Leppäkerttu-82 01.09.2006 16:06:11 | |
---|
|
Lennu 01.09.2006 16:31:46 | |
---|
Suurena kliseiden ja kitschin ystävänä tää viihdytti mua suuresti. "che guevara, muerte". Hoho. |
petrutsi 03.09.2006 15:58:30 | |
---|
More tits, plz!! Ei vaan, näytti että kerrankin oli videolla jotain syvempääkin merkitystä. Auttaisi ehkä jos sanoista jotain tajuaisi. My balls and the end of humanity..how the hell are they related? |
Schnowotski 03.09.2006 17:08:54 | |
---|
Toisaalta on ihan lohduttavaa ettei vallankumouksen polttoaineena ole aseet vaan vähissä märissä vaatteissa kiemuroivat naiset. Tai, no, aseiden hankkimiseen kai olisi ollut edes jonkinlainen teoreettinen mahdollisuus. Taisi jäädä valta kumoamatta tänäkin vuonna. Siemaillaan sitten supermarketin mustaa teetä ja lauletaan Karl Marxin elämäkertaa. Ja olisihan se työlästäkin ja kaikkea. Manifesti on jättää pyörä lukitsematta. Ja katsoa kolmannesta kerroksesta kun pyörää viedään pois. Suru pois ja kaikki yhdessä muusisoimaan: http://www.embacubalebanon.com/carlospuebla.html |
Leikari 04.09.2006 14:14:00 | |
---|
Soitetaan jamia! |
saako täällä todella välittää linkkejä tekijänoikeudella suojatun aineiston luvattomiin levityspaikkoihin?? saako neuvoa mistä sen voi ladata mp3:na?? No ei sitä jaksa kuunnella, mutta se eukko on ihan näpsä. "Lennua mukaillen: "kosketinsoittaja soittaa kyseiselle musiikkityylille ominaisia kuvioita kyseiselle tyylilajille ominaisella kosketinsoittimella". - Epämuusikko |
baron 04.09.2006 16:54:27 (muokattu 10.09.2006 21:01:24) | |
---|
Mä olin pari vuotta sitten Havannassa ja "Hasta siempre comandante" oli jonkunlainen hitti siellä. Se on mulla parilla sieltä ostetulla CD:llä mutta ikävä kyllä ei tätä versiota. Edit: Olipas! Lo Mejor De Nuestra Musica 2003 hittikokoelmalla on juuri Nathalien versio! "Speaking about music is like dancing about architecture" |