani aika vaatimaton, kunhan muistatten silloin tällöin sitä kilvan kiitellä :)
Jonte
07.09.2006 18:19:07
Tässä kun nyt pääsin vauhtiin, niin ajattelinpa kysäistä veljiltä ja siskoilta että minkälaista jos minkäänlaista liikuntaa he harrastavat. Itse olen nuorempana tehnyt punttihommaa enemmänkin, mutta se on nykyään satunnaisempaa. Kesällä golf on tullut säännöksi, välillä pyrin rullaluistelemaan ja myös lenkkeilen silloin tällöin. Talvella laskettelu, hiihto (perinteinen sekä luistelu) ja tietenkin kävely. Onhan sitä tossakin. Ai niin ja myös oikean käden koukistajalihas on kunnossa (olut tölkit). On niin hieno keli että lähden nytkin hiihtämään. Palataan illemmalla asiaan.

Sätkäkoneen pyöritys.
Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas".
uruttaja
07.09.2006 19:26:01
Meikä on käyny vesijumpassa pari viikkoa. On tehokasta liikuntaa.
mack the knife
07.09.2006 21:30:23
Tässä kun nyt pääsin vauhtiin, niin ajattelinpa kysäistä veljiltä ja siskoilta että minkälaista jos minkäänlaista liikuntaa he harrastavat. Itse olen nuorempana tehnyt punttihommaa enemmänkin, mutta se on nykyään satunnaisempaa. Kesällä golf on tullut säännöksi, välillä pyrin rullaluistelemaan ja myös lenkkeilen silloin tällöin. Talvella laskettelu, hiihto (perinteinen sekä luistelu) ja tietenkin kävely. Onhan sitä tossakin. Ai niin ja myös oikean käden koukistajalihas on kunnossa (olut tölkit). On niin hieno keli että lähden nytkin hiihtämään. Palataan illemmalla asiaan.

Dartsia.
Viime viikonloppuna kaksi päivää oikein, tuli käsi ja pää kipeäksi.
Hän vain juo jaloviinaa, viileää viinaa kuin vettä vain juo...
Coelhinho21
07.09.2006 21:37:43

Jaa tollasta lajikokeilua Kantolaan, no perskeles..Jos kaveriksi kelpaa, niin minä oon mukana, sauvat vain pittää hommata. Mennäänkö kypärän kans vai ilman..?
Kesä on filosofia ja asenne kysymys..varsinkin näillä leveysasteilla ja tähän aikaan vuodesta..
Tankero
07.09.2006 22:24:33
Jaa tollasta lajikokeilua Kantolaan, no perskeles..Jos kaveriksi kelpaa, niin minä oon mukana, sauvat vain pittää hommata. Mennäänkö kypärän kans vai ilman..?

Iliman muuta mennään. Kaksin aina kaunihimpi. Asemanlenkkiä muutaman kerran viikossa.
Varmasti, vissiin.
paice60
07.09.2006 22:25:20
Iliman muuta mennään. Kaksin aina kaunihimpi. Asemanlenkkiä muutaman kerran viikossa.

Onko tää asemanlenkki uusi makkara teillä päin?
Miks´ mä oon täällä?
Tankero
07.09.2006 22:31:48
Onko tää asemanlenkki uusi makkara teillä päin?

Aika vanha. Se on paikallinen muunnos Suomi-makarasta.

Sauvakävely, engl. Dildo-Walking, oli aika rapsakkaa puuhaa. Aion jatkaa lajin harrastamista.
Varmasti, vissiin.
Ukko
08.09.2006 16:36:26

Meinasin kirjoittaa että kaikki muu urheilu, paitse se missä vaaditaan raakaa voimaa, on homojen hommaa, mutta en sitten onneksi viitsinytkään sitä kirjoittaa.
Sertzo S
08.09.2006 16:38:44
Meinasin kirjoittaa että kaikki muu urheilu, paitse se missä vaaditaan raakaa voimaa, on homojen hommaa, mutta en sitten onneksi viitsinytkään sitä kirjoittaa.

Taitaa aika monen liikunta olla tuota oman esinahkan hiplaamista luulen -tai sitten ei.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)