esukki 01.09.2006 15:45:27 | |
---|
Eli siis olen huomannut että näitä tälläsiä eko merkkisiä bassoja on alkanut pyöriä täällä kaakkois-suomessakin. Googlettamalla löytyi hyvin vähän tietoa ja m.net keskustelu haulla vielä vähemmän. Hinta näissä bassoissa on ainakin hyvin alhainen. Joku harley-benton tasoinen? Onko kellään kokemuksia näistä? http://www.last.fm/user/Esukk1/ |
Hughes 01.09.2006 23:04:49 | |
---|
Mul on tommonen EKO-5 eli viiskielinen lelu. Se on yllättävän ok, jämäkkä ja hyvä soittaa, mutta soundi on omaan jazzbassoon verrattuna aika hanurista, suorastaan huvittava. Mutta jos tuon hintatason soitinta hakee niin osta ihmeessä. En ole törmännyt yhteenkään Harley Bentoniin joka voittaisi EKOni missään ominaisuudessa.. http://www.kolumbus.fi/optic/elbo/ |
Mikho89 01.09.2006 23:25:00 | |
---|
Meidän Corsa on Eko... Holy shit, mustaksi värjätty wookie! |
Wilkeson 05.09.2006 22:44:23 | |
---|
meidän paikallisen kylän liikkeessä on muutamia ekoja ja aika leluja. menee ehkä perusbassoksi tyyliin treenikämpällä ja himas mut keikalle kattelisin iha jotain muita.vaikka mix ei ekoillaki taipuis! en tykänny soittaa.jotenki kankee,lapio...en keksi sopivaa kuvausta.lankku tai jotain ja jotenki huteran olonen.ei saanu oikeen kunnon tatsii siihen.se oli kohlon olonen. mut en silti polje suohon!!! mix ei vois vaik mullaki tos rivis 1 eko huvikseen jos tekee mieli yhtäkkii skulaa sillä. |
Wilkeson 05.09.2006 22:47:41 | |
---|
Eli siis olen huomannut että näitä tälläsiä eko merkkisiä bassoja on alkanut pyöriä täällä kaakkois-suomessakin. Googlettamalla löytyi hyvin vähän tietoa ja m.net keskustelu haulla vielä vähemmän. Hinta näissä bassoissa on ainakin hyvin alhainen. Joku harley-benton tasoinen? Onko kellään kokemuksia näistä? harley benton. ok.halvimmat on oikeesti täyttä paskaa.siis täyttä skeidaa.kamalii soittaa ja oikeesti tiiät et on halpis lelu kouras. himatreenikeppinä menis jos se ois ainoo mikä maa päällänsä kantaa.se oli halpa presari. mut ne paremmat tarkoittanee myös hieman hinnakkaamat bentonit on oikeesti sit taas ok!! niitä löytyy hyviiki mut unohda suosiolla ne halvimmat!!! |
Jimoleon 06.09.2006 10:53:58 (muokattu 06.09.2006 10:54:30) | |
---|
Kyllä sillä pakon edessä soittaa, mutta mieluummin ei. Vähän hassu ja käyttökelvoton saundi... E: Mut kyllä se harrikan aina voittaa 6-0 ;) "The secret of success is knowing who to blame for your mistakes" |
harley benton. ok.halvimmat on oikeesti täyttä paskaa.siis täyttä skeidaa.kamalii soittaa ja oikeesti tiiät et on halpis lelu kouras. himatreenikeppinä menis jos se ois ainoo mikä maa päällänsä kantaa.se oli halpa presari. mut ne paremmat tarkoittanee myös hieman hinnakkaamat bentonit on oikeesti sit taas ok!! niitä löytyy hyviiki mut unohda suosiolla ne halvimmat!!! Olet varmaan kopaillut myös Ekojen halvinta kalustoa. Nyt vertaillaan halpoja ja halpoja. http://www.kolumbus.fi/optic/elbo/ |
Wilkeson 06.09.2006 21:03:17 | |
---|
Olet varmaan kopaillut myös Ekojen halvinta kalustoa. Nyt vertaillaan halpoja ja halpoja. joo olen. nimenomaan molempia halpiksia joo. ja ne oli tosiaan halpoja ja halpoja molemmat ja huonoja ja huonoja!! mutta kuten edellä sanottiin ni pakon edes joo!! mut kalliimpi benton mikä on kuitenki halpa...eli vähä paremmat bentonit oli loppujen lopux iha jees. iha peruskäyttökamaa. jos pitäs valita halvasta ja halvasta ni en tiä kumpaan päätysin pakon edessä. jos nyt on iha pakko valita ni eko! |
willie 06.09.2006 21:05:16 | |
---|
Ensimmäinen JazzBass -tyyppinen basso, jota kokeilin joskus 70-luvun lopulla oli kaverin EKO. Ihan kelpo bassolta tuntui silloin, itselläni oli puoliakustinen Hagström Concorde, jossa kyllä kapeampi kaula. |
Hughes 07.09.2006 20:00:28 | |
---|
Niinno ei kai ne hyviä oo kumminkaan.. http://www.kolumbus.fi/optic/elbo/ |
okoranta 07.09.2006 22:02:46 | |
---|
En ole törmännyt yhteenkään Harley Bentoniin joka voittaisi EKOni missään ominaisuudessa..to Juu-u, mutta sä et olekkaan vielä testannut mun Harlikkaa. Se on Peto! :) Pitäsi löytyä pehmeä ja pyöreä botne sekä kirkas yläpää. -metal90- |
JE 07.09.2006 22:20:07 | |
---|
Ei taida nämä nykyiset Ekot olla sitä samaa alkuperää, joka samalla merkillä liikkui 70-luvulla? |
Penasol 08.09.2006 11:01:19 | |
---|
"Tekotaide lol pitää tapella hardwaresta ku tekisivät esim kitaravahvariin softaa joka tekis valmiita biisejä"
Hörörh, örh. AKKK#9 |
Hughes 08.09.2006 17:42:22 | |
---|
Ei taida nämä nykyiset Ekot olla sitä samaa alkuperää, joka samalla merkillä liikkui 70-luvulla? Ei lähellekkään. Nämä eko-kopiot tehdään jossain koreassa kun alkuperäiset tuli Italialaiselta perheyritykseltä aikoinaan.. http://www.kolumbus.fi/optic/elbo/ |
aaro 08.09.2006 18:55:37 | |
---|
Ei lähellekkään. Nämä eko-kopiot tehdään jossain koreassa kun alkuperäiset tuli Italialaiselta perheyritykseltä aikoinaan.. Mä pelastin yheltä vintiltä mun äitin veli-vainaan EKO basson ja siinä lukee että made in italy. En kyllä tosin osaa soittaa sitä eikä ole kyllä kunnollista vahvistintakaan. Sen verran olen kaverin vahvistimella kokeillut että toimii!! Onkohan nuo 70-luvun EKO:t arvokkaitakin. Tuo mikä minulla on, on ulkopuolelta aika huonon näköinen ja silleen kun on kylmällä vintillä ollut kymmeniä vuosia!! |
JE 09.09.2006 18:05:38 | |
---|
Mä pelastin yheltä vintiltä mun äitin veli-vainaan EKO basson ja siinä lukee että made in italy. En kyllä tosin osaa soittaa sitä eikä ole kyllä kunnollista vahvistintakaan. Sen verran olen kaverin vahvistimella kokeillut että toimii!! Onkohan nuo 70-luvun EKO:t arvokkaitakin. Tuo mikä minulla on, on ulkopuolelta aika huonon näköinen ja silleen kun on kylmällä vintillä ollut kymmeniä vuosia!! Mulla on tossa vieressä EKO-merkkinen akustinen kitara. Tarina on aivan sama kuin sinulla, mutta löytyi isovanhempien vintiltä. Paikalliseen musakauppaan vein korjattavaksi, sanoi että EKO oli kovaa huutoa 70-luvulla ja juuri sitä brändiä mitä nykyään voisi Behringer tms. edustaa. Eli ihan ok-pelejä, ymmärtääkseni. Sanoi lisäksi vielä, että pientä antiikkiarvoa saattaa olla. Näin, jos siis paikalliseen kauppaan on luottamista. |
Karlsson 09.09.2006 18:50:16 | |
---|
Mulla on tossa vieressä EKO-merkkinen akustinen kitara. Tarina on aivan sama kuin sinulla, mutta löytyi isovanhempien vintiltä. Paikalliseen musakauppaan vein korjattavaksi, sanoi että EKO oli kovaa huutoa 70-luvulla ja juuri sitä brändiä mitä nykyään voisi Behringer tms. edustaa. Eli ihan ok-pelejä, ymmärtääkseni. Sanoi lisäksi vielä, että pientä antiikkiarvoa saattaa olla. Näin, jos siis paikalliseen kauppaan on luottamista. Juuh, Ekot on klassisia siitä, että aikansa halvoista ritsoista pyydetään nykyään "vintage"-statuksen takia kauheita. Juurikaan paremmiksi soittimiksi eivät ole vuosien mittaan muuttuneet. "Mie kun teen jotain niin oon se ehdoton keskipiste jota pitää kattella. Sinä meet lavalle metästelemään narttuja taidoillas. Mikäs siinä, eri lähtökohta." -Ngli |
Nieby 09.09.2006 18:52:54 | |
---|
Mulla on tossa vieressä EKO-merkkinen akustinen kitara. Tarina on aivan sama kuin sinulla, mutta löytyi isovanhempien vintiltä. Paikalliseen musakauppaan vein korjattavaksi, sanoi että EKO oli kovaa huutoa 70-luvulla ja juuri sitä brändiä mitä nykyään voisi Behringer tms. edustaa. Eli ihan ok-pelejä, ymmärtääkseni. Sanoi lisäksi vielä, että pientä antiikkiarvoa saattaa olla. Näin, jos siis paikalliseen kauppaan on luottamista. sama stoori löytyy täälläkin.. tollane vanha paska. käytettiin kunnostuksessa; ei paljon auttanut. yhtä viritintäkin pitää kääntää pihtien kanssa, kun ei muuten millään käänny. soitin ei soi kunnolla, ei pysy vireessä jne.. isäukko joskus nuoruusaikoinaan tuolla muutaman biisin osasi, jotakin Kummisetä- rämpytystä se vieläkin osaa, ei tosin mikään Ynkkä ole. |