Aihe: Marshall TSL60 + Jekyll & Hyde
1
Ole
07.09.2006 12:35:43
Nyt olisi vinkit ja mielipiteet tarpeen.
Käytössä siis lueteltuna kitarasta vahvistimeen:
Les Paul (saymor duncan distortion mayhemm mikeillä) -> Cry Baby Wah -> Visual Sound Jekyll & Hyde -> Boss Me-33 (käytännössä vain virittämiseen ja delayhin/tremoloon)
Olen hyvin tyytyväinen komppisoundiini kun ajan Marsua puhtaalla kanavalla ja Hyde (distortion) päällä, mutta millä ilveellä saisin buustattua soolojen ajaksi äänen voimakkuutta ja gainia ja toisaalta myös sustainia? Jos laitan Jekyllin overdrivekanavan päälle niin alkaa melkoinen ulina ja soundi menee aika puuroksi..
Onko tuo Jekyll & Hyde tarkoitettu käytettäväksi buustina vahvistimen omien särökanavien päälle vai kuinka? Siis tietenkihän se on makuasia, mutta mitenkä teidän kokemusten perusteella on paras vaihtoehto? :)
Jäärä
07.09.2006 13:01:14 (muokattu 07.09.2006 13:01:50)
Itse käytän tota pedaalia Carvinin clean-kanavan päälle pelkästään. Siinä overdrive puolella ei mulla ole sitä "säröä" kovinkaan paljoa, enemmän pelailen sen overdrive puolen volume-nappulan kanssa. Kitarana pääasiassa strato vakiomikeillä. Tuloksena soundi on siinä kierron rajamailla ja sustainia piisaa vaikka miten, kun vaan ettii hyvän paikan kajarien edestä. Kohisee jonkun verran, muttei kuulu enää bändisiton alta häiritsevästi.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)