Aihe: V-Amp 2
1
Tompsi
11.11.2003 21:59:11
Onko kellään muulla noussut leka otsaan kun vaihtaa muistipaikkaa V-Ampissa?? Kun sitä livenä vaihtaa ni siihen tulee sellanen todella ärsyttävä puolen sekunnin katko. Miten siitä pääsee eroon??

Jostain kuulin huhuilua että vika olisi Behringerin midipedaalissa, eikä itse laitteessa. Jos siis mahdollista niin kokeile josko muiden valmistajien lämsät toimisivat paremmin.
Vilhelmus
11.11.2003 22:07:48

Mulla tulee sellainen ainakin V-Ampin ykkösversiossa sen mukana tulevan pikkupolkimen kanssa.
D-Kay
11.11.2003 22:08:11

Laita samat kaappimallinnukset, niin viive pienenee huomattavasti.
MYYDÄÄN: Jackson hevikeppi, Halvalla!
superfly
11.11.2003 23:23:27
Laita samat kaappimallinnukset, niin viive pienenee huomattavasti.

Viivettä ei siltikään ole mahdollista saada niin pieneksi, että sillä mitään pystyis livenä tai edes treenikämpillä käyttämään. Tai mua se ainakin haittaa niin paljon, että kotona pysyy tuo vehje.
Harppu on alaston piano
D-Kay
12.11.2003 00:28:23

Viivettä ei siltikään ole mahdollista saada niin pieneksi, että sillä mitään pystyis livenä tai edes treenikämpillä käyttämään. Tai mua se ainakin haittaa niin paljon, että kotona pysyy tuo vehje.

Ei mulla se viive ole koskaan ollut niin paha, että keikalla sen olisi kukaan huomannut. Kaappimallinnukset vaan samaks, jos ei käytä joka mallinnuksessa eri kaikua, nekin samaks jne.
MYYDÄÄN: Jackson hevikeppi, Halvalla!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)