Jani The Rock 06.09.2006 23:15:24 | |
---|
Kyllä sitä nyt joka lyyrikon pitää ainakin yksi häävalssin täyte rustata, perkele! Tässä siis oma kontribuutioni. Ja tätä saa sitten hoilata kaikissa naimajuhlissa ihan teostovapaasti! Yllätysten häät Siitä on jo vuoden päivät kun me erottiin. Ja tänään sä oot menossa naimisiin. Silloin kun mut heitit pihalle, mulle sattui jäämään sun avaimet. Nytpä otan ja järjestän parhaat bileet koko elämän. Sun hääpäivä jää takuulla kaikkien muistiin. Jostain kaukaa kuulen kolkkeen hääkellojen kun sun talon pihatiellä hiippailen. Avain lukossa rapisee, minä hiljaa luikahdan eteiseen. Mulla on aikaa tunti tai kaks sumplia sun juhlat hauskemmaks. Olen kuin lapsi keskellä kaupan leluhyllyjen. Hääkakku kruunaa parin alkutaipaleen. Se tarvii tietysti myös arvoisensa koristeen. Vieraat takuulla hämmästyy ja iloisesti yllättyy kun mädäntynyt hauen pää kakun keskeltä irvistää. Suu makeaksi vaan, sano silvuplee! Muistatko ne kuvat jotka silloin otettiin kun humalassa meidän mökillä hilluttiin? Sä oot niissä ihan alasti ja se mikä sulla on suussa ei oo banaani. Etpäs voikaan arvata että nyt oon niistä suurennokset teettänyt! Ne liimaan kollaasiksi seinään teidän olkkarin. Samppanjat on laitettu säilöön viileään. Illan mittaan niistä innokkaasti ryypätään. Kun samppakaljaa kumoaa, alkaa aivan takuulla pissattaa. Kun häävieras pujahtaa vessaan keventämään lastiaan, mä kurkkaan pöntöstä ja huudan: Tättärää! Juhlahuone hääparia valmiina odottaa. Päivä yllätysten on vasta aluillaan. Mutta ehkäpä vielä voisinkin hirttäytyä kattoon makkarin? Oi hääyötä ihanaa - ex-mieskin mukana roikkua saa! Taivaan tähdet kaiken valaisee loisteellaan. "Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner |
Tämä on kyl aivan saatanan kova teksti, tykkään! Ei mul muuta moro. musiikki on ku paskantamine |
Jani The Rock 07.09.2006 00:54:36 | |
---|
Tämä on kyl aivan saatanan kova teksti, tykkään! Ei mul muuta moro. No mutta sehän riittää. Terve vaan! "Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner |
aikavaikea 07.09.2006 06:51:00 | |
---|
No voi helmetti! Aivan ihqdaa, harmi kun ne pikkusysterin häät oli jo juhannuksena. On tämä vallan mainio sanoitus, kiitos ensimmäisen hymyn tuomisesta väsyneeseen työaamuun. Koska diggaan itseäni, on suuri voima sisässäni. Olen itseeni mielistynyt, enkä vielä itseeni oo pettynyt. |
JCM 07.09.2006 09:10:40 | |
---|
No hohhohhoh! Perkele haluan jonku häihin missä tuota lauletaan!! Repesin aika huolella, mahtavaa! |
jussiohman 07.09.2006 10:20:30 | |
---|
Helevetin kova! Tahtoisimpa kuulla tämän tekstin pirullisella Jarkko Martikaisen äänellä tulkittuna. Mitä nyt pari kohtaa oli hivenen kömpelöitä kuten tuo "ei ollut banaani" jne.. Mutta annan 9½ Hetken kestää elämä, sekin synkkä ja ikävä |
kalakukko 07.09.2006 16:04:29 | |
---|
Hohoh! Hyvää settiä! Kun häävieras pujahtaa vessaan keventämään lastiaan, mä kurkkaan pöntöstä ja huudan: Tättärää! Tää oli kyllä aika ylläri =D Mutta ehkäpä vielä voisinkin hirttäytyä kattoon makkarin? Oi hääyötä ihanaa - ex-mieskin mukana roikkua saa! REPSLOL HEHHA HEHHA :D Huh huh. Justo Almario ,,/ |
Jenka 07.09.2006 18:48:58 | |
---|
Tänne vielä että aivan mieletön. |
Jani The Rock 07.09.2006 18:59:36 | |
---|
Dängjuu, dängjuu! Pahoittelen aiheuttamiani repeämisiä yms. ruumiinvammoja. The devil made me do it! "Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner |
tatta 10.09.2006 19:21:43 | |
---|
Sinä teit sen taas !!!! :) Loistavaa settiä :) Sitten joskus kun sata vuotiaana menen "naimiasiin" iso-iso-isoäitini koin kuseksimassa keltavalkoisessa hamppu mekossa, saat luvan olla hengissä mukana ja lurittaa tämän veisun papin sammuessa ehtoolisviini ämpäriiin. honor! :) Tatta the orginal Grazy Mama,
working center parturi- kampaamo pandoora(n luotilipas). Panokset kovenee.... |
Jani The Rock 10.09.2006 19:23:35 | |
---|
Sinä teit sen taas !!!! :) Loistavaa settiä :) Sitten joskus kun sata vuotiaana menen "naimiasiin" iso-iso-isoäitini koin kuseksimassa keltavalkoisessa hamppu mekossa, saat luvan olla hengissä mukana ja lurittaa tämän veisun papin sammuessa ehtoolisviini ämpäriiin. honor! :) Kiitos! Täten lupaan olla paikalla vihkiäisissäsi, vieläpä paremmassa puvussani. "Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner |
elais 14.09.2006 13:43:22 (muokattu 15.09.2006 15:52:50) | |
---|
Muistatko ne kuvat jotka silloin otettiin kun humalassa meidän mökillä hilluttiin? Sä oot niissä ihan alasti ja se mikä sulla on suussa ei oo banaani. Etpäs voikaan arvata että nyt oon niistä suurennokset teettänyt! Samppanjat on laitettu säilöön viileään. Illan mittaan niistä innokkaasti ryypätään. Kun samppakaljaa kumoaa, alkaa aivan takuulla pissattaa. Kun häävieras pujahtaa vessaan keventämään lastiaan, mä kurkkaan pöntöstä ja huudan: Tättärää! Hihii!! "Etpäs voikkaan arvata että nyt...Oon niistä suurennokset teettänyt!" Totaalinen hajoaminen kohtasi minut vessanpönttösessiossa. Hilpeää sanoitusta taas, kannatti tulla lyriikka-aluuelle kärkkymään tekstejä. Mutta laitetaas miinustakin: avaimien jäämiseen olisi voinut keksiä jotain hassua, tuo "ohoh! mulle jäi sen avaimet"-juttu oli aika hörpäke (mietis mitä sekin tarkoittaa). Ehkä jokin "bwahaa, tein itselleni kopion sen avaimista" olisi toiminut paremmin. Biisin heppuhan oli aika kälmi, joten moinen olisi toiminut laulussa varmasti. |