wavehouse 12.11.2003 04:29:28 | |
---|
Olin tossa katsomassa ton ekan ti keikan. Perkele että engelsmanni veneentappi miksaaja. Vai voiko sitä edes miksaajaks sanoa veti lujaa. Sama koski myös SKIN lämppäriä. Robbien miksaaja veti särölle esim. Itse solistin mikin koko ajan. Soudi balanceineen mielestäni oli paska. Tilkeet ja vermeen on maailman parasta mitä rahalla saa mitä tuollakin oli. Eikö noi ulkomaan pellet osaa oikeesti miksata?? |
VÄKIPÄÄ 12.11.2003 06:46:31 | |
---|
Mielenkiintoista! Päähänpotkittujen asialla jo vuodesta 1981! |
Karlsson 12.11.2003 07:57:30 | |
---|
Eikö noi ulkomaan pellet osaa oikeesti miksata?? No, oishan sinne nyt pitänyt saada joku kotimainen kuulonsa menettänyt hevari miksaamaan ja säätämään "maailman parasta" rumpusoundia viideksi tunniksi. "Ai solistin mikin tsekkaus?" (kääntää kanavan päälle) "No, nyt." "Zpiu..Zwängngng.. viuiuiungng..Sprääängngn!" -Sam soittaa sitariaan |
Onko sillä mitään väliä ? Eikös Robbieta vaan kattella...? :-) Koskaan ei ole myöhäistä......soittaa rokkia ... |
Lennu 12.11.2003 10:44:21 | |
---|
Onko sillä mitään väliä ? Eikös Robbieta vaan kattella...? :-) Kyl mää mielummin sitä vaan kuuntelen. Ommeinaa aika epeli laulaan. Ces chaussettes sont ã vous? |
Fuzzy Boner 12.11.2003 10:57:06 | |
---|
Olin tossa katsomassa ton ekan ti keikan. Perkele että engelsmanni veneentappi miksaaja. Vai voiko sitä edes miksaajaks sanoa veti lujaa. Sama koski myös SKIN lämppäriä. Robbien miksaaja veti särölle esim. Itse solistin mikin koko ajan. Soudi balanceineen mielestäni oli paska. Tilkeet ja vermeen on maailman parasta mitä rahalla saa mitä tuollakin oli. Eikö noi ulkomaan pellet osaa oikeesti miksata?? Mua taas ei soundi häirinny yhtään, paitsi alussa oli vähän hakemista.. Keikka oli mielestäni pirun kova! Robbie laulo hienosti ja se bändi.... :D!!! "I SAY ASS, YOU SAY HOLE, ASS --HOLEEEE, ASS-- HOLEEEE!!!" -Hienoa yleisön huudatusta. Sit se sano että 98 prosenttia teistä lähtee tyytyväisenä ja fiiliksissä kotiin...ja loput 2%: FUCK OFF!! ´Wavehouse tais kuulua noihin 2%. Mitä pidempi varsi, sitä himmeempi lamppu |
PomppoK 12.11.2003 11:55:40 | |
---|
Robbie on kovin jätkä! Harva nousee teinihelvetin raunioista enää tuollaiseks showmieheks. Ja kohtis hyvin se laulunsakin luikauttaa eikä biisimateriaalikaan sieltä huonoimmasta päästä ole, joskaan ei kirkkainta kärkeäkään hätyyttele imo. Olis hieno päästä itsekin joskus keikalla katsoon kuinka homma toimii todellisessa tilanteessa. Kavereiltani olen kuullut vain kehuja, kun Roskildessa joskus näkivät. Justin Timberlake taisi joskus varsin ahkeraan julistaa pyrkivänsä uudeksi 'Robbieksi' ja ehkä tekee sitä vieläkin, mutta... huh huh. Kova äijä, kova äijä... "Pitäkää irstaita juhlianne ja tanssikaa." |
D-Kay 12.11.2003 12:43:28 | |
---|
Robbie on kovin jätkä! Harva nousee teinihelvetin raunioista enää tuollaiseks showmieheks. Jaa, minä tykkäsin enemmän Take Thatista :) Justin Timberlake taisi joskus varsin ahkeraan julistaa pyrkivänsä uudeksi 'Robbieksi' ja ehkä tekee sitä vieläkin, mutta.. Justinia on ainakin tituleerattu uudeksi Michael Jacksoniksi. Olisko ollu peräti niin, että Justifiedin biisejä oli alunperin tarjottu Jacksonille. Pirun kova ainakin tuo Justified. MYYDÄÄN: Jackson hevikeppi, Halvalla! |
RawknRawl 12.11.2003 13:12:39 | |
---|
No huhhuh ja herätys. Kuka tahansa voi hypätä järveen. |
Leikari 12.11.2003 13:38:19 | |
---|
hyi ...tana - h...o s..aa |
M.i.k.key 12.11.2003 14:54:30 | |
---|
Keikka oli mielestäni pirun kova! Robbie laulo hienosti ja se bändi.... :D!!! Mahtavaa kuulla että ovat vedossa. Itse menen keskiviikon keikalle. Näin Stadionkeikan Ruotsissa viime kesänä ja se ei jättänyt mitään kysyttyvää. Pitää jatkaa huomenissa, tai jo yöllä... |
Nimismies 12.11.2003 17:15:40 | |
---|
Eikö noi ulkomaan pellet osaa oikeesti miksata?? Eikö noi kotimaanpellet osaa oikeesti kirjoittaa äidinkieltään niin että siitä saisi ihminen selvää? Muut M.netin jäsenet ovat vakioita, mutta Mahe ja Turbo ovat muuttujia. - Lähde: MAOL - taulukot. |
Roberto 12.11.2003 18:32:27 | |
---|
Olin tossa katsomassa ton ekan ti keikan. Perkele että engelsmanni veneentappi miksaaja. Vai voiko sitä edes miksaajaks sanoa veti lujaa. Sama koski myös SKIN lämppäriä. Robbien miksaaja veti särölle esim. Itse solistin mikin koko ajan. Soudi balanceineen mielestäni oli paska. Tilkeet ja vermeen on maailman parasta mitä rahalla saa mitä tuollakin oli. Eikö noi ulkomaan pellet osaa oikeesti miksata?? No ei tietenkään. Parhaat miksaajat löytyy tottakai Suomesta, tuosta musiikkikulttuurin sekä teknis-suoritteisen osaamisen luvatusta maasta. Olisit käynyt vähä neuvomassa, kun kerran havaitsit mistä homma kusee. Sehän on hyväksi havaittu tapa vaikuttaa soundiin kesken keikan. |
BGH 12.11.2003 20:08:43 | |
---|
Kentällä oli potikat väännetty yli rankasti, joskin ylempänä toimi kuulemma ihan ok. |
blastoff 12.11.2003 20:25:41 (muokattu 12.11.2003 23:25:37) | |
---|
Missäpäin hallia kuuntelit tuota keikkaa? Tuo Hartwall Areenan "akustiikka" (olihan se siellä?) voi myöskin olla syynä huonoille soundeille. Viimeistä edellisellä Red hot chili peppersien keikalla minulla oli istumapaikka aivan hallin takaosassa ja soundit oli kyllä niin puuroa, että ei voinut muuta kuin ihmetellä miten joillain on pokkaa veloittaa moisesta kärsimyksestä useita kymmeniä euroja... Did you know that if you play New Kids On The Block records backwards... they actually sound better - Bill Hicks |
musa 12.11.2003 23:15:54 | |
---|
Aiheeseen liittymätön kommentti: Harmittaa aivan perkeleesti, etten ollut katsomassa Robbien esitystä. Siinä on kyllä niin lahjakas äijä, että katteeks käy. |
Neljä Ruuvia 13.11.2003 00:18:35 | |
---|
Kävinpä kattomassa tuon keskiviikon keikan ja sehän oli mitä viihdyttävin paitsi että jo SKINin ollessa lavalla tuli pakonomainen tarve ostaa tulpat ,oli se NIIN lujaa: Robbien aikan pitelin sit niitä helvetin earin tapaisia ja soundihan on sit mitä on.Yläpäät ties missä. Muuten ihan kiva mutta kun se on iskelmää niin vähempikin volume ois riittänyt. |
M.i.k.key 13.11.2003 04:41:39 (muokattu 13.11.2003 11:51:43) | |
---|
Edelliseen viitaten, tulihan se ihan vitun lujaa! Mutta rokkia pitää soittaa lujaa, ei tuo ollut iskelmää... Bändi osasi kappaleet eikä solisti esittänyt hulluja elkeitä ja kääntänyt rumpukomppeja ja laulanut kitarasooloja kitaristin korvaan... Sitä tekee iskelmän kuningas ;) Robbie on popin kuningas. Soundi oli mulle aivan riittävän hyvä. En lähtisi piipittämään sen tasosta, ainut kritiikki miksaajalle oli loistavan 6-henkisen torvisektion läheskuulumattomuus. Kyllähän kuuli että Robin ääni on jo maassa mutta mikäs siinä on 10000 tuuraajaa laulattaessa. Bändi oli kyllä vitun kova. Suosittelen lämpimästi jo Tukholman stadionkeikan nähneenä pian julkaistavan LiveDVDn ostamista. Ainakin amazonissa julkaisupäivä 24.11 eli varmasti Suomen Anttiloissa samoihin aikoihin. Lisää tämmöisiä viihdyttäjiä |
Fuzzy Boner 13.11.2003 11:50:52 | |
---|
Edelliseen viitaten, tulihan se ihan vitun lujaa! Mutta rokkia pitää soittaa lujaa, ei tuo ollut iskelmää... Bändi osasi kappaleet eikä solisti esittänyt hulluja elkeitä ja kääntänyt rumpukomppeja ja laulanut kitarasooloja kitaristin korvaan... Sitä tekee iskelmän kuningas ;) Robbie on popin kuningas. Soundi oli mulle aivan riittävän hyvä. En lähtisi piipittämään sen tasosta, ainut kritiikki miksaajalle oli loistavan 6-henkisen torvisektion läheskuulumattomuus. Kyllähän kuuli että Robin ääni on jo maassa mutta mikäs siinä on 10000 tuuraajaa laulattaessa. Bändi oli kyllä vitun kova. Suosittelen lämpimästi jo Tukholman stadionkeikan nähneenä pian julkaistavan LiveDVDn ostamista. Ainakin amazonissa julkaisupäivä 24.11 eli varmasti Suomen Anttiloissa samoihin aikoihin. Tämmöisiä viihdyttäjiä kaivataan lisää tämän päivän MTV-tyyppien joukkoon! HYVÄ PUHE Mitä pidempi varsi, sitä himmeempi lamppu |
Neljä Ruuvia 14.11.2003 00:06:52 | |
---|
Edelliseen viitaten, tulihan se ihan vitun lujaa! Mutta rokkia pitää soittaa lujaa, ei tuo ollut iskelmää... Bändi osasi kappaleet eikä solisti esittänyt hulluja elkeitä ja kääntänyt rumpukomppeja ja laulanut kitarasooloja kitaristin korvaan... Sitä tekee iskelmän kuningas ;) Robbie on popin kuningas! Dilemma? Double edged sword? Rokkia pitää soitta lujaa,Robbie on popin kuningas? |