Aihe: Big Brother 2006
1 2 3 4 512 13 14 15 16105 106 107 108 109
NHR
04.09.2006 21:16:46

ihan normaaliin tapaan ne immeiset siellä kiroavat. ei yhtään enempää kuin "tosielämässä". ainakaan minua ei häiritse.

No ei o muakaan häirinny, mut toi kiroilulakko vaikka viikkotehtävänä vois silti olla hauskaa seurattavaa.
Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla...
nikomati
04.09.2006 21:18:10

No ei o muakaan häirinny, mut toi kiroilulakko vaikka viikkotehtävänä vois silti olla hauskaa seurattavaa.

se on kyllä totta. ainakin kiukkuisia naamoja näkisi. olisi myös hauska nähdä miten kari selviytyisi jos jokainen alapäähän liittyvä kommentti kiellettäisiin päivän ajaksi miehen sanavarastosta.
koskaan ei voi olla liian gay
NHR
04.09.2006 21:27:08

se on kyllä totta. ainakin kiukkuisia naamoja näkisi.

No enpä tiedä, luultavasti rupeis niitä itteeki naurattaa aika äkkiä. Paitsi tietysti jos ois joku tosikova penaltti aina kun kirosana livahtaa. V-sirut aivoihin jokaselle. ;)
Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla...
Veikko
04.09.2006 21:38:30
ihan normaaliin tapaan ne immeiset siellä kiroavat. ei yhtään enempää kuin "tosielämässä". ainakaan minua ei häiritse.

Jaa-a, ei mun tuttuvat noin paljoa kiroile. Kiroilevat jos on aihetta, muttei tollasta *ittu kun *ittu *ittu tippu *ittu *ittun *itutti *ittu. Ei se muakaan häiritse, ainakaan paljoa, häiritsee hieman.
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja
Zelana
04.09.2006 21:40:13
Eiks tuonne voi ehdottaa viikkotehtäviä? Tuo olisi hauska bonustehtävä. Kiroilulakko.

Ei taida enää voida ehdottaa, ainakaan en sivuilta linkkiä löytäny. Ennen ohjelman alkuahan ne niitä ideoita kyseli. Varmaan on nyt kaikki tehtävät jo lyöty aika pitkälti lukkoon.
"tai sit vaan kaks rumaa akkaa änkyräkännissä laulamassa manowaria ja kuvittelemassa olevansa äärettömän hevi, mutta hei.. FIILIS ON TÄRKEIN JA MINÄ RAKASTAN VAUVVAA! " -Seraphim
MV
04.09.2006 21:41:38

Ei muakaan...Toisaalta johtuu siitä, että itse olen vieläkin tämmönen perkeleen ala-astelainen mitä kiroiluun tulee, pitäis rajottaa:(
"Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä
Alpha
04.09.2006 21:48:08
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
Deep Shadow
04.09.2006 21:52:51

Jep.

"plaa plaa plaa vitun plaa plaa".
"Hei nyt sä kiroilit taas... Meni kymppi budjetista"
"No voi vittu!" :D
"Mietin kumpi on yksinäisempää, olla mä vai noi tuolla sisällä..."
Rattata
05.09.2006 07:50:18
Jaa-a, ei mun tuttuvat noin paljoa kiroile. Kiroilevat jos on aihetta, muttei tollasta *ittu kun *ittu *ittu tippu *ittu *ittun *itutti *ittu. Ei se muakaan häiritse, ainakaan paljoa, häiritsee hieman.

Ei sitä turhaan sanota että kiroilu on taitolaji nääs. Kyllähän sitä vähän myötähäpeä iskee kun kolmekymppiset kiroilee kuin 15 kesäiset konsanaan.
M.A.C.H.O. #11
Juugeli
05.09.2006 07:52:50
Eilen muuten vähän häiritsi tuo kiroilu, kun se apina kertoi sitä vitsiään. Tuli mieleen joku murrosikäinen kaveriporukan kovis, kun sitä kuunteli. Vittua tuli joka välissä ja muutenkin kertoi vitsin ihan paskasti ;)
Throw one at me if you want, hash head. I've got all five senses and I slept last night, that puts me six up on the lot of you.
MV
05.09.2006 10:18:48 (muokattu 05.09.2006 10:21:47)
Eilen oli hauska jakso mielestäni...Ne karin kommentit "No tolla oon paskanhajua peitellyt" ja "On jokasessa ihmisessä vähän homoutta, että kyllä mäkin voin tuolla kaupungilla kattoa, että joo kyllä varmaan piparia irtoo tolle jäbälle ja näin"

Hannen yösekoilut oli myös parhautta...Koska muuten nimetyt paljastetaan?

EDIT:Olenko muuten tottunut vai onko Heidistä tullut vähemmän oranssi? Se on tullut jotenkin ihkuksi lähipäivinä:)
"Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä
Juugeli
05.09.2006 10:21:52 (muokattu 05.09.2006 10:23:26)
Hannen yösekoilut oli myös parhautta...Koska muuten nimetyt paljastetaan?

Tänään kai, eikös siinä lopussa jo näkynyt tämän päivän jaksosta pätkä, jossa joku (Heidi?) istui nimeämispuuhissa.

EDIT:Olenko muuten tottunut vai onko Heidistä tullut vähemmän oranssi? Se on tullut jotenkin ihkuksi lähipäivinä:)

Ja on se tosiaan vähän tasottunut se ihonväri. Mutta vähän ärsyttävän hössöttävä puhetapa sillä on. Hirveellä vauhdilla selittää ja yrittää saada jotain sanotuksi "niinq että silleen....niinq että"
Throw one at me if you want, hash head. I've got all five senses and I slept last night, that puts me six up on the lot of you.
MV
05.09.2006 10:23:02
Tänään kai, eikös siinä lopussa jo näkynyt tämän päivän jaksosta pätkä, jossa joku (Heidi?) istui nimeämispuuhissa.

En sitten tiedä...Luulis, että se ois jo tuolla subin sivuilla. Tai, että 24/7-palvelun omaavat siitä täällä puhuisivat. Olen hukassa, sääh.
nikomati
05.09.2006 10:34:03

En sitten tiedä...Luulis, että se ois jo tuolla subin sivuilla. Tai, että 24/7-palvelun omaavat siitä täällä puhuisivat. Olen hukassa, sääh.

tänään näytetään nimeämiset, sillä se on tapahtunut maanantaina.
koskaan ei voi olla liian gay
Fuzzy Boner
05.09.2006 11:19:15
Mun mielestä on parempi jengi ku viime vuonna.
Midge T
mie
05.09.2006 11:49:06

Mun mielestä on parempi jengi ku viime vuonna.

Viime vuonna porukka oli paljon persoonallisempaa, etenkin Tiina, Antti, Perttu ja Mika. Tämänvuotisista vain Kari erottuu joukosta edukseen. Voi tietysti olla, että mieli muuttuu kunhan on kuukausi kulunut.
Alpha
05.09.2006 13:25:40 (muokattu 05.09.2006 13:49:31)
tänään näytetään nimeämiset, sillä se on tapahtunut maanantaina.

Muokataan sitten.
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
katsonautiotahiekkarantaa
05.09.2006 13:43:30
Älä spoilaa!
MV
05.09.2006 14:17:15
Kaikki uudet tiedot tänne vaan heti! :) Mutta näkihän nuo tuolta foorumiltakin juuh...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)