stanleyclarke 05.09.2006 15:14:13 (muokattu 05.09.2006 15:22:40) | |
---|
BB-foorum on joskus aika viihdyttävä, kun ei ole itellä 24/7. Noi jutut siitä, miten joku on kiinnostunut ruoanlaitosta ja toinen juttu liesituulettimesta ... Toivottavasti ei ollut iso spoilaus. Otinkin tarkemmat yksityiskohdat pois. |
Kimmo72 05.09.2006 16:45:26 | |
---|
Hevletti kun ei tosta Karista pääse eroon.. Voi juma :( Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Mr. Mustard 05.09.2006 17:07:15 (muokattu 05.09.2006 17:08:37) | |
---|
Mä oon nyt yrittänyt aktiivisesti seurata tätä paljon puhuttua pig brotheria. On aika masentavaa katsoa ja kuunnella (tai sitten hauskaa) kun aikuisen iässä olevat eivät keksi mitään muita puheenaiheita kuin kännääminen, baarit ja seksuaalisuus kaikissa muodoissaan ja asennoissaan. Omat argumentit saadaan painokkaimmiksi kun manataan kuin mustalaiset tai peruskoululaiset joka käänteessä. En kyllä odottanutkaan mitään filosofisia tai maailmanpolitiikkaa sivuavia keskusteluja, mutta silti voisi kuvitella aikuisilla olevan muitakin keskustelun aiheita, kun kerran valtakunnan verkkoon on päästävä. Jos ei ole muita avuja kun selostella kännäysjuttuja kirosanoilla höystäen, niin jäljelle jää palava rahanhimo ja julkisuuden kipeys. Olisin toivonut, että ohjelmaan olisi valittu muitakin kuin melko kouluttamattomia, tulevan alemman keskiluokan edustajia. Ikähaitari olisi voinut olla isompi. Muutama suomen kieltä puhumaton, eri etnistä ryhmää ja kulttuuria edustavia henkilöitä. Nyt näyttää siltä, että kyseessä on jotkut teinibileet. O tempora o mores! Ensin saimme Telkkariin rahalingon, chatit, sudokun ja beach soccerin, nyt meitä rangaistaan pig proterilla! Lupamaksut pois tai laatua tilalle! "Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..."
- Lemmy Kilmister |
Alpha 05.09.2006 17:11:31 | |
---|
Hevletti kun ei tosta Karista pääse eroon.. Voi juma :( Mä tässä just ajattelin, että miten talossa olla näin hiljasta ja rauhallista. Sit tajusin, että Kari nukkuu... Kaikki muut sliibaa paitsi Tatu. |
Kimmo72 05.09.2006 17:16:12 | |
---|
Mä tässä just ajattelin, että miten talossa olla näin hiljasta ja rauhallista. Sit tajusin, että Kari nukkuu... Kaikki muut sliibaa paitsi Tatu. Joo samaa ihmettilin. Töllö tossa toisessa huoneessa ja tämä kone tässä. Mitään ei kuulu. Luulin että jotain oli tapahtunut, mutta porukka vaan nukkuu. On totta, mitä keskustelupalstoillakin ollaan maristu siitä, että tämä on tylsää kateltavaa kun tyypit nukkuu, tai makaa pihalla "lomailemassa" ja Kari siellä kertoilee omia tyhmiä juttujaan. jotain aktiviteettiä pitäisi kylla saada, enkä nyt tarkota viinaksia. Jotain... Tylsää... Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
jotain aktiviteettiä pitäisi kylla saada, enkä nyt tarkota viinaksia. Jotain... Tylsää... Koska niille se viikkotehtävä annetaan? Vai onko annettu jo, en jaksa tarkistaa. |
Alpha 05.09.2006 17:27:06 | |
---|
Koska niille se viikkotehtävä annetaan? Vai onko annettu jo, en jaksa tarkistaa. On annettu ja ihan mukavasti tuo näyttää menevän muutamilta asukeilta. Liiasta treenauksesta noita ei kyllä voi syyttää. |
DJKaaos 05.09.2006 17:27:24 | |
---|
nyt meitä rangaistaan pig proterilla! Lupamaksut pois tai laatua tilalle! Lupamaksuista ei mene senttiäkään SubTV:lle, MTV3:lle, Neloselle tai Urheilukanavalle. Rock 'n' Roll on tie, totuus ja elämä. |
Mr. Mustard 05.09.2006 17:38:56 (muokattu 05.09.2006 17:40:27) | |
---|
Lupamaksuista ei mene senttiäkään SubTV:lle, MTV3:lle, Neloselle tai Urheilukanavalle. Tiedän kyllä, mutta pysyn kannassani, laatua voipi vaatia myös muista kanavista sillä ilmaiseksi niitäkään ei voi katsoa. (ehkä netin kautta voi, mutta tv-kuona on aina lähetysajan tuhlaamista) "Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..."
- Lemmy Kilmister |
arvid70 05.09.2006 21:42:38 | |
---|
MITÄS MÄ PASKALLA, KU EI OO PELTOOKAAN?? |
Bonesaw 05.09.2006 22:00:06 (muokattu 05.09.2006 22:00:11) | |
---|
|
NHR 05.09.2006 23:01:24 | |
---|
Äänestäkää nyt sitten jo se apina pois sieltä. Vaikka kyllähän mä oikeesti melkeen arvelisin, että toi Ari sieltä seuraavaks pihalle taitaa lentää... Ja mitä ne sitä Kaarloa koko ajan kiusaa? Henrin taikinakälli ei ollu kovin kiva juttu ainakaan. Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla... |
MV 05.09.2006 23:05:09 | |
---|
Jumaliste Kaki on kuningas! Saa repeillä jatkuvasti. Ei tainnut muuten saada äänen ääntä nimeämisissä? "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
nikomati 05.09.2006 23:06:55 | |
---|
hena alkaa osoittaa ärsyttäviä piirteitä jatkuvalla källien tekemisellä. hyljekaki oli jälleen elementissään breakdancea harrastaessaan. porkkanaheidin puhe on kamalaa kuultavaa, sillä varsinkin hänen artikulaationsa tuntuu rajoittuvan sanoihin: niinku, tiäksä. koskaan ei voi olla liian gay |
Alpha 05.09.2006 23:09:20 | |
---|
porkkanaheidin puhe on kamalaa kuultavaa, sillä varsinkin hänen artikulaationsa tuntuu rajoittuvan sanoihin: niinku, tiäksä. Mutta silti Sari ymmärtää täydellisesti mitä Heidi sanoo...:o) |
nikomati 05.09.2006 23:16:20 | |
---|
Mutta silti Sari ymmärtää täydellisesti mitä Heidi sanoo...:o) onhan se tiäksä ihan niingu itsestäänselvyys ett niinku plondit ymmärtää toisiaan tiäksä varsinkin ihquist jätkist puhuttaes niinku. koskaan ei voi olla liian gay |
NHR 05.09.2006 23:29:09 | |
---|
Jumaliste Kaki on kuningas! Saa repeillä jatkuvasti. Ei tainnut muuten saada äänen ääntä nimeämisissä? Ei saanut, eivätkä saaneet myöskään Kaarlo, Tatu ja Jenni. Karin breakdance-esitys oli kyllä melko repeilyttävää katsottavaa. :D hena alkaa osoittaa ärsyttäviä piirteitä jatkuvalla källien tekemisellä. No se on kyllä jotenkin niin äärimmäisen rasittavalla tavalla hauska tyyppi. Tai siis toisin sanoen ei ollenkaan hauska. Mut kukaan ei vissiin kehtaa kertoa sitä sille itselleen. Tai ehkä ne sitten vaan oikeesti tykkäävät sen huumorista. Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla... |
DJKaaos 05.09.2006 23:30:55 | |
---|
Sais lähtee se rekkamies-eukko. Ärsyttää sen päsmäröinti. Rock 'n' Roll on tie, totuus ja elämä. |
Chrissie 05.09.2006 23:50:49 | |
---|
Äänestäkää nyt sitten jo se apina pois sieltä. Vaikka kyllähän mä oikeesti melkeen arvelisin, että toi Ari sieltä seuraavaks pihalle taitaa lentää... Ja mitä ne sitä Kaarloa koko ajan kiusaa? Henrin taikinakälli ei ollu kovin kiva juttu ainakaan. Komppia näille. Apina pihalle, ja lopettakaa Kaarlon kiusiminen. Raukka... Harmittaa vähän Hannen puolesta, kun on tuollainen unissakävelytaipumus. Mahtaa väsyttää aamuisin. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
NHR 06.09.2006 00:00:08 | |
---|
Subin sivuilta lueskelin tossa äsken noita äänestysohjeita: Voit antaa jokaiselle ehdokkaalle plus-ääniä, mikäli haluat tämän lähtevän Big Brother -talosta, ja miinus-ääniä, mikäli haluat häätää kyseisen asukin. Kätevää... Ei sillä, että ite oisin vielä ees tullu ajatelleekskaan äänestämisen harkitsemisen mahdollisuuden pohtimisen miettimistäkään! ;) Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla... |