Aihe: Kitaran maalipinnan paikkaus.
1
bynverk
12.11.2003 12:01:27
Kaverini onnistui vahingossa pudottamaan kitarani lattialle aiheuttaen siihen ruman jäljen rungon ala osaan, josta maalia rapisi n. 2 cm levyiseltä alueelta pois. Mietinkin siis, että onko vahinkoa mahdollista paikata jälkeä jollain aineella vai onko edessä hiominen ja maalaaminen ja jos on niin minkälaisia maaleja ja lakkoja olisi hyvä käyttää.
JuSu
12.11.2003 12:05:05
Kaverini onnistui vahingossa pudottamaan kitarani lattialle aiheuttaen siihen ruman jäljen rungon ala osaan, josta maalia rapisi n. 2 cm levyiseltä alueelta pois. Mietinkin siis, että onko vahinkoa mahdollista paikata jälkeä jollain aineella vai onko edessä hiominen ja maalaaminen ja jos on niin minkälaisia maaleja ja lakkoja olisi hyvä käyttää.

Jee, eka kolhu... Helpottiko?

Älä tee mitään. Kolhut on siistejä, tuovat kitaralle karismaa. En lähtisi itse paikkailemaan, usein lopputulos on pahemman näköinen kuin kolhu.

Eli kitara saa olla käytetyn näköinen, se on vaan hienoa.

Mun mielestä.

JuSu
p130
12.11.2003 12:17:11

Kitara on käyttöesine ja käytön jälkiä tulee väistämättä kaikkiin hyviin kitaroihin (joku viitsii soittaa niillä!!!). Anna olla vain, sitten kun siihen tulee toinen naarmu niin se ei enää haittaakaan.

Käytön jäljet on jees!
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
bynverk
12.11.2003 14:14:50
Olisi muutenkin mukava tietää mitä aineita muut "väsääjät" ovat käyttäneet. Edellisestä projektiskeebasta tuli jo melko hyvä, mutta uskon, että paremmilla maaleilla saisi sievempääkin jälkeä.
Imper
12.11.2003 14:56:19

No ei siinä muuta, kun myynti olisi edessä ja olisi mukava paikata tuo halkeama sekä jokunen muukin joita vuosien aikana on tullut. Toki jäljet muuten on ihan muuten hassun hauskoja.

Pöhpöh, anna naarmujen ja kolhujen vaan olla. Ne kuuluu käytettyyn kitaraan ja rokkenrolliin! Seuraava ostajakin vakuuttuu varmasti enemmän kun kitarasta näkee että sillä on tykätty soittaa!:) (Älä nyt mene kitaraasi kuitenkaan mitään reikiä poraileen tai katukivetyksiin hakkaamaan!)
Everyone is a per-son
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)