Tämmöiseen törmäsin: http://www.messmetal.net/ En ole ennen kuullutkaan koko pumpusta, mutta kylläpä nyt kolahti heti kerralla. Bändissä vaikuttaa ihan tuttuja nimiä, Tommi Salmela, Jari Kainulainen, Elias Viljanen ja Atte Sarkima. Uusi EP on nyt tilattavissa tuolta sivuilta ja biisinäytteet kuunneltuani olen kyllä melko vakuuttunut, Salmelan ääni käy tuon tyyppiseen runttaukseen hemmetin hyvin. Ei paskempaa, ei laisinkaan. Onko muille tämä bändi yhtä uusi tuttavuus, kuin mulle? "En tiedä mitä tahtoisin. Tiedän, etten siihen silti tyytyisi. Jos kaiken kauniin saisinkin, kauneus minuun kauneutensa tuhlaisi." - Marko Annala |
Kukkis 77 06.09.2006 22:56:05 | |
---|
Tämmöiseen törmäsin: http://www.messmetal.net/ Onko muille tämä bändi yhtä uusi tuttavuus, kuin mulle? No tänään minäkin ekaa kertaa kuuntelin. Ei nyt kertakuulemalta ihan täysin uponnut. Mieleen kylläkin punkesi BLS välillä aika lailla. Joka tietysti on hyvä asia. Mutta pitää tätä diggailla hieman lisää, josko se siitä lähtisi. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki |
anzabar 07.09.2006 10:40:02 | |
---|
Onko muille tämä bändi yhtä uusi tuttavuus, kuin mulle? Eihän tää pumppu kai oo ollu olemassakaan ihan hirmu kauaa, joten suhteellisen uus tuttavuus kaikille varmasti. Erittäin hyvältä kuulostaa kyllä. On noita biisejä tullut aina tasaisen väliajoin kuunneltua tuolta kotisivuilta. EP on hankinnassa kyllä ehdottomasti. Tuolta löytyy demolished by fire kokonaisena: http://profile.myspace.com/index.cf … .viewprofile&friendid=102127705 |
Cocktus 07.09.2006 13:57:28 | |
---|
Tämä on vissiin se bändi mistä Kainulainen joskus selitti Soundissa sen jälkeen kun häippäs Stratoista. Kertoi muistaakseni että vaikutteita Panteralta on luvassa. Täytyypi siis tsekata kun kotiin pääsen. Far Beyond Metal! |
kid ego 07.09.2006 14:28:05 | |
---|
Diggailin kyllä. Äijät osaavat hommansa. Palomieheksi olet kyllä kelpo jantteri / Melkein kuin viidakon kissaeläin / Mutta sano mulle, helkkari / Pitäiskö ostaa isompi radio -Tempura Tapahtuipa kerran Miitissä (Saatavilla osat 1-3). |
Valdemar 07.09.2006 15:02:21 | |
---|
Hyvä meno. We had no mother, so we're taking turns in being her |
Mimi 07.09.2006 17:53:51 | |
---|
Eihän tää pumppu kai oo ollu olemassakaan ihan hirmu kauaa, joten suhteellisen uus tuttavuus kaikille varmasti. Sivuilla lukee että vuonna 2001 on pistetty alunperin kasaan, mutta ollut vähän jäissä siinä välillä... Tuple ja Viljanen olleet poppoossa vasta vuodesta 2005... "En tiedä mitä tahtoisin. Tiedän, etten siihen silti tyytyisi. Jos kaiken kauniin saisinkin, kauneus minuun kauneutensa tuhlaisi." - Marko Annala |
marx 07.09.2006 20:25:19 | |
---|
Persettä seinään |
Deathrace King 23.09.2006 16:36:59 | |
---|
Ihan hyvän kuulonen tuo myspacessa jaossa oleva biisi, mutta että 15€ viiden biisin EP:stä!!! Silkkaa riistoa sanon minä. M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net |
H.I.K. 23.09.2006 17:25:28 | |
---|
Sisältää postitus kulut huom! |
Master of Disguise 23.09.2006 17:33:40 | |
---|
Ihan mukavan kuulosta kamaa. |
Mimi 23.09.2006 17:36:27 | |
---|
Ihan hyvän kuulonen tuo myspacessa jaossa oleva biisi, mutta että 15€ viiden biisin EP:stä!!! Silkkaa riistoa sanon minä. Kallis oli, mutta silti sorruin ostamaan. Postiennakolla lähettävät ja toimitus oli tosi nopea, samana iltana tilauksesta tuli vahvistusmeili, että laittavat seuraavana päivänä postiin.... En pettynyt, on se ihan helvetin kova lätty... "En tiedä mitä tahtoisin. Tiedän, etten siihen silti tyytyisi. Jos kaiken kauniin saisinkin, kauneus minuun kauneutensa tuhlaisi." - Marko Annala |
Deathrace King 23.09.2006 18:25:16 | |
---|
Sisältää postitus kulut huom! No oho! :D Katellaan sit uusiks, ku täyspitkää on tulilla. Irtoo varmaan about samaan hintaan jostain nettikaupasta. Täähän on vaan meikäläisen mielipide, mutta minusta demon hinta saa olla maks. 5€ ja EP:n hinta maks. 10€ oli musiikki sitten miten hyvää tahansa. M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net |
Mimi 23.09.2006 19:03:18 | |
---|
No oho! :D Katellaan sit uusiks, ku täyspitkää on tulilla. Irtoo varmaan about samaan hintaan jostain nettikaupasta. Täähän on vaan meikäläisen mielipide, mutta minusta demon hinta saa olla maks. 5€ ja EP:n hinta maks. 10€ oli musiikki sitten miten hyvää tahansa. Kymppihän tuolle jääkin hinnaksi, kun postarit miinustaa. Mutta kyllähän se kirpaisi. Pätkääkään ei kaduta silti. On sitä turhempiakin ostettu, ja kalliimmalla. "En tiedä mitä tahtoisin. Tiedän, etten siihen silti tyytyisi. Jos kaiken kauniin saisinkin, kauneus minuun kauneutensa tuhlaisi." - Marko Annala |