Muovinen 06.09.2006 12:38:07 | |
---|
Nykyiset, eli DW:n 9000-sarjan tuplat ovat tähän asti parhaat soittamani, eli myös suosikkini. Taitavat olla Paasin ja Bacchuksen entiset. musiikkiani mikserissä --> Muovinen
"Nice flag, did it yourself?" -MJK |
WyW 06.09.2006 15:12:12 | |
---|
Mulla on IC:n tuplat Power Glidellä ja puunuijilla, en ainakaan uskaltaisi tällä testailulla vielä sanoa mikä on paras (lähinnä IC, Eliminator, Axis Longboard on tullut testattua). Pitäis tommosia Axiksiaki käytellä ainaki puoli vuotta ennen kuin niistä mitään oikeasti osaisi sanoa. The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain |
Eliminaattorit on aika kovat ;) Pietu. |
Magiz 06.09.2006 18:56:24 | |
---|
kyllä itse elluihin kallistun. speedkingi sinkuksi, jos sellaiseen varaa olisi. :) Keep it Fresh |
kitransoittja 06.09.2006 20:58:03 | |
---|
Turha ruveta ulkomailta kyttäämään mitään Taman tuotteita. Vastaavaan hintaan pitäis lähteä Suomestakin jos hiukan edes osaa keskustella ja tinkiä. miten niin turha. sitähän mä just kysyin että löytyykö samaan hintaan. no ? löytyykö ? pitää olla hyvä keskustelija että paikallinen myyjä pudottaa 40% hinnasta. |
Legatus 06.09.2006 21:04:32 | |
---|
miten niin turha. sitähän mä just kysyin että löytyykö samaan hintaan. no ? löytyykö ? pitää olla hyvä keskustelija että paikallinen myyjä pudottaa 40% hinnasta. Tuohon musiciansfriendin hintoihin lisätään ainakin postimaksut ja tuolta asti postimaksut saattavat olla aika tyyriitä plus muut käsittelykulut. Suomesta pitäisi ainakin saada lähes samaan hintaan. 11. Liikkuessasi julkisella paikalla, älä häiritse ketään. Jos joku häiritsee sinua, pyydä häntä lopettamaan. Ellei hän lopeta, tuhoa hänet. |
kitransoittja 06.09.2006 22:07:54 | |
---|
Tuohon musiciansfriendin hintoihin lisätään ainakin postimaksut ja tuolta asti postimaksut saattavat olla aika tyyriitä plus muut käsittelykulut. Suomesta pitäisi ainakin saada lähes samaan hintaan. mikä on lähes sama hinta ? pointti on se että netin perusteella hinta halvimmillaan suomessa on 156€ enkä usko että siitä paljon tingitään. siitä on vielä pitkästi 100€ hintaan vaikka tulis vähän kulujakin. niin että jos joku olisi tilannut niin kiinnosti vaan että paljonko maksais ja onnistuuko ylipäätään jne. ps. antaa olla jos ei kiinnosta. |
CD 06.09.2006 22:47:39 (muokattu 06.09.2006 22:50:44) | |
---|
mikä on lähes sama hinta ? pointti on se että netin perusteella hinta halvimmillaan suomessa on 156€ enkä usko että siitä paljon tingitään. siitä on vielä pitkästi 100€ hintaan vaikka tulis vähän kulujakin. niin että jos joku olisi tilannut niin kiinnosti vaan että paljonko maksais ja onnistuuko ylipäätään jne. ps. antaa olla jos ei kiinnosta. Jos ne Jenkit lähettäisi ton Iron Cobran sulle $129 + vaikkapa $55 postikulut = $184 = 143,83€, siihen sitten tullit jotain 3,4% = 148,72€ ja sitten vielä alv 22% = 181,44€. JA jos postikulut onnistuisi saamaan vaikka $20:n niin hinnaksi tulee vieläkin n150€. Asiaan: Mä tykkään tosta vanhasta Speedkingistä aika kovasti. Tosin vielä on monta pedaalia testaamatta... |
Paas 07.09.2006 09:30:31 | |
---|
miten niin turha. sitähän mä just kysyin että löytyykö samaan hintaan. no ? löytyykö ? pitää olla hyvä keskustelija että paikallinen myyjä pudottaa 40% hinnasta. Kuten kävikin jo ilmi niin noille ulkomaanpolkimille tulee kyllä hintaa saman verran kuin kyseisillä pedaaleilla on Suomessa lähtöhinta. Joten kannattaa suosiolla suosia kotimaista myyjää. En nyt tarkalleen muista mitä itse olen tuollaisista maksanut enkä hintoja julkisesti ala huutelemaan mutta kyllä niissä hinnoissa yleensä on "jonkin verran" keskusteluvaraa. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
nekronaut 07.09.2006 12:25:27 | |
---|
ei ainakaan tämän hetkinen mapex-p380 tuplis, mutta ei ne maksanukkaan ku 90e, vanha pearl jostain 80-luvulta, hihnavetoinen, säätöjä ei juuri lainkaan, mutta soitettavuutta senkin edestä, vastaan siis vanha pearl |
gulfstream650 07.09.2006 12:34:00 | |
---|
Hmmm... Olikohan silmissäni vikaa, mutta näin Yamahan tuplapedaalin F-Musiikissa Helsingin Kaisaniemenkadulla hinnalla 140 euroa? Svengaa kuin saksanhirvi. |
iir 07.09.2006 12:34:45 | |
---|
Tällä hetkellä se on toi Gibraltar intruder II, kun en tiedä paremmasta. |
ddrum54 07.09.2006 12:51:19 | |
---|
pitää olla hyvä keskustelija että paikallinen myyjä pudottaa 40% hinnasta. Toki pitää keskustelutaitoinen olla, mutta tärkeämpää on hoitaa ostamiset keskitetysti yhteen hyvään kauppaan ja saada pärstä tutuksi. Jos sulla vaan on aikaa, niin käy vaikka kerran viikossa heittämässä hammaskiekkoa myyjän kanssa, aina ei tarvitse ostaa. Hyvin nopeasti pääset ns. vakiasiakkaaksi ja alennuksia tulee. Tutulta myyjältä saat helposti 20%-30% alennusta ja tilaaminen ulkomailta ei enää kannata. 2`n 4 |
LordInferno 07.09.2006 23:10:44 | |
---|
Axis AL-2 Pearlin Quadbeater nuijilla. Parasta mitä rahalla saa. -Inf- "When existence does not exist" |
El Jefe 08.09.2006 02:50:38 | |
---|
DW 9002 Pearlin Quadbeater nuijilla. Parasta mitä rahalla saa. Ja DW 7002 nurkassa pölyttymässä... |
gulfstream650 08.09.2006 07:09:46 | |
---|
Ja DW 7002 nurkassa pölyttymässä... Täytyyhän varapoljin olla mukana kaikkialla missä soittelee... Svengaa kuin saksanhirvi. |
dictatorsh*t 08.09.2006 10:53:40 | |
---|
Tällä hetkellä ketjuvetoiset Eliminaattorit. You probably prefer vinyl too, you elitist bitch. |
hollmi-5 08.09.2006 11:55:31 | |
---|
Tämä pedaalin valinta on aiheuttanut minulle eniten vaivaa. Toinen oli sitten riden valinta, mutta siitä toiste... Kun mietin, mitä kaikkia pedaaleja minulla on ollut niin, pitkäksi venyy lista. Mikään ei silti oikein tuntunut riittävän hyvältä. Joku piirre tuntui olevan pielessä. Oli liian painava footboardi, liian hidas palautus, liian hidas reagointi, huono kestävyys, mekaanisen toteutuksen aiheuttamat sivuäänet... Premierin EDP300 olisi muuten minulle täydellinen, mutta muutama tekninen toteutus on jäänyt hiukan vajaaksi. Pedaalin etäisyyden säätö vanteesta luistaa joskus ja tuloksena on suoravetolinkun kaivautuminen kalvosta läpi. Kumien vaihtaminen jousiin poisti kumien katkeilusta aiheutuneen ongelman. Nuijan lyöntikulman säätö vaelsi, mutta koneistin syvemmät pyällykset varteen ja hioin nuijan kiinnikkeestä liitospintoja matalammaksi (sai kiristyksen tiukemmalle). Alkuperäinen nuija oli liian kevyt. Vaihto Taman Iron Cobran huopapintaisiin poisti tämän ongelman ja samalla sain nuijan lyömään koko pinta-alaltaan kalvoon. Modausta ja tuunausta sai siis tehdä ihan riittämiin tähän ensimäisen sukupolven pedaaliin. Myöhemmin hankkimaani ei tarvinnut muuten modata, mutta nuijan vaihdoin IC:aan ja kumin tilalle laitoin jousen. Kovasti kehuttuja Speed King-speduja on kolme ollut, mutta itse en niihin tottunut. Premierin joku hyvin vanha (kuminen footboardin päällinen ja siniseksi vasaralakattu runko) oli mainio, mutta särkyi ja toista vastaavaa en ole koskaan edes nähnyt. Rogersin 80-lukulainen oli kuin taistelulaiva. Varmaan 45-numeron jalkakin sai liikkumatilaa. Rakenne oli raskas ja reagointikin sen mukaan. DW 5000 on mukavan oloinen jalalle ja tarpeeksi yksinkertainen ollakseen hyvin toimiva. Se kuuluisa sarana vain klappaa. No siihen on nykyisin varaosana parempi. Pitäisi se hommata ja laittaa paikoilleen. Sonoreita on ollut viisi. Kaksi on edelleen. Molemmat hyviä speduja, mutta laiskana vien keikoille kevyempiä. Nämä Sonorit saavat olla kiinteästi setatuissa rummuissa paikoillaan. Pearlin, Yamahan, Taman, Pro Pedaalin, Gibraltarin ja jonkun muunkin valmistajan speduja on ollut myös. Tästä näkökulmasta voisi ajatella, että kevyen, kestävän, monipuolisin säädöin varustetun ja muutenkin laadukkaan pedaalin mentävä rako markkinoilta löytyisi. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Alpha 08.09.2006 16:10:52 | |
---|
Mulla ei hirveesti kokemuksia eri pedaaleista ole, mutta sanoisin Camcon olleen se paras... Camcoa ennen poljin Speed Kingillä ja vielä sitä ennen joillain New Soudin speduilla... Nykyinen on siis Iron Cobra Power Glide. |
tito 08.09.2006 16:35:25 | |
---|
Axis A perus sinkkuspedu. Longboardia pitäis päästä kokeileen, en oo edes koskaan testannu. On ilmeisesti ihan eri tuntuma heel-toe -mielessä? taas on tänään |