koera 06.09.2006 11:35:16 | |
---|
|
hemmo 06.09.2006 11:38:09 | |
---|
Munsta toi on jonkun 70-luvun japsiritsan kaula, jonka joku on itse tehnyt nauhattomaksi. Body vaikuttaa kotitekoiselta. Hinta-arvioni on 99 euroa. "Nielin siinä kyyneleitä, vie vittu muijakin vielä, stnan kikolo." - sirdickyj |
rattledad 06.09.2006 11:59:09 | |
---|
Muistan ariassa olleen aikoinaan tuollaiset jazz-bassomikit joiden kiinnitysruuvit on mikin päissä eikä niinkuin tavallisissa j-mikeissä. |
hollstro 06.09.2006 12:01:56 | |
---|
Munsta toi on jonkun 70-luvun japsiritsan kaula, jonka joku on itse tehnyt nauhattomaksi. Body vaikuttaa kotitekoiselta. Hinta-arvioni on 99 euroa. Samaa mieltä soittimesta. Aria tulee kaulasta mieleen, Ibanezkin voisi olla. Virittimet on vaihdettu. Oisitko muuten markka-aikana tarjonnut melkien 600? |
hemmo 06.09.2006 12:02:47 | |
---|
Oisitko muuten markka-aikana tarjonnut melkien 600? En, vaan 2 tuoppia tai 50 markkaa. "Nielin siinä kyyneleitä, vie vittu muijakin vielä, stnan kikolo." - sirdickyj |
Karlsson 06.09.2006 12:03:52 | |
---|
Muistan ariassa olleen aikoinaan tuollaiset jazz-bassomikit joiden kiinnitysruuvit on mikin päissä eikä niinkuin tavallisissa j-mikeissä. Kaula on hyvin samannäköinen kuin aikaisemmin omistamassani Arian jazzbassossa. Samoin kyseinen basso omasi tuommoisen "steel adjustable neck" -tekstin kaulan kiinnityslevyssä. "Mie kun teen jotain niin oon se ehdoton keskipiste jota pitää kattella. Sinä meet lavalle metästelemään narttuja taidoillas. Mikäs siinä, eri lähtökohta." -Ngli |
Jahans, minullapa oli aikoinaan 80-luvulla Arian Jazz-bassokopio. Jossain soittelujen vaiheessa kyllästyin kaulan kuluneisiin nauhoihin ja kielten räminään. Kun oli muutenkin jonkinlainen Police-/Sting-diggailu menossa, niin revinpä nauhat pois - samassa yhteydessä hävisi bodysta alkuperäinen sunburst-lakkaus ja Aria-logo lavasta. Sittenpä liruttelin nauhattomalla naturalilla vuoden pari ennen kuin myin kapistuksen kaverilleni ja läksin inttiin. Jälkiviisaasti ajatellen olisi kannattanut uusia ne nauhat, basso oli kuitenkin kopioksi ihan hyvä. Mutta paljonkos sitä 17-vuotiaana osaa harkita... JOS tuo basso on se sama, niin bodyyn on pistetty uutta lakkaa (YÖK!), alkuperäinen punainen pleksi on laitettu kierrätykseen ja virittimet on vaihdettu...ulkomuodosta päätellen huonompiin. Alkuperäiset olivat ne norsunkorvat, jotka minulla toimivat vielä hyvin. Huutonetissä oli pari kuukautta sitten tarjolla samanlainen ja saman ikäinen Arian Jazzari sunburst-värillä ja nauhoilla. Harkitsin ostamista ihan tunnesyistä, mutta hinta taisi kiivetä niin paljon yli 200 euron, että jätinpä sikseen. Mutta kuten sanottu, hyvä kopsu sinänsä! |