?? Onko floikassa enää mitään järkeä (kärjistetysti), jos ei voi kammeta ylöspäin? Pitäähän se edelleen voimakkaassa kammetuksessa (alaspäin) parhaiten vireen, joten kai siinä on järkeä. Ite en ainakaan tule kammenneeksi koskaan ylöspäin, vaikka se kitaran puolesta olisikin mahdollista. Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
McNulty 07.09.2006 11:53:14 | |
---|
?? Onko floikassa enää mitään järkeä (kärjistetysti), jos ei voi kammeta ylöspäin? Pitää kysyä Halenin pojalta. These pretzels are making me thirsty! Ten soldiers wisely led will leave a hundred without a head. |
rosberg 07.09.2006 15:02:13 | |
---|
ei helvetti! onko se niin, että sitä ei saa vedettyä ylöspäin. sehän on sama kuin saisi ajaa autolla vain parittomina päivinä. elämä voittaa! |
Invader 07.09.2006 15:58:47 | |
---|
Mä oon ollut siinä käsityksessä että se upottamaton talla on ihan yhtälailla kelluva kuin upotettukin. Sitä pystyy kiskomaan ylöspäinkin muttei niin paljoa kuin upotettua. Tai sitten ei.. |
ollikainen 07.09.2006 16:36:11 (muokattu 07.09.2006 16:36:41) | |
---|
Pitää kysyä Dimebagilta Herrallahan oli ensimmäisissä Deaneissaan just tommonen floikkasysteemi, oli vaan säätänyt kelluvaksi tai jotain. I like big butts, and i cannot lie! |
LamaAjanElvis 07.09.2006 16:50:44 | |
---|
Kai sitä pystyy vetämään ylös, jos kerta vintagellakin onnistuu. Olipa kerran karvainen Norjalaisbändi vuonoilta. Ne soitti 5 oktaavia alavireessä ja kuulosti ihan huonoilta. Sormet lähtee soundista. |
darrell 07.09.2006 20:00:19 | |
---|
... vaan säätänyt kelluvaksi tai jotain. Sekin on aika rajallinen menetelmä. Aikoinaan floikkakitarasta sorvasin puut tieltä pois, että kampi nousi ylös kunnolla. Mielestäni koko floikan idea on siinä, että sillä onnistuu tarvittaessa extremekampeaminenkin molempiin suuntiin. Herrasmieskammet on erikseen. |
rosberg 08.09.2006 09:34:48 | |
---|
mä oon tollasta kokeillut, mutta pitää kokeilla uudestaan raskaalla kädellä! elämä voittaa! |