Aihe: uutta sähkökitaraa etsimässä.
1 2 3
Muuki
04.09.2006 22:33:12
Budjekti 450€, sillä pitäis saada kitara. Mitä suosittelisitte?

Riippuu minkä tyylistä mosaiikki soitat.
Europe on maailman paras bändi.
Secreterial
04.09.2006 22:37:30 (muokattu 04.09.2006 22:48:13)
Eniten heavy metallia soittelen...Joitain Jacksoneja olen katsellutkin jo. Myös ESP:n kitarat ovat tässä hyviä vaihtoehtoja.

* Mieluiten melko näyttävä kitara olisi hakusessa. Eli jonkinlainen "hevikirves" se varmaankin tulee olemaan...

Edit. Jackson Rx-10 kitaraa olen käynyt soittamassa ja se lähtisi hintaan 430€
slowfinger
04.09.2006 22:43:56
Eniten heavy metallia soittelen...Joitain Jacksoneja olen katsellutkin jo. Myös ESP:n kitarat ovat tässä hyviä vaihtoehtoja.

* Mieluiten melko näyttävä kitara olisi hakusessa. Eli jonkinlainen "hevikirves" se varmaankin tulee olemaan...

Esp:tä tuoskin tuohon hintaan irtoaa. Kannattaa katsastaa tässä topicissa edellä mainittuja ibanezeja, käytettynä ja uutena.
C:stä...
duc
05.09.2006 11:31:50
Minäpäs käytän myös tätä ketjua mielipiteiden kyselyyn...

Olen ajatellut halpaa stratoa kakkoskitaraksi, ja mielellään juuri Fenderin valmistama. Lite ash on ainakin kohtalaisen hienon näköinen, siinä on hyvän tuntuinen kaula, ja mikit näyttäisivät olevan laatukamaa, mutta onko tuossa muuten sitten laadussa niin paljon vikaa että kannattaisi ennemmin joku toinen ostaa? Potikat ja virityskoneisto lienevät ainakin huonoja, mutta potikathan voi vaihtaa jos liikaa elämöivät, ja vire varmaan pysyy tarpeeksi hyvin jos ei kammen kanssa heilu.

Tällänenhan arvostelu olisi olemassa, mutta jos muiden mielipiteitä vielä sais:
http://muusikoiden.net/artikkelit/artikkeli.php?id=572
siiiiiiiiiibo
06.09.2006 19:46:49
kiitos kaikille ketkä on auttanut minua tässä kitaran hankinnassa...
elikkä nyt on suositeltu

ibanez RG321
yamaha pacifica 412VOVS

olisiko vielä muita hyviä kitaroita tuosta 300-400e hintaluokasta?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)