Jormaz 06.09.2006 16:55:03 | |
---|
Kävin Wienissä kattomassa toista kertaa Queen laser shown jossa oli mm. surround-miksaus Bohemian Rhapsodysta. Perse meinas tippua. |
Bicycle race on uskomaton biisi. Ootteko muuten koskaan miettiny sellasta juttua että, jos satttusitte tekeen Bohemian rhapsodyn (olettaen että sitä ei ois vielä tehty) tuntus aika hassulta kävellä bändikämpälle ja sanoa jätkille: "Okei, mulla ois tämmönen biisi......" kuvitelkaa itsenne opettamassa niitä kohtia muille, visio olis äärimmäisen tarkka jokaista "mamma mia let me go"-kohtaa myöten. Huh Huh! ...voin kuvitella esim. Angus Youngin tuomassa tuota biisä ACDCn treeneihin, jätkillä lentäisi Fosterssit pitkälle....mutta Queenin siihenastiseen musiikilliseen historiaan nähden BoRhap- tyylinen veto oli enemmänkin jatkumoa kun kurkkaa esim. II- levylta vaikkapa March of the Black Queen....sääli oli että herroilta tuollainen osasto sittemmin hiipui saadakseen joutsenlaulunsa Innuendossa.... |
Mustikkamuffinssi 07.09.2006 18:03:13 | |
---|
Kakkos parvi, istumapaikkaa en muista. Näki kyllä hyvin. Ok. Mä olin ykkösparvella. Lavalta katsottuna vasemmalla. "Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää."
kalamies#45 >-)))> |
Jeepster 09.09.2006 12:45:53 | |
---|
Queenia Teemalta kasista eteenpäin. Rockin klassikkolevyt, Queen Budapestissa 1986 ja Queen: Mestarien paluu. Ain't no square in my corkscrew hair. |
Jackie 09.09.2006 13:44:33 | |
---|
When I woke up, mom and dad are rolling on the couch.
Rolling numbers, rock and rolling, got my Kiss records out. |
C 09.09.2006 14:21:12 | |
---|
Heavy on kaunista ja melodista musiikkia. - General Njassa |
RocknRoll 09.09.2006 21:22:43 | |
---|
Mitä vittua, onko Queen oikeasti näin hyvä? Siis tarkoitan tätä Budabestin keikkaa joka on nyt näköradiossa. Pitääpi ottaa parempaan tarkasteluun kyseinen orkesteri. |
rheinone 09.09.2006 23:41:17 | |
---|
God save the Queen! All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
kk80 10.09.2006 07:09:16 | |
---|
Mitä vittua, onko Queen oikeasti näin hyvä? Ei, se on (tai oli) parempi. Magic kiertueen konsertit ovat hyviä, mutta itse pidän enemmän vanhemmasta materiaalista. Esim. Live At The Bowl DVD:llä soitanta on vieläkin tiukempaa. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
rheinone 10.09.2006 15:03:16 | |
---|
Ei, se on (tai oli) parempi. Magic kiertueen konsertit ovat hyviä, mutta itse pidän enemmän vanhemmasta materiaalista. Esim. Live At The Bowl DVD:llä soitanta on vieläkin tiukempaa. Aivan. Toi Magic oli musiikillisesti Queenin koko historian ehkä löperöintä aikaa, mutta silti lavalla irtos noinkin kompakti setti, ja loistavalla meiningillä. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
C 11.09.2006 13:11:55 | |
---|
Aivan. Toi Magic oli musiikillisesti Queenin koko historian ehkä löperöintä aikaa, mutta silti lavalla irtos noinkin kompakti setti, ja loistavalla meiningillä. Löperöintä? One Vision, A kind of magic, Who wants to live forever, Friends will be friends... ? Itse olisin halunnut nähdä Queenin joko 70-luvun puolivälin kieppeillä tai sitten juuri Magic-kiertueella. Tai no, koska vaan... Heavy on kaunista ja melodista musiikkia. - General Njassa |
kk80 11.09.2006 13:23:02 | |
---|
Löperöintä? One Vision, A kind of magic, Who wants to live forever, Friends will be friends... ? A Kind Of Magic, Friend Will Be Friends, Radio GaGa, 50-luku sikermä edustavat ainakin itselleni "löperöintä" Queenia. Hienoja biisejä, mutta jos olisi mahdollisuus niin The Game, Somebody To Love, Dragon Attack, Bicycle Race tms. ajaisivat näiden biisien ohi. Who Wants To Life Forever toimii levyllä kuin kello, mutta livenä toteutus on jäänyt vähän hengettömäksi. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
rheinone 11.09.2006 13:28:56 | |
---|
Löperöintä? One Vision, A kind of magic, Who wants to live forever, Friends will be friends... ? Niin, löperöintä. Luen myös edellisen levyn tuohon aikakauteen: A Kind Of Magic, Radio Ga Ga, I Want To Break Free ja kauheet kasarikuteet. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Brian May jr. 11.09.2006 15:16:41 | |
---|
Ei, se on (tai oli) parempi. Magic kiertueen konsertit ovat hyviä, mutta itse pidän enemmän vanhemmasta materiaalista. Esim. Live At The Bowl DVD:llä soitanta on vieläkin tiukempaa. Aijaha, no ilmeisesti pitää kyseinen DVD sitten ostaa, mun mielestä Budapest nääs oli tajuttoman kova :D hyvä vaan jos löytyy vielä parempaa. Vettä! |
C 11.09.2006 15:39:29 | |
---|
Works on Works ja Magic on Magic... ;) One Vision on keikan avausbiisinä introineen aivan mieletön. Who wants to live forever taas herkistää aina, olen joidenkin kuullut sitä Queenin kauneimmaksi biisiksikin sanoneen. A kind of magic poppisbiisinä videoineen rullaa hauskasti sisältäen mahtipontista melodiaa ja klassista Brian May -kitarointia. Livenä vähän rokahtavampana toimii vielä paremmin. Friends will be friends on vähän lälly, mutta toimii mukavasti medleyssä we will rock youn ja we are the championsin välissä. Mun mielestä nämä ovat ihan klassista Queen-kamaa ja onnistuvat esittelemään bändin myös 80-luvulla vakuuttavasti, johon kaikki 70-luvun orkesterit eivät suinkaan pystyneet. Vaikka levyn tuntemattomammat biisit latistavat hieman kokonaisuutta, näytti Magic (Ja Works) Queenin voiman ainakin paremmin kuin Hot Space ja Flash Gordon. Heavy on kaunista ja melodista musiikkia. - General Njassa |
Jackie 12.09.2006 13:06:28 | |
---|
Cdonilla näyttää olevan uus dvd. Live in Japan 1985. Pakko hankinta ainaki miulle. When I woke up, mom and dad are rolling on the couch.
Rolling numbers, rock and rolling, got my Kiss records out. |
pee 13.09.2006 12:42:41 | |
---|
Niin, löperöintä. Luen myös edellisen levyn tuohon aikakauteen: A Kind Of Magic, Radio Ga Ga, I Want To Break Free ja kauheet kasarikuteet. ....Hot Space....jos et ole tutustunut älä edes vaivaudu muutakuin vaivautumismielessä---- |
kk80 13.09.2006 13:13:22 | |
---|
....Hot Space....jos et ole tutustunut älä edes vaivaudu muutakuin vaivautumismielessä---- Itse olen sitä mieltä että Hot Space on yksi länsimaisen musiikkihistorian rohkeimmista levyistä. Reisille meni, mutta pokeria & pelemerkkejä vaaditaan roppakaupalla kuin noin radikaalisti uskalletaan kääntää hyvin kurssillansa olevan aluksen kelkka. Musiikillisesti levy ei kuitenkaan ole ihan sysimusta: Under Pressure loistaa, Put Out The Fire on rullaa riffillänsä, BackChat sisältää hoopon rumpu -ja mahtavan kitarasoolon... Lieneekö Body Language ainoa singlelohkaisu jota Queen ei IKINÄ soittanut livenä. Vuoden 86 -jälkeisiä singlejä ei tietenkään lasketa mukaan... Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
leka 13.09.2006 13:19:09 | |
---|
Hot Spacen kakkospuoli on ihan kelpo tavaraa. Ja minulle putoaa myös Flash Gordon -soundtrack. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt allekirjoitus! |
SirElwood 13.09.2006 14:40:26 (muokattu 13.09.2006 14:40:42) | |
---|
Ei se Hot Space turha ole. Biisit rullaa livenä kuitenkin hiton hyvin (tsekatkaa se live at bowl). Esim. Stay in Power on oikein oivallinen siinä. Oivallinen... Paskat. Hemmetin timakka. |